Doktor za ljubavne probleme

Ljubavni problemi devojaka o kojima piše Zelena i parodija na njen post koju je napisao  Stevo, mene su asocirali na genijalnu scenu iz filma “Čekaj me, ja sigurno neću doći” . Petar Božović “doktor za ljubav” ima rešenje. 😀

Nisam sigurna da recept koji on daje deluje, ali u trenucima očaja vredi pokušati. 😆

Tags: , , ,

16 Responses to “Doktor za ljubavne probleme”

  1. stevo Says:

    He, he, he, uživao sam u ovoj sceni! Lepi pozdravi!

  2. Tweets that mention Doktor za ljubav | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Andrea Svilokos. Andrea Svilokos said: Recept za trenutkr ocaja 🙂 RT @Charolija novi blog post – Doktor za ljubavne probleme – http://tinyurl.com/39juazv #Charolija […]

  3. Charolija Says:

    Stevo ovo mi je definitivno jedna od najboljih scena ikada snimljena. 😀

  4. Deda Says:

    Kad malo bolje razmislim, dobar je ovaj recept cika doktora… 😛

  5. Charolija Says:

    Deda kako god bilo, sigurno prolazi za 15 godina. 😀

  6. dollybel Says:

    više puta sam u zadnje vrijeme gledala ovo i svaki put bila oduševljena viđenim.
    Prvih petnaest godina je teško, kasnije se navikneš 😉

  7. Dudaelixir Says:

    Ne znam, verovatno je tako sa “muške tačke gledišta”, sa ženske je drugačije, jer, mi smo jače! 😉

  8. zelenavrata Says:

    Oooooo da, scena je…ma car je 😆

  9. sopran87 Says:

    Recept je vrlo zanimljiv, a u trenucima ocaja sve vredi pokusati 🙂 Ziveo doktor za ljubav!

  10. Marouk Says:

    ahah Dudo, sa ženske strane bi bilo neko drugo piće i mnogo više tableta

  11. electrasdreams Says:

    Sjajno.

  12. Milko Says:

    Hehehe..moćno, moćno skroz 😀

    Zapravo, riječ je o tome da je taj recept-potpuno ispravan 😉 “Piješ, pišaš, piješ, pišaš” 😆

    I ovo sa razgovorom sa kuravom..genijalno..mada, ja te žene nikad tako ne bih nazvao..mislim da su one jedne od najboljih žena..heh..moraću da napišem tekst o tome 😉

  13. shunjalica Says:

    najbolja! 😀

  14. Retka Zverka Says:

    Ono je “pravi” recept za zaborav. 😛 Ma, genijalna scena. 😉

  15. malabreskva Says:

    Ha,ha,ha, odličan savet!!!
    Da nije malo dva vinjaka na šest sati !!??

  16. Danijela Says:

    Ništa ja tu ne bih dirala… samo bih dodala i pivo :mrgreen:

Leave a Reply

