Samo malo…sastaviću se

Proslavili smo Dušanov 18-ti rođendan, znači bliži se moj 36-ti. Završili smo jednu osnovnu, jednu srednju i jedan četvrti razred. Ispratili smo tatu u svet kao pobegulje. Ma ko će da se pozdravlja i ispraća, nemamo mi srca za rastanke. Jednostvno smo se spakovali i otišli. U stvari prvo smo spakovali njega, da nešto ne zaboravi i otišli našoj drugoj kući u Kraljevo.

A ja…opet sam pustila onu drugu Ivanu, da reši sve ovo, da se suoči, da pojede koje govno, pa da idemo dalje, jer bez nje…ma ne mogu ja ovo. Vratili smo se i nema šanse da ja sama sada odem na spavanje. Nemojte da mi pametujete da nisam sama, da su deca tu, da ovo da ono…kad nema ko da me u onom velikom krevetu stisne svojom nogom i da me nervira, što pored tolikog kreveta voli da spava na mojoj polovini, dok njegova zvrji prazna…sama sam.

E nek’ crknem sada, pička li mu materina, a mislila sam…da nikada neću patiti zato što neko nije pored mene.

I tako rešiće ta Ivana ovo, a onda ću da joj se pridružim, pa da idemo dalje.😉 Sastaviću se za neki dan.

Tags: , , , ,

19 Responses to “Samo malo…sastaviću se”

  1. drveni advokat Says:

    Teško je to . . . ne znam šta da ti kažem da te utešim, jer znam kako ti je . . . mogu samo da kažem da će brzo proći i da se fokusiraš na druge stvari, koliko god možeš. Ne daj se :*

  2. Charolija Says:

    Draga Drvena ne treba mi uteha, rešavam ja to u hodu…samo sam se malo raspekmezila, a volim da delim svoja osećanja, pa tako …eto ga i ovaj post. Ti baš ništa ne moraš da kažeš …sve znam…hvala.😉

  3. shaputalica Says:

    :*

  4. Charolija Says:

    😉

  5. Tweets that mention Sastaviću se....samo malo | Charolija -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivana Momčilović , Adresar Blogova. Adresar Blogova said: http://www.charolija.com: Samo malo…sastaviću se http://bit.ly/ciqScP by blogovnik […]

  6. bedno piskaralo Says:

    Ajde, ajde, sta bi bilo da ti ne nedostaje …
    Mislim da je tajna dobrog braka da stalno jedni drugih budemo zeljni🙂

  7. Charolija Says:

    Bedno piskaralo verovatno si u pravu, svanulo je još jedno jutro…idemo dalje.🙂

  8. stevo Says:

    Čarobna, neću sad da ti pametujem, ali je s’ ti sigurna u te svoje godine – 36? Možda si se prebrojala i tek si u dvadeset i sedmoj😀

  9. Charolija Says:

    Stevo mislila i ja tako dok nisam čula koliko je godina napunio moj sestrić, pa malo množila, sabirala, računala i došla do ove cifre, a juče se rodio…mogu da se kladim.😆

  10. Dudaelixir Says:

    E, svašta ti se desilo!

    Naravno, kada se vas dve sastavite, bićete kao jedna prava, dobra, jaka Ivana!

    Ajd, matorka, glavu gore, život brzo prolazi, začas će te opet nervirati, videćeš, pa ćeš uzdisati za ovim danima!😉

  11. zelenavrata Says:

    ma to nema sanse da se sastavi, nemo` se trudis🙂

  12. SanjaKokica Says:

    Ma sredićeš ti nju…ili se barem gurajte zajedno na krevetu…malko će popuniti prazninu…a da te nervira, naravno da će da te nervira🙂

  13. rade Says:

    spavaj na njegovoj polovini.
    vidi shta ga to odatle privlachi ka tvojoj.
    mozda ce onda polovine
    obe manje zvrjati prazne.

  14. Marouk Says:

    Rade i Piskaralo +5 😀
    Nemam šta da dodam

  15. shunjalica Says:

    prepolovi krevet🙂

  16. malabreskva Says:

    Pametno ti je to što si otišla do tvojih, ipak je lakše tamo… Drži se!!

  17. Danijela Says:

    Mislim, sestroooo, al’ si matora😛 Ne znam šta da ti kažem, ako ti je za utehu, mogu da ti pošaljem mog muža… da ja malo danem dušom…:mrgreen:

  18. Charolija Says:

    Šta da vam kažem sem hvala na dobrim savetima.

    Danijela…jok neka ga tvoj tebi…svakom svoje.😀

  19. Exxx Says:

    Kako nema ko da te nervira ? A blogeri ?

Leave a Reply

