Majska jesen

Dobro mi je i nije mi dobro. Napolju je novembar, a ja nekako podsvesno znam da je maj mesec, pa se čudim. Kako sam zalutala u ovu jesen? Misli mi ko na ringišpilu, šalta mi po glavi, tamo ovamo, ovamo tamo, vrti se u krug, vrti se i nikako da stane. Kad bi bar malo krenulo u drugu stranu, da mi se odvrti ovo što se zavrtelo.

Koliko puta u životu imamo pravo da donesemo pogrešnu odluku, bez nekih velikih posledica? Koliko puta nam je dozvoljeno da pogrešimo, a da ne ispaštamo zbog toga? Petnaest puta? Dvadeset? Nekome se može, pa greši li greši i ništa, a nekome je dovoljno samo jednom i da to plati najskuplje moguće.

Mnogi dođu u naš život bez da nas dotaknu, samo tako dođu i prođu, odu nekim svojim putem, a na nas to ne ostavi ama baš nikakav uticaj, a neki drugi nas samo očešu i samim svojim postojanjem nas promene, pa onda kada ih više ne bude, nekako nam nedostaju na ovom svetu tamo negde.

Ja sam od onih kojima su greške dozvoljene. Grešila sam i grešiću još više i ništa… ostaje mi da se ponekad pomolim za sve one koji nisu imali sreće. Jebani život.

Tags: , , , ,

16 Responses to “Majska jesen”

  1. Milko Says:

    Legao mi je ovaj tvoj post 🙂

  2. milja lukić Says:

    Ko nije grešio, nije ni živeo.
    U to ime, živeli mi još sto godina ovako grešni!

  3. Charolija Says:

    Milko sada kada pročitam nekako mi još više leži. 😉

  4. Charolija Says:

    Miljo baš tako, svi smo grešni samo što se neke greške nekima praštaju, a nekima ne. Jebem ga…život je to. 😉

  5. Retka Zverka Says:

    E, sad, nemaš ti neko ekskluzivno pravo na greške. 😛 Lepo je i tako životno grešiti tj. donositi pogrešne odluke, ali i učiti iz posledica. Mada, imala sam već 3 banke kada sam to shvatila, pa da se sada ne vadim na (naknadnu i/ili) nekakvu “pamet”. 😀

  6. Retka Zverka Says:

    I da malo offtopicujem. Malo baguje tvoj domen, pa sam in nekog 5-6-og puta, uspela da se prišunjam postu. 🙂 Prijavljivao je neku grešku, ne znam sad tačno kako je glasila rečenica.

  7. Charolija Says:

    Naravno Zverčice da nemam, nego ima ljudi koji jednom donesu pogrešnu odluku i ona ih košta glave, a neko greši ko lud i ništa. 😉

    Volim svoje greške, jer nisu nikada bile od neke presudne važnosti, samo budem za lečak pametnija posle njih.

    I meni je nešto kočio…šta li mu je, nemam pojma. Sada je OK.

  8. Exxx Says:

    Ljudski je grešiti ali ako se iz tih grešaka ne izvuče neka pouka onda je sve uzalud 😉

    A pitaš se što se koči blog pa i sama si rekla maj je a ono kao da je novembar, ladno muuu, mlllooogo mu ladno, zato se i koči 😛

  9. Charolija Says:

    Exxx kako je ovo vreme poludelo ne bi me ni sneg začudio. Užas.

  10. stevo Says:

    Čarobna, kod mene toliko ‘ladno da sam juče zaboravio “pritisnuti” submit comment! Jbg, srećni ljudi su srećni ljudi, onaj što nema sreću zaboravi i kišobran pa kisne, kisne… 🙂

  11. rainbowica Says:

    Nekako mi je ovaj post bas tuzan, strasno je kad ljudi plate visoku cijenu za svoje greske.

    Priznajem da bih voljela da nekad nisam tako opsesivno ispravna. I kad uradim nesto sto nije onako kako treba, savjest me toliko izmuci da moram to da ispravim. Uglavnom uzaludno pokusam, obicno kad priznas da si pogrijesio rijetko dobijes drugu sansu.

    Ne znam, nisam pametna. Al’ nikako ne mogu da se pomirim sa nepravdom, u kojem god obliku…

  12. shunjalica Says:

    kao što otpevaše ‘kurva sudbina’.. :S

  13. zelenavrata Says:

    Sve je to mala fakin shit!
    U potpisu gresnica.
    E Char, oni sto su otisli su srecniji sada tamo, bolE ih cosak za ovozemaljske probleme, uzivaju gore i gledaju nas i osmehuju i ne bi voleli da smo tuzni.
    Ja sebe tako navijam, lakIje mi.

  14. sopran87 Says:

    E faktor srece je vrlo cudna stvar, nekoga stvarno hoce a neko dobije pedalu posle prve greske, o cemu god da se radi… Nemoj da gresis previse, i bice sve kako treba 🙂

  15. Dudaelixir Says:

    Mislim da svako mora da ispašta za svoje greške, a ne da dug ostane generacijama iza nas da ga “okajavaju”. Znam ja tebe, tvoje greške nisu tako opasne.
    Ma, svi grešimo, dokle god smo živi! Ne sećam se prethodnog života pa ne znam kakva sam bila u njemu, nemam iskustva, tako je normalno da grešim.

    A o vremenu ne bih, svima nam je sve jasno! Proleće se zajebava sa nama, definitivno! Ko kanda je i ono pogrešilo, kada je počelo kad mu je i bilo vreme! 🙂

  16. Danijela Says:

    Jes vala jebani život… teško je , posebno nama grešnim slobodnim umetnicima 🙂
    Koji ti je bre ženo? Gde me nađe sa ovom pesmom, ubi me načisto.

Leave a Reply

