Čekamo te

Napisah tog dana post o uspehu i neuspehu, “Šta se dogodi, dogodi se. Jedino što možemo držati pod kontrolom je naša reakcija na sve što nam se događa. Usponi i padovi su sastavni deo života. Naravno da su uspesi oni koji nam donose zadovoljstvo i radost, ali su i neuspesi oni koji nam mogu doneti zadovoljstvo, jer su odlični za čeličenje nerava.” Onda to u postu okrenem na posao, ali šta sam tada imala u glavi znam ja. Osećaj jebi ga.

Svakako da je neuspeh kada voljeni čovek završi sa metkom, to nikako nije bilo u planu, ali je bilo potrebno majstorstvo na sve to odreagovati. Neću da smaram kako sam to uradila. Samo da te zagrlim i već ću moći da razmišljam kako te opet dići na noge, a onda ćemo otići na more. Eto…rešeno. Nema mogu, ne mogu, boli, ovo ono, kurac palac, polazi i gotovo.

Noćima ne spavam, ali kad legnem spavam sa zadovoljstvom. Sve se nadam srešćemo se, jer ti danima spavaš. “Slušaj ovamo, nemoj više da me zajebavaš. Što je mnogo, mnogo je? Znam da ti nije drago što me vidiš ovako ljutu, ali brate mili preterao si.” Znam dragi da nisi namerno, ali jebi ga, obećao si mi. Ljutim se sa pravom.

Znam da nije lako, znam da i ne znam šta nas čeka posle ovoga. Znam da ne znam ni koliko si stvarno povređen. Znam da u glavi (ne koristim reč morati), ali moraš da me imaš u glavi. Bar moje ime. Daću ti snagu obećavam. Imaj me u glavi molim te.

Da, istina je imamo mi i decu, ali mi smo osnov. Njih ne bi bilo da nije bilo nas. Znači bez zajebavanja više. Imaj moje ime u glavi i znam da ću uspeti da ti pošaljem svu svoju snagu, da istrajemo i ovog puta. Mili moj, budi se, suoči se sa bolom jutarnjeg buđenja i kreni prema meni. Znaš koga si oženio, zato nemoj da se drkaš sa mnom.

Dečaku moj čekamo te…Ivana, Jovana, Jana, Marko i Ana.

P.S. Pička mu materina, pa nisam ja stvorena da budem udovica. Grdno si se zajebao ako si mislio da ćeš me zajebati. Diži se!!! Don`t give up!

Tags: , , ,

20 Responses to “Čekamo te”

  1. Marouk Says:

    :’)
    Joj bre ženo..evo plačem i smejem se…naravno da te poznaje i da se ne bi usudio da se kači sa tobom. Mislim i da nije bilo to u planu…kad se dogodi povreda, nesreća to je prizvano da čoveka spreči da radi jedno a primora ga da radi drugo…da njemu su ležanje i more i porodica ono što ga čeka..nije hteo on da zbriše, hteo je ekspres kartu za nazad
    :-* vas!

  2. dollybel Says:

    i te kakvo je majstorstvo reagovati na pravi način. Umiriti djecu, dati snagu njemu…
    ali ti si Zmajica!
    Još samo malo i on je tu.
    A onda ga veži.
    Držim vam fige i šaljem zagrljaj veliki kao Bjelašnica.

  3. Punky Says:

    Samo cvrsto, nema druge, nema popustanja…bice sve kako treba…

  4. sopran87 Says:

    Ih, da si meni ovako rekla ja bih se trgao kao da sam ozaren🙂 Bice sve kako treba, mora da bude!

  5. zelenavrata Says:

    jbg, sad ne mozes da ga bijes po guzici😛

  6. Dudaelixir Says:

    Izgleda da on još ne zna s kim se oženio! Tamo žmuri i sovka a ti ovde brineš i čekaš ga! Ma, kad ti stigne, biće već pola oporavljen, a kada ga ti “dovatiš”, ima d’ustane o’ma iz kreveta i da te grli i ljudi i pozdravlja decu, a onda more, kao što si i rekla. A na jesen će, čini mi se, on čuvati decu a ti poći u “negde” da zaradiš lovu, jer, njemu se ko kanda, ne da!

    Mora biti sve u redu, žilav je on, a znaš kako kažu babe: žuti žutuju a crveni putuju!
    On je “žut”, što jes’, jes’!🙂

  7. electrasdreams Says:

    Zna on sve. Bog vam snage dao.

  8. SanjaKokica Says:

    E jebeš ga Charolijo…šta reći..Jaka si bre ko tri punokrvna vola zajedno!!!!!!!! Ja bih verovatno već iskidala svoj živac…onaj preostali😉 Nije baš vreme za zezanje…al mislim da baš i da hoće da poseti onu stranu ne sme jer zna da mu ne bi dala mira!!! Tako da…biće OK, samo još malo da se odmori😉 i eto ti ga nazad!

  9. crnaperla Says:

    Svi mi čekamo da on tebi draga dodje kući. Da se on tebi lepo vrati kući,a svima nama koji smo ovde – srce na mesto.

  10. Charolija Says:

    S vremena na vreme su ga budili danas…a on onako poluuspavan, hoće da ustane. Znači čuo je moj poziv😀

  11. rainbowica Says:

    Uh, bre. Drzim vam fige! :*

  12. ljubbica Says:

    Bog mu je napomoci, cuje on tebe i na kraju svijeta:) …Pratim tvoje javljanje i sretna sam sto stvari polako idu normalnom toku.

  13. Charolija Says:

    Prava borba nam tek predstoji.

  14. sara Says:

    Mislim na vas i mora da bude dobro. Samo polako, znam da sve znas… kao sto kazes prava borba vam tek predstoji, ali bice lakse kad ga vidis..

  15. crnaperla Says:

    Borac je on i dobro čuje🙂. A sa tobom na njegovoj strani nema toga što se ne može pobediti , sigurna sam.Kakva god borba da vam predstoji, znam, neće biti lako, ali ne sumnjam u dobar ishod!

  16. Dudaelixir Says:

    Ima li nekih vesti o dolasku tvog dragog mužića u otadžbinu? Kako je on?

  17. Charolija Says:

    Očekujemo ga sutra popodne da sleti u Beograd.🙂

  18. milja lukić Says:

    Dobro on tebi i deci došao!

  19. Marouk Says:

    🙂 Ajde izljubite ga da se ušećeri!

  20. Zoe Says:

    Ih, da si meni ovako rekla ja bih se trgao kao da sam ozaren🙂 Bice sve kako treba, mora da bude!

Leave a Reply

