Edi naš novi drug, brat, prijatelj i rođak :)

Šta reći? Imamo novog člana porodice, Edi beli labrador i volimo ga kao da smo blesavi. Nadam se da će mu sa nama biti lepo kao što je nama lepo zato što je on sa nama. Izvalio mi se kod nogu i drema. Duša malena. Prosto još ne verujem da opet imam kuče.

Tags: , , , ,

20 Responses to “Edi naš novi drug, brat, prijatelj i rođak :)”

  1. SadClown Says:

    Baš slatko stvorenjce🙂
    Nego, genijalno mi je kako si na drugoj fotki uhvatila ćerkicu u vazduhu xD

  2. Charolija Says:

    🙂 Nju je teško uhvatiti sa dve noge na zemlji.😀

  3. SadClown Says:

    Povukla na mamu😀
    (asocijacija na padobranstvo, da ne budem nakaradno shvaćen😀 )

  4. Ivana Says:

    Srckooooooooooooooo! Svi ste srckaaaaa!

  5. Milko Says:

    Super ste tako svi zajedno😉

  6. shaputalica Says:

    Kolektivno ste slatki!😆

  7. nastasja Says:

    🙂 predivan je! a fotke su bas lepe, uhvaceni pravi momenti!😉

  8. stevo Says:

    Da, baš je lep, no mi ih imamo deset, imaju po čest nedelja!

  9. Charolija Says:

    SadClown moram da priznam da jeste povukla na mamu, nije mi lako😀

  10. sopran87 Says:

    E super je! I moj je bio ovako mali kad sam ga uzeo, sad je prokleto tele🙂 Bice dobar, osecam!

  11. zelenavrata Says:

    ‘kao da smo blesavi’, svasta kakva besmislena misao😛😛😛

  12. Charolija Says:

    Stevo videla sam one vaše…pratim redovno njihov rast i razvoj.🙂

  13. Charolija Says:

    Sopran nisam znala da i ti imaš jednog…super…meni se čini da su još lepši kada skroz odrastu… prelepi su stvarno🙂

  14. Charolija Says:

    Shaputava oni su slatki…mene niko neće da slika😦😀

  15. malabreskva Says:

    Prelep je! Vidi se da ga deca obožavaju!!! Super!

  16. Retka Zverka Says:

    Mnogo vam je sladak ovaj štenić sa sve dečicom na gomili.🙂

  17. Plava Baklava Says:

    Aaaaaa, kakav je mali divan🙂 Nema vama druge nego da budete jedni drugima radost – za to ste stvoreni🙂

  18. Džiadžojka Says:

    Ehehehe, kak’i su slatki tako džumle!!!!

  19. Dudaelixir Says:

    Eeeee, sad ste kompletna familija, lepa i srećna!🙂

  20. Zmajcek Says:

    Sad ti zavidim jer nase kuce nije jost stiglo.Jos sisa,radi se o jazavicaru maloj kiflici. Leopold (Dalmatiner ) je vec veliki i treba mu drug pa sam bezecovao Jazavca koji stize do 20 jula.
    sVe me koza svrbi od nestrpljenja,kao i moje ukucane🙂

    Prelepo vam je kuce ,uzivajte sa njim🙂

Leave a Reply

