E neće moći

Pita Tea malopre na Twitteru @teanikolic “jeste vi ovo videli i niste se iznervirali http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/192505/Nema-krecenja-bez-dozvole-drzave.”  Videla još pre par dana, ali nisam nešto posebno reagovala, međutim sada mi sve ovo leglo ko onaj kec na jedanaest.

Znači država želi da kenjam u staru WC šolju doživotno, jer 3500 dinara koje su potrebne za novu, nisu dovoljne, treba mi još 500 evrića, pa da serem ko čovek.

Moram da gledam u ove umetnički išarane i obrađene zidove, (igrala se deca), sve dok ta ista deca ne shvate da “se zakon mora poštovati”, pa sami zarade pare i odluče da staramajci okreče stan.

Ne smem da zastaklim terasu, a ona jedina štrči ne zastakljena, jer ću da promenim spoljni izgled zgrade. Svi pre mene su mogli, a mene “zakačio” novi zakon. A moram i prozore da menjam, da mi ne duva zimi kao da sam napolju.

Nemam živaca ni da pročitam ceo tekst, pitam se da li mi za svaku od ovih radnji treba po 500 evra ili mogu “dobro” da prođem, pa da za sve odjednom platim jednom, da bih dobila potrebne dozvole.

Pri svemu ovome onaj majmun, traži od građana Srbije da budu optimisti, da budu strpljivi, da ovo ono… Odakle njemu pravo, da bilo šta traži od mene.

Pa ni to ne bude dosta, nego nas Aleksandar obavesti  šta se sve u Srbiji može kupiti za jedan dinar. ” @morecambe Šta sve može da se kupi za dinar? http://is.gd/cFO0R“.

“Bizarna matematika pokazuje da se za naš dinar može kupiti dva grama mesa, deset listića toalet papira, petina kriške hleba ili deseti deo čokoladne bananice…”

Ovde ne pomaže crveni iksić, jer ovo nije samo post, ovo je život u jebenoj Srbiji. Hoće u Evropu. Aha važi. Pa da se kao Slovenci krijem po WC-u da bih ispušila pljugu. WC-i im liče na pušionice. E u takvu jednu pušaonicu mogu da pozovem majmuna da popuši ono što se ranije pušilo po WC-ima. Neka bude optimista možda ću imati šta da mu dam.

Šta sam se ono još sad setila? Ček, ček…pobeže mi…

Setih se, hoće da im ja čistim Srbiju, da čistim đubre koje nisam napravila. Ja sam iskreno za to da se Srbija očisti od “ĐUBRETA”, ali da krenemo od korena.

E pa ovako, kao zaključak. Obaveštavam majmuna, državu, ministre, inspektore, novinare, blogere, twitteraše i sve ostale…da ću sledećeg meseca bez jedne jedine dozvole, okrečiti stan, zastakliti terasu i promeniti WC šolju, možda usput i srušim neki zid i neka samo neko proba da me spreči u tome. Napraviću incident kakav se odavno nije video na našim prostorima.

Živim u Gusarskoj ulici, pa dođite da me sprečite.  Ako vam uspe, budite sigurni da ću ispred zgrade postaviti poljski WC, pa ko god nema 500 evra, da se posere ko čovek.

Tags: , , , , , ,

33 Responses to “E neće moći”

  1. imilankovic Says:

    Oce mi da cistimo Srbiju za dzabe a komunalce nece da isplate nego im smanjili platu za 10%

  2. imilankovic Says:

    Ne znam ako im dam 500 evra ‘oce li i okreciti za te pare

  3. Tweets that mention Tužite me - ne dam pa | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Ivana Momčilović , Adresar Blogova, YokoUma, tea and others. tea said: RT @Charolija: kako me je inspirisao novi zakon o krečenju… E neće moći – http://tinyurl.com/29m7l25 […]

  4. Charolija Says:

    Ma neću više ništa da plaćam, neka poisključuju sve što treba, napravim poljski WC, dignem šator ispred zgrade i živim ko čovek.

    Najviše me u stvari nervira što ljudi ćute, ne sme niko reč da kaže. Čim se majmun spomene svi se smrznu.

  5. electrasdreams Says:

    Gospode! Ja ne verujem sopstvenim ocima!
    Vreme je da iskopamo jednu povecu jamu!

  6. Charolija Says:

    Elektra ja krećem sutra sa kopanjem. Jedna dobra, veeeelika septička jama nam treba.

    Nego…ja bih u nju i sve one koji ćute i trpe.

  7. Verkic Says:

    Čekaj, stani bre, ima šlog da te strefi a tada ću ja još da te zadavim. Jesil’ čulaaaaaa 🙂

  8. Charolija Says:

    imilankovic… u pomenutoj Sloveniji još i dobiješ neki evro od države da bi renovirao stan. Jebi ga…ipak su oni u Evropi. :mrgreen:

  9. Charolija Says:

    Verkić…ma kakav crni šlog…meni je ovo odličan ventil. Osećam se savršeno. Još kad bi neko hteo da se malo svađa sa mnom. Tih…gde bi mi bio kraj. :mrgreen:

  10. lady88 Says:

    Evo pre svega jedan pozdrav, rešila sam da ovde objavim svoj blog, pa reko da vidim šta ima ovde zanimljivo:)
    Užas ni ja ne mogu da verujem…Pa što im je to trebalo…Da čovek svoj prostor ne može da menja kako hoće…eh dokle smo mi stigli…
    Za jedan dinar se može kupiti telefon u mts-u hahahahahah radim tamo pa zato malo da se našalim…A što se čišćenja Srbije tiče ma važi…ja ni žvaku ne bacim na ulicu…ali ovi moji išli mao kao čistili…bole ih uvo…Pozdrav

  11. Charolija Says:

    Dobrodošla Lady, ovde možeš slobodno da kažeš šta god pomisliš. Kod mene nema cenzure. 😀

    Jedan dinar…uhu…baš si se lepo setila…može bre i čitav telefon da se kupi. Da kad bi se kopčali na leđa. 😀

  12. lady88 Says:

    HAHAHAHAH e pa super ja sam otvorena tako da ako nema cenzure onda bez dlake na jeziku:)
    Pa znaš onaj vic kad kaže ciga ne znam što nama romima neće da prodaju telefon za jedan dinar pa imam i ličnu kartu i jedan dinar hahahhahha to ti je kad je bukvalista…

  13. milja lukić Says:

    E, bogami, ne samo da cu da krecim, vec imam i radove na terasi. WC šolju sam promenila relativno skoro.
    Međutim, kako prete, dođe mi da uradim još nešto, a ne znam šta bih. Misliću i smisliću… pa da vidim ko će da mi kuca na vrata. Ako ih toliko interesuje moj život, daću im kartončić sa obeleženim mesečnim ciklusima. Ako sam u PMS-u nek me preskoče, tad sam u stanju svašta da uradim, a ako hoće samo da se svađaju, svi ostali dani su im slobodni.
    Kako rekoše u “Kumu” – to je ponuda koju neće moći da odbiju.
    Mada i dalje ne verujem da je ovo ozbiljno. U stvari, ne mogu da verujem, više mi liči na neku neslanu šalu.

  14. zelenavrata Says:

    Ovo nije neka zajebancija, ne mogu da verujem, ali stvarno!!!! 😯 na kub!

  15. Verkic Says:

    Idem sad do našeg Udruženja, a kad se vratim ima da se svadjamo celu noć ako želiš 🙂

  16. Dudaelixir Says:

    Ma država neka samo sere po novinama, a mi ćemo u sopstvenim stanovima raditi šta nam je volja. Za njih smo se dobro iskeširali, keširamo i dalje a oni neka se jebu, svi na gomili, a nas neka se manu, da ih ne dočeka usrana motka na vratima! 😕

  17. Charolija Says:

    Lady drago mi je da si ovde i još mi je draže ako ti je jezik “obrijan”. 😀

    Jebi ga bukavalisti uvek najebu. :mrgreen:

  18. Charolija Says:

    Miljo ne bih ni ja verovala da se ovo ne “proteže” već par dana, više puta sam pročitala ovu vest iz različitih izvora i sve mi nekako ozbiljnije deluje. 😆

    Ako ne smisliš neki novi rad, a ti ponovi, promeni boju, bar sada to nije teško. Malo tonera, pa da se šareni sve. 😀

  19. Charolija Says:

    Zelena sve se nadam da je neka “žvaka”, ali izgleda da grešim.

  20. Charolija Says:

    Verkić …jok…neću da se svađam. 😀

  21. Charolija Says:

    Dudo više nikoga i ništa neću da keširam. Ma neka me tuže više. Čekam ih spremna.

  22. stevo Says:

    Ih, velika halabuka oko ničega, opipavaju puls naroda, a narod se izdere na ovakvim glupostima koje će Vlada povući, a neke važnije stvari proleteće mimo Vas, Nas, mene, tebe, njega, nje… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  23. Deda Says:

    Za 500 evra sam cu da si popusim !
    I ne dam nikome, ni za dzabe.
    Ajd da vidim kad ce da me uhvate da nesto radim u kuci, a sve cu da dodvedem u stanje “NOVO”… Ima komsijama da lupam samare, samo nek me prijave, a kad mi pozvone necu ih cuti jer mi radi busilica 😛 😀

  24. Marouk Says:

    A što NIKAD ne dođu da spreče majmune koji SVAKOG dana buše U VREME ODMORA POPDNE a najdraže im NOĆU, POSLE 23h????
    Pitam se nekad da li gaje pčele pa za svaku prave po jedna vrata u zidu i pitam se odakle im toliko zida kad toliko ima za bušenje. Bem li im mater nenormalnu!
    Mi smo krečili, da su došli pojela bi ih

  25. Charolija Says:

    Stevo za sve što čujem ne dam da prođe pored mene. Nego…šta li nam tek spremaju, pitam se, kad je već tako kako kažeš, a u pravu si 100%

  26. Charolija Says:

    Deda…iskreno da ti kažem, imam dobre komšije i nadam se da se neće niko buniti. U stvari ja čekam ove veće “baje” od komšija. :mrgreen:

  27. shunjalica Says:

    Sreća u nesreći – komšiluk mi u istom sranjcetu kao i ja.

  28. Charolija Says:

    Marouk…Meni ni najmanje ne smetaju oni koji buše u 5 do 8, smetaju mi oni koji hoće tu muku da naplate 500 evra.

  29. sopran87 Says:

    Evo i mene! Dodjavola, ne zelim da raspustim jezik na ovu temu, ne bi bilo kulturno. Nadam se da ce biti kao sto je MiodragDj rekao, da je to lupetanje novinara. Ima bre da krecim i da me zabole cosak, ko ce meni da zabrani da ja drzim koncertni klavir na plafonu ako mi se hoce? To nije njihova briga i voleo bih da imam bolje komsije koje me ne bi prijavile cim bi cule prvi udarac cekica.
    Sto se Evrope tice nemam nista protiv, samo nemojte da mi prosipate neke glupe price, budite realni. Kad budem imao platu kao Nemac tada cu vrlo rado da dam 500 evra za dozvolu da okrecim stan. Bez problema. To tada, izvinjavam se…

  30. Charolija Says:

    Sopran ništa nas ne sme iznenaditi. 😀

  31. Danijela Says:

    Gde me bre baš ubode u centar…
    Planirala sam sređivanje ovog leta, i pravo da ti kažem ako uspem to da izvedem odvajajući lovu od jedne plate, od koje živimo nas šestoro, *ebe mi se za ovako idiotske zakone, a ako mi neko dođe na vrata videće kako će da prođe. Ionako mi je pun q… svega… Ma ne želim da se nerviram… odoh da šinem jedno pivo :mrgreen:

  32. Charolija Says:

    Danijela džabe se nerviramo, udri po pivu i radovima. Ko ih jebe. 😀

  33. drveni advokat Says:

    E živote, lutalico 😀

Leave a Reply

