Crveni iksić je spas od nerviranja

Pročitam post na jednom blogu i bukvalno mi utrnu zubi. To sa zubima mi se dešava kada se baš iznerviram i kada mi dođe da isterujem pravdu, da bijem, da psujem, ma da vrištim.

Pa se mislim. Nije čovek kriv što ne zna istinu, nego prihvata ono što mu mediji prezentuju, a on to prihvata kao golu istinu i činjenično stanje. Niti će on razumeti šta ja to njemu pričam, niti će meni od toga biti lakše, već ću samo ući u konflikt, iznerviraću se još više i ništa. Biće mi samo loše.

Zato lepo kliknem crveni iksić u desnom gornjem uglu i nastavim dalje. Nema šanse da ispravim sve krive drine. To što se i dalje loše osećam zbog onoga što sam pročitala, proćiće me dok dovršim ovu kafu koju pijem.

I eto prošlo je. Već je drugi dan na pomolu i za koji sat ću da pijem novu jutarnju kafu, opušteno bez cimanja, a da sam ostavila komentar na onom postu, verovatno bih se posvađala sa čovekom i bilo bi mi bljak.

I čemu sve ovo? Pa da… Nemojte ljudi da se nervirate zato što je neko nešto napisao, a vama se to ne sviđa. Nemojte ni da krijete svoje mišljenje, ali baš nema nijednog razloga da se zamerate ljudima. Ako vas nešto baš “ubode”, a vi lepo napišite post kod sebe na blogu i olakšajte dušu.

Mislim stvarno, čemu kilometarske rasprave, svađe i tako to? Ok je ne složiti se sa nekim i to reći, ali ovo kad trnu zubi, to je drugo. Opušteno samo na crveni iksić i idemo dalje.

Tags: , ,

34 Responses to “Crveni iksić je spas od nerviranja”

  1. Exxx Says:

    Kad bi moglo tako i u stvarnom životu da isključimo sve što nam smeta i što nas nervira… živeli bi sigurno 200 godina😉

  2. stevo Says:

    Čarobna, dobar savet, kojeg se ja ne pridržavam uvek. Mislim da su blogeri odavno podeljeni u grupe, što je sasvim u redu, jer razlikujemo se i ovako i onako, mislim virtualno i u pravom životu. U ovom prvom iksić crveni, u pravom životu je najbolje preći na drugu stranu ulice. Lepi pozdravi!

  3. Tweets that mention Spas od nerviranja - crveni iksić | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Adresar Blogova. Adresar Blogova said: http://www.blogovnik.com http://www.charolija.com: Crveni iksić je spas od nerviranja: Pročitam post na jednom blogu i bu… http://bit.ly/a72W1F […]

  4. Pedya Says:

    Lepo rečeno. Sviđa mi se.😀 Bar o ovom online “životu” postoji taj crveni iksić koji nas može spasti mnogih nerviranja. Šteta ga ne iskoristiti.😉

  5. Marouk Says:

    Tražila sam na google gde ima da se kupi daljinski sa takvim iksićem..al nema, nude mi samo nagaznu minu kao alternativu, pa se razmišljam da kupim čepove za uši😀

  6. Charolija Says:

    Exxx u svakodnevnom životu ne postoji iksić, ali postoji ona stara “Na jedno uvo uđe, na drugo izađe.”, pa je treba što češće primenjivati, zarad mirnijeg života.🙂

  7. Charolija Says:

    Stevo nemam pojma za grupe, kada me nešto zanima i kada mi je lepo i prijatno da razmenjujem misli, to činim bez obzira da li ti ljudi pripadaju nekim grupama ili ne.

    Pametno…pređeš ulicu i gotova stvar.😀

  8. Charolija Says:

    Pedya u zadnje vreme vidim puno nekih prepirki i neslaganja u fazonu “sad ću ja to tebi da objasnim”, gube ljudi i vreme i živce, a ništa ne postižu, kao da i ne postoji čarobni iksić. Ne razumem.

  9. Verkic Says:

    Ama zaman (nemam pojma ko to kaže), ali ljudi! Ma kakve grupe, kakvi bakrači. Hajde da se druživo, cenimo, poštujemo i volimo. Ne možemo svi isto misliti. Naopako. Ne bi ni valjalo, ali se ne moramo vredjati. I to je moje pravilo.🙂

  10. shaputalica Says:

    Skroz. Često se ubijem na iksić da ne bih sebi pregrizla jezik, prste ili tastaturu.

  11. Charolija Says:

    Verkić meni boga mi ponekad dođe da svašta kažem i napišem, ne mogu da poštujem i volim ono što nikako ne opravdavam, pa tako iksić i ćaooo.:mrgreen:

  12. Charolija Says:

    Shaputalice meni stvarno retko utrnu zubi, šta me jebo đavo da čitam. Radoznala jebi ga, ali se suzdržim uvek.

  13. zelenavrata Says:

    sacu ja i tebe tako dubijem da se ne nervoziram:P:P:P

  14. zelenavrata Says:

    kreceeeeeceeeeeeeeem, krstic, cao:))))))))

  15. Milko Says:

    Vidi, Charolijo, pa ti si kontradiktornija od mene, a meni to tema bloga🙂 Nema ni mjesec dana kako si napisala da hoćeš da se svadjamo svi, da je postalo dosadno, a sad tamo neki crveni krstić😛 Mislim, stvarno..:) Neće da može, jok, tek sad ima da se fajtujemo😀

  16. Charolija Says:

    Zelena samo ti piči po iksiću.😉

  17. Charolija Says:

    Eto MIlko vidiš kakva sam.🙂 Niko nije hteo da se svađa, pa sam skontala da mi je pametnije da se ne nerviram. Ti ako si raspoložen za fajt, neću da odbijem, ali ja prva da napadam neću.😀

  18. sopran87 Says:

    Prvo, moj iksic je beli tako da to doprinosi smirivanju🙂 Drugo, to je odlicna taktika, ali ponekad nas nesto kopka da ostavimo komentar i iskazemo svoje misljenje, znam ja kako je to… Iksic je super stvar!

  19. Dudaelixir Says:

    Meni ne trnu zubi nego mi navali sva energija iz tela u glavu, pa mislim da ću iskrvariti na oči, uši i nos!!!! Straaaaašno!
    U pravu si to sa X. Najbolje je uraditi to, ali, jebeš ga, teško je po nekad, jer te SILA tera da kažeš svoje mišljenje.😕

  20. Charolija Says:

    Sopran sigurna sam da bi me ti najbolje razumeo kada bih ti rekla o čemu se radi. Ma ko ih jebe sve, iksić i gotovo.😀😉

  21. Charolija Says:

    Dudo tera sila, ali u tom slučaju je najbolje isprazniti se na svom blogu, bar ja tako mislim.

  22. sopran87 Says:

    Siguran sam da bih, ali u svakom slucaju ti primeni taj iksic, da ne boli glava🙂

  23. Charolija Says:

    Sopran…najpametnije je tako.🙂

  24. Džiadžojka Says:

    Charoliju za predsednika!🙂

  25. shunjalica Says:

    Još me ne stresira toliko online svet, ali ako počne imaću na umu crveni iksić, zato se u RL standardno ludim samo u svom krugu (valjda tu imam više materijala za svađu).😀

  26. Charolija Says:

    E Džiadžojka da mi je malo vlasti bar na 5 dana.🙂

  27. GoranSTX Says:

    Ja imam “crveni krstić” za RL, držim se irske poslovice “The Irish ignore anything they can’t drink or punch.” Čini život manje frustrirajućim i donekle podnošljivijim😉

  28. Charolija Says:

    Shunjalice više nemam ni sa kim da se svađam. Svi me kuliraju u RL. Videli da im se nikako ne isplati da se teraju sa mnom.😀

  29. Charolija Says:

    Gorane…Vrlo zanimljiva poslovica tj. “crveni iksić”, moraću i ja da smislim neku takvu koje ću se pridržavati, pa da mi onda sve bude ravno.

    Uglavnom sama sebe najviše nerviram, u tome i jeste poenta. Treba bar zamisliti iksić u RL i onda sve bude lakše.😉

  30. shunjalica Says:

    Nešto se mislim, ovde samo jedan iksić završava pos’o, u RL za to mi treba bar 5 iksića, da ih rasporedim preko ušiju, očiju i usta.🙄

  31. SanjaKokica Says:

    Dobar iksić, nema šta😉

  32. Tužite me - ne dam pa | Charolija Says:

    […] Nostalgija za brdima Pisao naš drugar Grmuša, a ja eto sad nešto mislim. Pih što bih volela da sam neka lepota od žene.  Nisam ja mnogo ružna, nego da sam ono baš, baš lepotica i da mi pamet kompenzuje lepota.Nisam ja mnogo ni pametna, ali ovo malo što jesam da mi je otišlo na lepotu, bila bih na More > Read more « Crveni iksić je spas od nerviranja […]

  33. Danijela Says:

    Crveni iksić je zakon za one sa kraćim fitiljem:mrgreen: Ja se ne uzbuđavam preterano zbog toga što mislim da neko tamo nema pojma o životu i što lupeta ko otvoren prozor… njegov problem. Da sam se nervirala zbog svake gluposti koju sam čula ili pročitala u životu… verovatno sada ne bih ovo pisala🙂

  34. crnaperla Says:

    Kako ono beše: i na tarabi piše sladoled , pa je niko ne liže..Samo opušteno i ako ne ide drugačije, a ponekad stvarno ne ide, na crveni iks. Odlična stvar na blogu, ali u realnom životu … šta raditi ? Pas laje vetar nosi, znam, ali to što ti vetar donese te pljusne onako ko grom iz vedra neba, pa ako nisi vežbao samokontrolu, teško da izadješ na kraj… Ako ništa drugo upropasti ti dan…

Leave a Reply

