This is no ordinary love

Utorak 15. jun, 2010. godina. Doletećeš mi danas. Verovatno neću smeti da te zagrlim onako čvrsto kao kada smo se rastajali, ali tvoja ruka će se naći u mojoj, dovoljno je. Da znam da si tu, da te mogu ohrabriti, podržati, da ti mogu dati svoju snagu, da te mogu opsovati, ali neću te psovati dragi moj. Nisi ti kriv, nisam ni ja, niko nije, jednostavno nismo rođeni da živimo daleko jedno od drugog.

Imam neodoljivu želju da zajedno skočimo iz aviona, da se držimo za ruke, da se poljubimo u letu i ozvaničimo početak našeg novog života. Neću biti zadovoljna da te samo dignem na noge. Tek kada te ponovo budem videla sa padobranom na leđima, znaću da smo uspeli do kraja. Dobrodošao živote.

Tags: ,

20 Responses to “This is no ordinary love”

  1. SanjaKokica Says:

    Nemam reči. Jaka si. Jak je. Uspećete, morate!!! Držite se i mislimo na vas!

  2. Marouk Says:

    :’)❤

  3. Milko Says:

    Jaka si Charolijice, prebrodićete vi sve to😉

    Puno te pozdravljam.

  4. milja lukić Says:

    „… jednostavno nismo rođeni da živimo daleko jedno od drugog” – izgleda da je u tome stvar.
    Želim vam svu sreću!!!

  5. zelenavrata Says:

    au ala si se raskenjala😛🙂

  6. sopran87 Says:

    This is anything but ordinary love…🙂

  7. ljubbica Says:

    Citajuci tvoj tekst suze su mi malo skvasile lice, Dobro ti dosao tvoj dragi muzic:)zajedno ste jaci!

  8. electrasdreams Says:

    Mislim na vas.

  9. Exxx Says:

    Kao što kažeš to je: no ordinary love

  10. malabreskva Says:

    Izlečićeš ga brzo, jer silna je LJUBAVI moć…

  11. Charolija Says:

    Trenutno sam u prolazu, samo svima da vam javim da je stigao, preuzela sam ga i nema mu više mrdanja bez mene nigde.🙂

    Najvažnije što je bilo, je moj razgovor sa doktorom. Znate već dijagnoza, ovde ovako, ovde onako, tu to, tamo cvrc, prc…ali moje pitanje doktoru, tj. njegov odgovor su mi dali još veću snagu.

    “Doktore hoće li Ivan posle svega ovoga ikada biti isti kao pre?”

    “Naravno da hoće, samo je potrebno vreme.”

    Vremena sada imamo ispred nas koliko god hoćemo, stisnućemo malo zube i idemo napred. Svaki dan korak bliže Jazu i kampovanju.

    To je Ivan jedno 5 puta rekao, da hoće da idemo što pre na more, jer je obećao deci. Ako ne bude u julu, avgustu, pa postoji more i u septembru.😀

    Želim svima da vam se zahvalim na podršci koju ste nam dali i naročito svim Ivanovim drugarima koji su juče, a i svih ovih dana bili uz mene i Ivana. Hvala vam svima neizmerno.

    Odoh sad kod dragog da mu vidam rane.😀

  12. Dudaelixir Says:

    Kosovko devojko, želim vam brz oporavak i što pre na more. Ta slana voda ima magičnu moć! Živeli vi meni još dvesto godina! Hvala što si nam javila za Ivana i puno, puno ga pozdravi!🙂

  13. ljubbica Says:

    Ti ces mu staviti melem na rane i brze ce zarasti:).Radujeme to sto ce sve biti kao i prije,Bog sve vidi!……Cmokkk za klince!

  14. dollybel Says:

    mislim na vas!🙂

  15. Sanja Says:

    Sad je sve lakse, ostalo znas! 😛

  16. Marouk Says:

    😀 eto dobrih vesti!
    Ajde diži dragog na noge..bitno da je sve prošlo dobro
    ljubimo vas!🙂

  17. jabucilo Says:

    Црвена сам беретка,
    Не бојим се никога,
    Сутра идем ја у бој,
    Да положим живот свој.
    znas da ne volim da se ponavljam sto puta sam ti rekao da ce doci jednom copor po mene

  18. crnaperla Says:

    Eh, mnooooogo sam srećna, pao mi bukvalno kamen sa srca, držite se, dižite se i radujte se opet sigurnom zajedničkom letenju !

  19. drveni advokat Says:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

  20. SanjaKokica Says:

    Samo kada je on tu i kada znaš da će biti ok. Treba snage pregurati vreme oporavka koje je pred vama ali barem ga imate i to je sreća!

Leave a Reply

