Moj JSO

Sava kondukter je neviđeni kriminalac. Znate zašto? Sava je bio pripadnik najozlaglašenije “bivše” JSO jedinice na našim prostorima. Sava je imao istetoviranu ružu na vratu. Uhuuu…mora da je bio jako opasan?

Sava je inače dobio otkaz. Bio je vredan i radan, ali onda je došlo proleće, pa je skinuo jaknu i počeo samo u majci da dolazi na posao. Ruža je nekima upala “u oko”, pa su Savu otpustili. Sava ima ženu i dvoje dece. Sava traži posao. Sava ne može da nađe posao. Sava nema ‘leba da jede.

Svima bode oko ona crvena ruža na vratu. Sava je obeležen kao kriminalac, opasan čovek, zločinac. Pa da se ne lažemo, Sava “jeste zločinac”. Učestvovao je u ratu. Njegov najveći greh je što je bio spreman, da da život za ovu jebenu zemlju, za ovaj lud narod.  DA. To je Sava. To je bio moj drug. Verovao je Sava da dobro uvek pobeđuje. O kako se prevario.

Ne nije Sava kondukter odustao od svog života. Tražio je posao, kondukter, konobar, obezbeđenje… Završio je srednju ekonomsku, e tu tek nije bilo posla za njega. Nije Sava odustao od svoje dece, žene, od svog života, ma kakav da je. Nije hteo da se preda.

I tako jednog dana, dobije posao na kraj sveta. Da kao čovek “sa ružom na vratu”, kao poštovan specijalac, obučen za sve, obezbeđuje jednog čoveka, da obučava njegove ljude, za dobru platu, za normalan život u Srbiji.

Mislio se Sava…”Šta da radim? Da li da pristanem?  Neizvesno je. Dobre su pare. Šta treba da radim? Da stojim pored jednog čoveka da mu se ništa ne bi dogodilo, a da za uzvrat moja žena i deca imaju normalan život? Čekaj, a šta radi taj čovek? Čime se bavi? Ne znam. Traži da obučavam ljude koji će da ga čuvaju. Dobro, to umem i mogu. Mogu ja to.”

Neću vam reći sve. Ako već verujete u ono što mediji pišu, moja priča je uzaludna u svakom slučaju, a vi ste osuđeni na neznanje. Sava je moj drug nije vaš, a vi sudite, jer ste bezgrešni, jer smete da bacite prvi kamen. ‘Ajde slobodno. Udrite po Savi kao i do sada. Udrite po jadnom izmučenom  telu.

Nije Sava bio glup. Video je odmah sa kim i sa čim ima posla. Hteo je odmah da se povuče iz posla. Hteo je odmah da ostavi sve i vrati se svojoj Srbiji. ALI…Znate li šta je vrzino kolo?

“Nema problema, možeš da ideš na odmor, dovedi nam još par takvih, ali onako usput ako se ne vratiš…ma ništa…pozdravi  Savinicu i Savinčiće, a i ovaj drugar što je došao sa tobom, pozdravi se i sa njim. Neće ništa mnogo da ih boli i ništa neće mnogo da im fali. Samo malo života, a sad idi. Čekamo te “prijatelju”.

Je l’ vi znate šta je čast i poštenje? Ako ne znate, onda osuđujte. Stoko jedna.

Svima onima koji misle da su Sava i njemu slični doveli do ovoga u čemu sada živimo, zbog večito  aktuelnog ubistva, mogu da kažem da se grdno varaju. Nije sve tako kako vam se čini. Vi mislite baš onako kako oni žele da mislite.

Sava je bio običan čovek, obučen i spreman da da svoj život za SRBIJU, koji je verovao u svoju zemlju, koja mu nije dozvolila ni kondukter da bude. Prevareni čovek kao i većina pripadnika sa ružom na vratu i vukom u srcu.

Dragi moj dobri drug Sava, trune sada u nekoj mrtvačnici u svetu, čeka svoje plotune. Biće ih druže, samo ti nama dođi, pa makar i u kovčegu. Ne mogu da podnesem ovu hajku na tebe i tvoje delo. Zato neka čita svet, kako je moj drug stradao, kako ga je ova zemlja izdala, kako je samo jednom pogrešio.

Ja ću da zavijam kao vučica, a vi koji ne razumete ne oglašavajte se. Imate vi svoj “divan”, “srećan”, “lep i pošten” život, a i naš da po njemu pljujete. Samo napred, jedan je Bog.

P.S. Posvećeno našim drugovima Saši Turčinoviču, Bojanu Bakuli i Predragu Čankoviću. Slava vam momci i večno plavo nebo. Ne dam na vas.

Tags: , , , , , , ,

27 Responses to “Moj JSO”

  1. WrathOfDevil Says:

    Morao sam da komentarišem ovaj post. Inače ne ostavljam komentare, ali ovaj put sam stvarno morao. Surova realnost koja nas okružuje. Gineš za nekog posle te taj neko ne ferma. I ja imam takvog “Savu” samo što je sad u Americi i nikad se neće vratiti nazad u Srbiju zato što ima tu crvenu ružu…

  2. Charolija Says:

    WrathOfDevil prijatelju imam ja takvih Sava još mnogo, samo se nadam da će biti bolje sreće. Odlepih više od medija, pisanja koje čega, “kriminalci, narkomani, ubice…” to ništa nije tačno, a slušam iz dana u dana i ćutim i trpim i nerviram se.

    Šta drugo očekivati od pičketina koje su najdalje otišle do Budve na godišnji odmor, eventualno, pri tom rade u nekoj državnoj ustanovi, školi ili ma…jebem li ga…imaju za leba…i ne znaju kako je nemati.

    A na sva usta pljuju po ljudima koji su bili ljudi pre svega, željni samo malo života.

  3. Tweets that mention Moj JSO | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Ivana Momčilović , Ivana Momčilović , Maja M, NeverMind and others. NeverMind said: Ej, ovo me oborilo sa nogu sad, svaka čast! Moj JSO | Charolija http://bit.ly/aJxM5W […]

  4. shunjalica Says:

    Nekako, opet, razumem. Bojan je bio školski drug mog mlađeg brata.

  5. Charolija Says:

    Šunjalice zaista su bili momci vredni pažnje u svakom smislu i pogledu, a ne mogu da podnesem više ovo pljuvanje po njima.

    Jedan od njih mi je bio drug, Bojana nisam poznavala.

  6. Marouk Says:

    Stvarno sam ostala bez reči😦
    Znam i ja par takvih..žive negde u zapadnoj Evropi i ne vraćaju se nikada verovatno.

  7. stevo Says:

    Draga moja, postoje “poslovi” koji nisu za naivnu čeljad i nema izuzetaka, drug ili ne. Sa nekima sam odrastao pa smo nakon svega prestali da budemo drugovi!

  8. Dudaelixir Says:

    Uh, strašno, koliko je takvih Sava po svetu.
    Slava svim “Savama”!😕

  9. milja lukić Says:

    Sjajan tekst! Lepo pišeš, a imaš i petlju i srce.
    Mnogo je Sava svuda unaokolo.
    Nek mu deca porastu, njih mi je u celoj priči najviše žao. Želim im svu sreću ovog sveta!

  10. milja lukić Says:

    Sve će to narod pozlatiti, napisao Laza Lazarević.

  11. Charolija Says:

    Marouk najsrećnija bih bila kada bih znala da Sava živi tamo negde, ali nažalost nije tako.

  12. Charolija Says:

    Ne znam Stevo. Oni su prosto iščupani iz života i samo tako bačeni, a sada ih pljuje svaka šuša koja nije ni blizu istine.

  13. Charolija Says:

    Slava im Dudo.

  14. Charolija Says:

    Porašće njegova deca Miljo, ali kakvu šansu imaju u ovakvom društvu, obeležena? Kakvu šansu imaju bilo čija deca u ovoj zemlji?

    Hvala na lepun rečima.

  15. sopran87 Says:

    Jao bas tuzna prica, jedna od mnogih na zalost. Neko ko je iznad nas jednostavno ne da da ti ljudi uspeju u zivotu, posle svega sto su prosli, nesto njima tu smeta. Ali, nikome nije pre zore svanulo…

  16. Jabucilo Says:

    Црвена сам беретка,
    Не бојим се никога,
    Сутра идем ја у бој,
    Да положим живот свој.

    Када живот изгубим,
    Своју земљу бранећи,
    Славите ме довека,
    Црвена сам беретка.

    R.I.P.My brothers….

  17. Danijela Says:

    Medijima sam davno prestala da verujem…
    Neka im je večna slava i neka počivaju u miru.

  18. veshtichanstvena Says:

    Slava im…
    Zao mi je sto ljudi sude svima osim sami sebi.Zao mi je tvog prijatelja i svih koji su slicno prosli. Svaka cast sto si javno rekla sve ovo i stala im u odbrau, Stojim uz tebe.

  19. Charolija Says:

    Da Sopran…mislim da najviše od svega boli nepravda, a ja je nikako ne trpim.

  20. Charolija Says:

    Jabučilo ljubi tebe tvoja žena.

  21. Charolija Says:

    Danijela u zadnje vreme sam se toliko gluposti načitala i naslušala u vezi ovog slučaja da je to prosto neverovatno. Odakle samo toliko zlobe u ovom našem narodu, nije mi jasno?

    Čak su i bolivijski mediji umereniji od ovih naših zlotvora.

  22. Charolija Says:

    Hvala Veštičanstvena, zaista mi puno znači to što si rekla, a verujem da znači i njihovim porodicama. Da se bar 5 ljudi koji ovo pročitaju samo zapita, “šta je u stvari prava istina…” biću srećna.

  23. Брале Says:

    Нека им је вечна слава!
    Позивам те на наш форум, ако желиш да и тамо напишеш овај текст. Некима ће много значити… Или да га препишем ја, уз твоју дозволу.
    Поздрав!

  24. Charolija Says:

    Pozdrav Brale, vrlo rado ću postaviti ovaj tekst na vašem forumu, već sam član. Pozdrav

  25. Na kraju nedelje… « Gnevni Blog Says:

    […] Charolija – Ja sad sam uzeo za primer ovaj blog zato što i ja imam druga „Savu“ i totalno je razumem. Citat: „…Je l’ vi znate šta je čast i poštenje? Ako ne znate, onda osuđujte. Stoko jedna…“ Ne znaju prijatelju, ne znaju zato što njihovi sinovi u to vreme žuljali dupe na ležaljkam negde na Kipru mamu im. A oni su bili daleko od svih tih sranja i nisu videli šta su i oni. Ne znaju prijatelju… […]

  26. steva Says:

    Nazalost taj Sava ( Sasa Turcinovic ) je bio moj vencani kum koji ce zauvek ostati u mom srcu !!!!!!! Cekamo te VUCE……

  27. Raco Says:

    Racunajte da imate jos jednog vuka vise u coporu braco moja

Leave a Reply

