Moj Fenomen

Postoje razni fenomeni na ovom svetu, ali sa kakvim fenomenom ja imam posla mislim da nema niko. Žao mi je samo što nisam mogla da ga slikam kada je došao, pa da vidite kako izgleda čovek kome su se doktori borili za život, koji je imao operaciju od 5 sati i koji je 5-6 dana bio u veštačkoj komi, ArtuDitu R2D2, a onda da ga vidite danas, posle tri dana mog tretmana. ‘Ajde što izgleda, ali da vidite kako potrčkuje.🙂

Slike su od juče, pa i nije baš u najboljoj formi,🙂 danas je već kovao planove za bekstvo iz bolnice, sve petama u dupe. Ko će to čudo uVatiti? Već smo stigli i da se posvađamo, znači definitivno se lagano vraćamo na staro.😀

ko je uporan, taj je i uspešan

prvi koraci u najnovijem životu 17.06.

"...e da mi je jedno ladno pivo..."

18.06.

"...hm... da l' da bežim kroz prozor ili da smislim neki drugi plan?"

Želim da vam se zahvalim svima, ali naročito … mislim da nema smisla da bilo koga izdvajam i da bilo čije ime spominjem. Postoje ljudi koji su me svojim postupcima zadužili zauvek. Ne dao Bog nikome da sazna koliko može da znači i samo jedan običan poziv ili otkucano pitanje “kako si?”. Ako bih krenula da nabrajam od toga, pa do konkretnih stvari, potrajalo bi, a i bojim se da bih nekog od svih tih prijatelja zaboravila, ovako izmorena. Hvala vam.

Sa druge strane svi oni drugi, a prepoznaće se i oni, koji su zaboravili na Jabučila i Ivanu, pa makar i da se jave, (ma razumemo mi to, dešava se da ljudi izgube telefon, zaborave broj, pokvari im se kompjuter, ne čuju dobro…)  neka znaju da će i dalje Jabučilo i Ivana biti tu za njih kad im zatreba nešto, jer se verovatno samo tada i sete da postojimo. Nema veze. U životu se sve vraća, tako da možete biti sigurni da se i dalje možete osloniti na nas. Dobro se dobrim vraća, a mi smo i dalje spremni na dobra i plemenita dela.

I tako…predstoji nam još koješta da obavimo dok budemo isti oni MI, ali kako moj Fenomen napreduje, ne sumnjam da ću mu vrlo brzo vratiti burmu.😉

Tags: , , ,

33 Responses to “Moj Fenomen”

  1. zelenavrata Says:

    sexi je bre😉
    cim ste se posvadjali ja za dalje ne brinem, ali uopste😀

  2. Charolija Says:

    Zelena ne bi se on svađao, nego sam morala da ga isprobam malo.😀 ne valja da ga mnogo sada razmazim.:mrgreen:

  3. Sasa Says:

    A to je taj?🙂

  4. ljubbica Says:

    Svaka ti cast MOMCINO, trebalo je sve to izdrzati,Tvoja zenica ti je najbolji lijek uz nju rane lakshe zacijele.:)

  5. SanjaKokica Says:

    Jbt, svaka vam čast!!! Jes malo mršav, jesu mu malo obrazi, ali ipak je još novorodjenče i ima vremena da popunjava rupe! Samo hrabro napred toliko koliko i do sada! Biće bolje ali ne puštaj ga više od sebe….Držim vam fige da mu se što pre osvetiš i da ga dobro šutneš u guzicu da izleti iz aviona (sa padobranom…naravno!)

  6. SanjaKokica Says:

    htedoh reći jesu mu malo upali obrazi…ali s obzirom na vreme, dobro još i kuckam…

  7. Charolija Says:

    Da Sale to je taj, na kom ću da se vežbam.😀:mrgreen:

  8. Charolija Says:

    Ljubbice moj momak je stvarno neustrašiv.🙂

  9. Charolija Says:

    Kokice tradicija nalaže da se padobranac šutne u dupe samo na prvom skoku😀 tako da smo se dogovorili da je bolje da ga ćebujemo.😀

  10. bedno piskaralo Says:

    Uh!
    Zeno, ti si Carobna!

  11. Deda Says:

    …bas je fenomen kad se ovako brzo podigo. Ali ako, super, nek je spreman i na nogama, bolje nego da lezi i kuka…
    A ti samo ga nerviraj, pa da vidis kad se i ja pojavim da se i samnom posvadjas. Ajde bre, budi malko ono, nemoj da ga sad nerviras i provociras, makar malo…😛 😀
    Sve su zene iste…😀 😛

  12. Dejan Says:

    Samo napred Ivana
    i bice jos plivanja !

  13. Dejan Says:

    Samo napred Ivana
    i bice jos plivanja !

  14. Danijela Says:

    Baš čudno da uz tebe takvu ide fenomen, a ne neki pekmez🙂
    Ne sumnjam da ćete se pre planiranog termina brčkati sa klincima i piti pivce na nekoj plaži 😉

  15. shaputalica Says:

    E, znala sam da ćeš prvo da mu istreniraš živce.😆
    Udri more, da se ne raspekmezi.😉
    @Jabučilo, diži dupe i ozdravljaj, ‘tede da nam cikne ova čarobna žena! :*

  16. milja lukić Says:

    Bravo! Stvarno je fenomen!

  17. Dudaelixir Says:

    Vidiš, ipak mu je želja za morem JAKA!😉

    To se zove volja pravog čoveka a ima i zašto!

    Svaka vam čast, dragi moji, sve ružno je iza vas! Ljubim vas sve!🙂

  18. dollybel Says:

    da mi samo vidiš osmjeha sada, ma raspilavila sam se skroz🙂

    ženo
    munja si
    reci mu šta sam napisala.

  19. sopran87 Says:

    E moram primetiti da odlicno izgleda! Posle onoga sto si rekla mislio sam da je prilicno gadno, ali ovo je odlicno, savrseno! Drzim palceve da oporavak bude brz i da uskoro zajedno skocite, cisto rekreacije radi🙂

  20. Exxx Says:

    Poslaćete nam razglednicu sa mora, zar ne ?

  21. electrasdreams Says:

    Ma svadja je najbolji lek. Ne dozvoli da se raspekmezi.

  22. preslicavanje Says:

    Uh, kakva prica! Tek sada procitao retroaktivno sve…
    Svaka ti/vam cast… I samo napred!🙂

  23. Marouk Says:

    ¨Ne znam na čiju sam se mrežu povezala, pojedoh se ceo dan jer nemam net – neće mi zameriti vlasnik ove wireless!🙂
    Evo sad je sve u redu…čim si stigla da mu podigneš adrenalin pridg’o se i on.
    Ma ja sam sigurna da se on uželeo tih svađica i tvog temperamenta😉
    ajde sad na ispunjavanje planova😉

  24. Plava Baklava Says:

    Ne uspevam da upratim pricu unazad, ali sad je i onako vazno samo ono sto ej napred🙂 Srela se dva fenomena🙂 I da bude ovog leta i neko ostrvo, i plaza i vracena burma🙂 Kiss

  25. WOOman Says:

    Sestro imaš buran život kao u filmu, a život vam je ispunjen ljubavlju i razumevanjem a to je najbitnije😉

  26. Crna perla Says:

    Ja vidim ovde ukoliko me oči još dobro služe jednog Fenomena i jednu Fenomenalku🙂🙂

  27. sara Says:

    Samo napred! Koliko snage je samo u vama! Saljem zagrljaj!😀

  28. IvanB. Says:

    procitah kroz sta si prolazila
    dobro je da su ti zivci citavi
    hvala bogu pa je sve dobro proslo
    a tvoje umece u negovanju
    pa vidi se… a tek kucna nega bice bolje nego sto je pre

    pozdrav i sve najbolje

  29. shunjalica Says:

    Taman stasao za čupanje ušiju!😀
    E, Jabučilo, lako je tebi da se glupiraš kad imaš ovak’u ženu kraj sebe.

  30. Charolija Says:

    Izvinjavam se…ali zaista nemam vremena da odgovaram na komentare. Ne izlazim iz bolnice, još malo pa ću biti u stanju i da postavljam dijagnoze bolesnicima.😀

  31. Milica Says:

    Ooo, draga, tako mi je žao zbog svega… Nisam imala pojma kroz šta prolaziš!
    Ljubim te jako, hrabrice i ženo velikog srca.
    Držite se i budite ponosni na sebe!

  32. Na kraju nedelje « Gnevni Blog Says:

    […] Charolija – Moj fenomen… Kad sam video tekst i slike neka jeza mi je prošla kroz kičmu… […]

  33. Afroditta Says:

    A,Char,ja totalno na rubu dogadaja !😦

    Iskeno mi je zao sto se nisam ranije javia da vam barem pruzim moralnu podrsku.😦 Nadam se da ces mi oprostiti !
    Prosli ste kroz izuzetno tezak period !
    Na srecu ,oporavak ide u zeljenom pravcu !
    Cuvajte se i pazite , jedno na drugo .

    Puno pozdrava odavde )

Leave a Reply

