Dobro jutro mama :)

Kakav je ovo dan svanuo? Istina je da je napolju prelepo, ali dok izađemo napolje da mi je da ostanem pri pameti.

Najtarije dete me je probudilo drndanjem tv kanala u sobi u kojoj spavam, kao da je to jedini televizor u kući. Kšš, kšš, kšš, kšš, kššš… bla bla, kšš… Skoči mi pritisak na 300, pa šta ću ustanem k’o iz topa ispaljena.

Naravno da se prvo uhvatim za lonče da skuvam kafu, da se malo povratim. I skuvam kafu i taman spustim dupe u fotelju, zapalim cigaru i onda…..aaaaaaa vriska. Dotrčava Marko i vrišti kao da ga je neko uključio u struju.

Prepadnem se, dok sam videla šta je. Pametnica, ma još mi nije jasno kako mu je uopšte palo na pamet da pipne ringlu na šporetu? Strašno. Srećom je samo vrhom prstića pipnuo. Valjda hteo da proveri da li je vruće. E sačuvaj me Bože. Hladili, kvasili, duvali, mazali sa svim i svačim… “Jao, jao, jao…boviii…utomoć, utomoć…jao, jao, jao…bocka, bocka…” Plakao je cela dva sata, kao da smo mu kožu drali i verujem da bi još plakao da na kraju nisam podviknula.

Razumem da boli, ali baš toliko nema šanse. Samo se pecnuo malo. I kad sam podviknula da prestane, on je prestao kao da ništa nije bilo. Evo ga igra se i smeje se sa Anom.

Ana kad je videla svu tu frku, počela i ona da zakera. “Sipi mekoo, sipi mekoo…sipiii mamaaa…motim teee…”, a flašica puna ko oko, nema gde još kap jedna da se doda. Nju uhvatim odnesem u sobu, spustim na krevet, izađem i zatvorim vrata. Posle minut i po, izlazi k’o da ništa nije bilo.

Jocka ode u školu, njih dvoje se igraju, a ja se mislim da l’ smem da skuvam drugu kafu, pošto je ova već odavno hladna?

Nego da vam kažem nešto deco. Nemojte da me zafrkavate inače i ja mogu da okrenem drugi list.  Koliko ja slušam vas, toliko vi slušate mene, e pa malo se tu nešto poremetilo. Ja slušam, a vi me zezate. Nije u redu, morate da priznate.

Sve u svemu ste dobri, ali samo me ujutru pustite 10 minuta bar da otvorim oči i ništa više. Sve ostalo ćemo lako. Ljubi vas majka.

Tags: , , , , ,

23 Responses to “Dobro jutro mama :)”

  1. Tweets that mention Mama dobro jutro :) | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Dragan Radović. Dragan Radović said: rt @Charolija novi blog post – Dobro jutro mama🙂 – http://tinyurl.com/2u95oak […]

  2. rada Says:

    Koliko smo ponekad opterećeni ( zbog drugih stvari oko nas) toliko su nam oni lekoviti🙂
    Nek su živi i zdravi ! I kad jedanput dodirne ringlu, više neće, to im je za nauk!

    Ajd’ u zdravlju i veselju da piješ kafe🙂🙂
    i izljubi te andjelčiće …

  3. Charolija Says:

    Rado dan je već dobro odmakao, pa sad mogu i da se smejem na jutrošnje događaje, kafa popijena na miru, ostao mali plikčić koji je dobra i prava opomena. Ne vredi što ja pričam, dok ne oseti na sopstvenoj koži.😉

    Dobrodošla na moj blog.🙂

  4. Marouk Says:

    hahahhahahahha namazani su svim mogućim bojama i obično nastupaju u čoporu😀
    Mamama ostaje samo dobar humor i tu i tamo neka kafa… (ili matičnjak..za smirenje)

    Vidi kakvi su slatki, ko bi se na njih ljutio😀

  5. electrasdreams Says:

    Cuti, ne zaurlavaj. To je njihov posao.

  6. Charolija Says:

    Marouk za smirenje ništa ne uzimam, ali vidiš možda taj matičnjak i nije loša fora. Ja u ovakvim trenucima samo ćutim i gledam, ko izgubljen cuko.😀

  7. Charolija Says:

    Elektra svaka im čast, posao obavljaju za medalju.😀 … a i ja se ne dam.

  8. stevo Says:

    Čarobna, pomalo sam ljubomoran na tebe, osim ono još malo spavanja u jutarnjim satima. No, kad “omatoriš” će da imaš na šta da se sećaš😉 Draga moja, lepi pozdravi!

  9. Charolija Says:

    Jeste Stevo, bar mi nikad nije dosadno, a imaću definitivno čega da se sećam. Pozdrav i tebi🙂

  10. Milko Says:

    Istrenirali su te, ha?😉

    Ma oduvijek su djeca, zapravo, vaspitavala roditelje, samo su ovi bliski medijima, pa spinuju da je obrnuto😆

  11. Charolija Says:

    Milko u treningu sam samo tako. Za šest meseci ima mirno da stojim, sa sve salutiranjem.😀

    Ja se radujem da oni mene vaspitavaju, ali nemoj bre da me maltretiraju, može malo, ali bez preterivanja molim.😆

  12. sara Says:

    Spavaju ko jaganjci, a? prvo su tebe doveli u red :. hihi 😆
    Draga moja bas onda kad nam treba tih 10 minuta oni krenu u akciju, sve mi’poznato…
    Ali nedamo se i ne predajemo😆
    poz

  13. Milko Says:

    A šta ćeš..nego, gledaj da bar jednom u mjesec-dva nadješ nekoga da njega malo vaspitavaju, a ti da se malo zapiješ negdje, i daneš dušom😉

  14. Charolija Says:

    Saro šta da ti pričam sve ti je jasno.😉 Pozdrav

  15. Charolija Says:

    Milko čekam mama da mi dođe ko ozeblo sunce.😀

  16. lady88 Says:

    Nije lako biti mama a?I ja sto sam velika mamu maltretirala jutros da me masira otkidose me ledja:)Ali sigurna sam da ipak znaju da budu dobra mnogo su slatkiiiiiiiiii dude male jos sa flasicom zaspala :)Imas ih troje?Joj cuti ja sam tako cuval svog mladjeg brata, razlika je 14.godina:)budio se u 6 histerisao plakoa za mamom i tatom ja sam ga hranila presvalcila pelene uspavljivla zaista sam se osecal ko mama…ali bez njih nista kolko izlude toliko i nasmeju…cekaj jos malkice da porastu pa ces da otvoris oci kako treba:)

  17. Džiadžojka Says:

    Jao ja nisam znala da ima TROJE dece!

    Iiiiiiiiiiiiiiiiiii kak’i su s’atkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I ŠTO LAŽEŠ DA JE PUNA KO OKO, KAD VIDŠ DA IMA JOŠ DA SE SIPA!?
    😀

  18. zelenavrata Says:

    Pa ti imas svakodnevni trening zivcova, nema atrofije nikako😛

  19. crnaperla Says:

    🙂 Sve mi zvuči poznato. Ja ih imam troje, mnogo su slatki svi, al najbolji su kada spavaju:-) Pilići mali, ko da se ljuti, kao da mi nismo pravili isto, nego prodje dosta vremena pa ne možemo da se setimo

  20. shunjalica Says:

    hahaha.. kako li će te buditi u onom dobu što se zove ‘pubertet’ ?? 🙂
    preslatki su!

  21. malabreskva Says:

    Mnogo mi je slatka ta frka sa decom. Verujem da ti nije lako, moja komšinica koja ima troje dece kad ih pošalje kod babe na selo kaže : Sve ih čujem kako vrište, u glavi su mi stalno!🙂

  22. drveni advokat Says:

    suuunca mala❤

  23. Afroditta Says:

    Slatkisi su sve troje !
    Sjecam se i sama tog peroda kad sam pila kafu u intervalima. 😉

Leave a Reply

