Sve stručnjak do stručnjaka

Koliko volim stručnjake, to prosto ne mogu da vam objasnim. Postoje stručnjaci iz raznih oblasti. Pametni, školovani ljudi, uspešni u svojoj oblasti. Uspeli svojim zalaganjem, učenjem, radom. Svaka čast izuzecima, ali ima toliko nekih gologuzana, koji sebe smatraju stručnjacima, da to prosto nije normalno. Namnožila se gamad.

Daleko od toga da nekome od njih zavidim i daleko od toga da sve one koji zaista jesu stručni stavljam u taj koš. Izvinjavam se svim pravim stručnjacima ovog sveta. Nije mi namera da bilo koga vređam ili umanjujem nečije sposobnosti, ali neke stvari su toliko očigledne da ih je prosto nemoguće ne primetiti.

Nije dobro kada post pišem iznervirana, obično svašta kažem, pa se desi i da lupim, ali mi smo naši, pa oprostite unapred.

Recimo svi smo čuli za “stručnjaka za komunikaciju”, pa “stručnjak za fotografiju”, “stručnjak za vodokotliće”…niste čuli, imamo i takvih, imamo i “stručnjake za zapošljavanje”, “stručnjake za prodaju”, na svakom koraku i ćošku imate gomilu stručnjaka. Kada vam neko kaže, “nisam ja stručan za to”, prosto da se zabrinete. Iza toga obično stoji, izbegavanje neke odgovornosti ili kazne, zbog neke brljotine.

Od svih najviše volim “savetodavne stručnjake”, oni uvek najbolje znaju šta je dobro za vas. Taj može da vam da savet da padnete na dupe od sreće, rešiće sve vaše probleme, davanjem savata. Obično uz ovu “titulu” ima još neku malo zvučniju. “Moj savet ti je da danas ne moraš da jedeš.” Njihovo je samo da vam daju savet, a sad da li taj savet ima veze sa onim što ga vi fino, lepo, kulturno, pa sve na Vi zamolite da vam kaže i da vas uputi, nema nikakve veze. On je plaćen da savetuje, a sada ako vi to ne možete da iskoristite, to je onda vaš problem. Ko vam je kriv, čovek je dao sve od sebe. Nema ljutnje.

Evo za kraj ću i ja da vam dam jedan savet, ne morate ništa da platite. To ja samo onako, dobre volje, da vam učinim. Ako nemate posao, ako ne radite ono što volite i želite, ako radite, a ne možete da zaradite za život, onda slobodno otvorite savetodavnu agenciju. Imaćete toliko posla i para, da nećete moći da poverujete. Pobacajte svoje prave diplome i onda u fotošopu napravite jednu na kojoj će da piše da ste “dipl.dr.mr. stručnjak za savete”, lepo je uramite i okačite na zid kancelarije. Niko neće da proverava njenu verodostojnost, jer već gomila fotošopiranih diploma visi po raznim ustanovama ove zemlje i nikoga nije briga za to. Šta vas briga, postanite stručnjak!

Radim ono što volim, pa kad više ne bude išlo, imam njivu u selu, još samo da kupim ovce i pištaljku, jednu nazovem Dragica i uživancija od života. Draaaaagiceeee! A ono sve dotrče. 😀 Što moram da radim posao u struci, kome još to treba, kada je sa ovcama bolje nego sa “stručnjacima”.

Tags: , , , , , , , ,

26 Responses to “Sve stručnjak do stručnjaka”

  1. Mahlat Says:

    Jes vala, sto bi rekao MIki iz Kupinova danas sve go menadzer do menadzera 🙂 tako i sa strucnjacima

  2. Poslednji Skaut Says:

    Kao stručnjak za komentarisanje smatram da ne treba da pišeš dok si besna, zato što u tom momentu nisi stručna da razložno izneseš sve što želiš!
    Naravno, šalim se 🙂 U potpunosti se slažem sa tobom, samo što ja ne mogu da trošim energiju na te stručnjake, pa pored mene slobodno mogu da strukare 🙂

  3. Charolija Says:

    Mahlat menadžeri su tek priča za sebe. 😀

  4. Charolija Says:

    Opa bato evo ga još jedan stručnjak. Pa čestitam Skaute na takvom zvanju. 😆 nije to malo u današnje vreme, sve se to dobro plaća, svaka čast. 😀

    Iznerviram se samo malo dok se zalaurfam, a posle mi bude lakše. Ne znam koliko sam energije utrošila na ovo, ali sad mi sve nekako lepo. 😀

  5. Poslednji Skaut Says:

    Nisam dobio pozivnicu da pročitam navedeno štivo 🙂

  6. Charolija Says:

    Ko će sad da plati, sunce mu poljubim? 😀

  7. Poslednji Skaut Says:

    Komentarisanje-Online PR :p

  8. Charolija Says:

    Samo još diplomu da ti napravimo i možemo da proslavimo. 😀

  9. Poslednji Skaut Says:

    Imam ja neke, samo treba da se prevedu na srpski 🙂

  10. Charolija Says:

    Me nećemo da prevodimo, još bolje ako si znanje stekao po belom svetu. 😆

  11. Poslednji Skaut Says:

    Pa da, tamo su te najbolje škole, zar ne? 🙂

  12. Charolija Says:

    Pa šta si ti mislio, da je to ko kod nas ovde, e bato moj kak’e su to samo škole, a tek diplome…pa nakinđurene, pa kad staviš u zlatni ram, ma Bog da te vidi. 😆

  13. Poslednji Skaut Says:

    Ihaj, da ih vidiš, ceo zid se sija 🙂

  14. Charolija Says:

    Nema šanse da ne ubode oko kad neko uđe u kancelariju. Da se zna sa kakvim stručnjakom narod ima posla. 😀

  15. Sanja Says:

    ..ne kaki, prvi sam reko da idem na selo, na pojatu gde cu da cuvam Drgicu i slicne zivotinjke, bre.
    I tek da znas, i ja cu postanem strucnjak, nek ide zivot… njanjaja 😛

  16. Deda Says:

    zajeb, Sanja = Deda, samo Deka premoren pa nisam video potpis …
    Ispravka.. jebala me pistaljka i svi strucnjaci ovako sjebanog i coravog… 😛

  17. Charolija Says:

    Ma nema veze Deda ko je pre rekao nego ko će pre veći stručnjak da postane. Ako te budu naguzili svi stučnjaci ima oči da ti iskoče koliko ih je, bolje povuci reč. 😀 😆

  18. Danijela Says:

    U jeee…ja nemam Dragicu,ali pošto imam Katarinu ja mu dođem nešto kao “stručnjak u razvoju” :mrgreen:
    Deder vidi ima li negde preko veze da se nabavi neka lepa diploma za ekleraj,pošto sam samouka,a volela bih malo da se ku**im 😆

  19. stevo Says:

    Čarobna, i sledeći post da si pisala kada budeš iznervirana! Dobar tekst! Inače, ja sam stručnjak za gledanje u nebo, u prazno nebo :mrgreen: Inače, sutra postavljam moj “CV”! Lepi pozdravi!

  20. electrasdreams Says:

    Meni da nasaras diplomu za strucnost u onostrano gledanje. secas se da htedoh da otvorim agenciju, ali ne mogadoh, nemam diplomu.
    Sa silnim strucnjacima se srecem svaki dan, ne znam kako sam jos normalna.? Ako sam?

  21. Charolija Says:

    Danijela ako neko zaslužuje diplomu za ‘ekleraj, onda si to ti. 😀 Napraviću ti jednu, da imaš, pa kad zatreba, a ti lepo crno na belo “Izvol’te gospodo, ima li ko šta protiv moje stručnosti?”, pa pljas diplomu na sto. 😀

  22. Charolija Says:

    Stevo u tom slučaju ću i češće da pišem. 😉

  23. Charolija Says:

    Vidiš Elektra kako smo se zeznuli. Do sada bi se para namlatila. Ma nikad nije kasno, napravićemo i tebi jednu. Kad mogu stručnjaci, možemo i mi. Eto ja ću da budem stručnjak za pravljenje diploma. Šta se koga tiču naši poslovi. 😆

  24. Exxx Says:

    ti si stvarno stručnjak za pisanje dobrih postova, i to bez svake šale zbog toga ti šaljem ovaj spot da slušaš dok ne odeš na selo :mrgreen:

  25. Charolija Says:

    Hvala Exxx… evo postavila sam spotić, pa da mogu svi da uživaju. 😀

  26. malabreskva Says:

    Pa kad su vec svi neki strucnjaci, glupo bi bilo da mi budemo amateri, zar ne. Da podelimo sektore pa da se strucno raspravljamo ?

Leave a comment