Neki mali planovi :)

Volite li vi pse? Ja ih obožavam. Trenutno nemamo uslova da bismo imali jednog, dva, tri 🙂 , ali sam sigurna da ćemo uskoro nabaviti bar jednog. Poslednjih dana razmišljam šta nam je sve potrebno da bismo mogli da imamo jednog ovakvog.

Sigurna sam da bi mu bilo lepo sa nama. Inače ovo je Avganistanski hrt. Pas sa pogledom čoveka. Njegova glavna karakteristika je nezavisnost, a još više mi se sviđa to što nikada nije podređen, već vremenom postaje ravnopravan član porodice. Zna šta hoće, šta neće. Odličan je čuvar i obožava decu. Ovaj tekst Guest_Lucia me je oborio s nogu. Po svemu sudeći ovakav pas bi se odlično uklopio sa nama, a i mi sa njim.

Ne tražim ni od svoje dece da me pokorno slušaju, daleko bilo, pa kako bih onda mogla tako nešto da očekujem od jednog cuke. Jednostavno rečeno predivan je. Gospodin pas, aristokratski ponosan.

I tako dok ja merkam Avganistanskog hrta, moj dragi merka Avganistansku banku. 😀 Kada odradi Afghan United Bank, moraćemo da nabavimo i Avganistanskog hrta, pa da budemo prava gospodska porodica. :mrgreen:

moj dragi ispred našeg malog cilja :))) pozdrav iz Kabula

Tags: , , ,

27 Responses to “Neki mali planovi :)”

  1. sopran87 Says:

    Avganistan je veoma cudna zemlja, meni vrlo privlacna. Ne bas bezbedna, sa velikim kontrastima. Avganistanski hrt mi se ne svidja zbog dugacke dlake, ali to je, naravno, stvar ukusa. Ustvari, ako imas uslova svaki ker je super! Ja imam sada nekog mesanca, jedno zuckasto hiperaktivno tele, i zavoleo sam ga iskren da budem 🙂 Cudne su te zivotinje, uvuku se pod kozu za tren oka…

  2. Exxx Says:

    Pročitaj Lovca na zmajeve i 1000 čudesnis sunaca govori o životu u Avganistanu 😉

  3. Milko Says:

    hmmm… 🙂

  4. Tweets that mention novi blog post - Neki mali planovi :) - -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Vera Mladjan. Vera Mladjan said: RT @Charolija novi blog post – Neki mali planovi 🙂 – http://tinyurl.com/34ec6tk […]

  5. Verkic Says:

    Prelep je prelep. Hoću i ja jednog takvog 🙂

  6. Charolija Says:

    Verkić čim se bude vratio poslaću ti ga na par dana, ali da mi ga vratiš treba meni i deci. 😀 😀 😀

  7. Charolija Says:

    Sopran ova njegova dugačka dlaka se odlično slaže uz moju kosu. 😀 Nemamo trenutno uslove, ali čim overi ovu banku biće uslova. 😀

  8. Charolija Says:

    Exxx trenutno nemam vremena za čitanje, ali hoću pročitati čim pre. 🙂

  9. Verkic Says:

    Hoću obećavam!!!!!! 🙂

  10. milja lukić Says:

    Prelep je!!!!
    Sigurno si se obavestila o hrtovima kao rasi i karakternim osobinama – pored toga što su nezavisni, umeju da budu i namćorasti, ponekad i pravi mali drkoši, ali… kad postanu deo porodice, nema veze, naši su,
    I mi imamo psa, naravno svi ga obožavamo. Kad je došao u kuću, jedino sam ja bila protiv njega, mada je bio dovoljan samo jedan pogled pa da se zaljubim “smrtno”, što kažu deca. I ta ljubav na prvi pogled produžila se i na drugi, treći, sto treći…
    Ako uzmeš psa, računaj da ti je srce zarobljeno. Zauvek.

  11. Deda Says:

    …sad ne smem da ostavim komentar na ovaj post. Ako dragi odradi ovu bankicu, mozda ovi preslisaju i mene kad vide da u komentaru pozdravljam ekipu i kazem iz sveg glasa: dobacite mi jedno đakče sa lovom,lol 😛

  12. Charolija Says:

    Deda zajebi komentarisanje…ti si popularan, lako ćete pronaći. 😀
    A na džakče računaj. 😉

  13. Charolija Says:

    Miljo pročitala sam sve o njima, nisu uopšte laki za čuvanje, ali meni se baš sviđa ta njihova svojeglavost. Podsećaju me na decu. 😀 Kad nešto neće, neće i gotovo. 🙂

  14. stevo Says:

    Ja bi takodje rado da držim jednog džukca, ali ne mogu u stanu, ali zato kod nećaka ima dvanaest komada! Dva odrasla i deset kučića i svi su stari po četiri dana. Vidi kod mene fotku!

  15. Dudaelixir Says:

    Ako su im sve banke tako JAKE, ;cini mi se da Jabucilo nece morati puno da se muci oko ODRADJIVANJA, a kada napuni vrece, AVGANISTANSKI HRT se podrazumeva!!!!!!

  16. Retka Zverka Says:

    Heh, super je fotka dragog ispred banke. 🙂 Nemoj samo da se dadne u odgajivanje maka i tih stvari. Da se ne zameri Amerima, drže ljudi monopol. 😀 Inače, ja volim pse, ali sam u stvari mačkarski tip. Kad si pomenula da avganistanski hrt ima pogled kao čovek, setila sam se jedne žute kuce lutalice koju sam hranila. E, taj pogled, tog psa, pa tako ne može da te pogleda ni jedno ljudsko biće. To je bio pogled pun nesebične ljubavi i tu kucu ću uvek pamtiti. 🙂

  17. Jabucilo Says:

    Pa zar i u kuci da imam talibana ako nam trba ker dovescu Arkanu( belgiski ovcar tragac mina radio u 10 razlicitih drzava pronasao preko 1500 eksplozivnih naprava) on se ionako penzionisao a bas smo se zgotivili

  18. Charolija Says:

    hahahaha…bleso blesava. 😀 Pošalji sliku tog psa, pa ćemo da glasamo. 😀

  19. dollybel Says:

    volim pse, ali samo na slikama.

    A tvoj dragi da što prije odradi cilj 😉

  20. Alex Says:

    Imao sam avganistanskog hrta i toplo preporučujem svima jer pas ima izvanrednu narav. Naravno, mora se obratiti pažnja na dlaku, ali ko voli pse – nije mu teško. Inače ja obožavam hrtove i sada imam Irca 🙂

  21. shunjalica Says:

    Baš je lep! I možeš se ljutiš kol’ko o’š, al mislila sam na kucu! 🙂

  22. zelenavrata Says:

    Jabucilo, slazem se s tobom, pusti ovu Ivanu prsla je.
    Jel` bre ti, `oces kike da mu pletes, gle kol`ka mu dlaka, kukuu 🙄
    To ima puma kuca dlaka da ti bude, nesto s kracom dlakom draga, dizivines 😀

  23. malabreskva Says:

    Jooj , još ti i to kuče fali, malo ti je trčanja za dečicom!
    Ja više volim mačke, ali verujem da bih zavolela takvog čupavca 🙂

  24. Charolija Says:

    Zelena poslao mi dragi sliku, jednog koji ima kraću dlaku, a i neće on ovakvog, ne sviđa mu se ime. 😀

  25. Charolija Says:

    Šunjalice cuka je preslatka, a i ovaj moj nije loš. 😀

  26. SanjaKokica Says:

    Šmrc…i ja patim u ovom stanu za kusom. Obožavam ih i tako želim makar jednog. Sekini su sad nabavili štene i toliko je slatko da mi se ne ide kod njih, jer kuče ne ide sa nama kući. Hrt kojeg si navela je prelep…jedino što znam šta je imati dugodlakog psa, koliko nege i održavanja dlake treba. Ali, samo napred, kada nadješ načina, čekamo fotke!!! Neki dan me STevo raspekmezio sa fotkom i snimkom malih, tek rodjenih kučića, sad ti….šmrccccc!!!!

  27. Charolija Says:

    Kokice videla sam snimak kod Steve…preslatke male cuke. 😀 Ovakvog ću da nabavim kada ne budem više morala da pletem kike deci 😀

Leave a Reply

