Samo da ti malo nešto kažem

Još smo krajem decembra odlučili, razgovarali toliko puta o tome, sve skontali i prekontali, shvatili.

Samo da ti ipak kažem… neću da se nerviram, sekiram, plačem i dramim. Idi brate. Srećan ti put. Nemoj da sereš i da se praviš pametan. Nemoj da se guraš gde ti nije mesto, nemoj da radiš ono što bi ti sutra zasmetalo da me pogledaš u oči.

Znam da hoćeš, ali ipak ću reći, imaj NAS uvek u glavi, više nisi sam. Važan si nam, volimo te i trebaš nam. Živeti bez tebe će biti skroz bezveze, ali mi ćemo sebi već nekako udesiti. Ne izlaži se opasnosti koju možeš da izbegneš.  Nemoj da se kurčiš, čuvaj se za nas. Mi ćemo ti i onako doći glave.🙂 Budi siguran da nama ništa neće faliti, ako ne bude falilo tebi.

Konju jedan, da ti jebem sve po spisku.  Srećan put i …i ništa…volim te budalo.

28 Responses to “Samo da ti malo nešto kažem”

  1. Džiadžojka Says:

    Nadam se da se zaista radi o konju. U krajnjem slučaju o psu.

  2. stevo Says:

    Veličanstven izliv ljubavi!

  3. Charolija Says:

    Dž radi se o čoveku mog života.😀

  4. Charolija Says:

    Stevo stvarno ne umem drugačije, lepše i bolje da opišem kako se osećam, a i ne želim da ispadnem neka ženetina koja drži predavanje.😉

  5. Dudaelixir Says:

    E, pa, srećno Jabučilu i vama svima. Nek on lepo otputuje, a vi nam srećno ostajte!

    Neće biti lako njemu bez vas, kao i obrnuto, ali, proći će! Baš dosadno govorim, al bolje ne znam.

    Bez suza mooooolim, jer ću i ja za vama…. buuuu!🙂

  6. Charolija Says:

    Dudo hvala ti. Nečemo da plačemo, dok se mi priviknemo već će doći vreme da se vrati.😉

  7. Retka Zverka Says:

    Samo da se čovek ne obruka i da se vrati časnog obraza.😀

  8. Retka Zverka Says:

    Charolijice, i kod tebe i kod Mahlat na blogu ja sam ova roze naduvana i nabudžena žaba. Kako mi padobranci da dobijemo neku lepu sliku koja ne otkriva toliko karakterne osobine? :-))

  9. Charolija Says:

    Zverčice nadam se da se neće obrukati.😀

    Što se sličice tiče, to je zato što ni ti ni Dž niste na wordpress-u. Ako te mnogo nervira, odeš ovde http://en.gravatar.com/ napraviš sličicu kakvu hoćeš i ona će ti se onda pojavljivati na svim wp blogovima.

  10. Retka Zverka Says:

    Hvala Charolijice na informaciji.🙂

  11. Džiadžojka Says:

    …I u moje ime.😀

  12. Charolija Says:

    Baš lepo devojke, rešile ste problem.🙂

  13. Plava Baklava Says:

    Hej, srecno mu bilo i svima vam brzo proslo. Kiss.

  14. Charolija Says:

    Hvala Baklavice…nekako mi još ne ide u glavu da će stvarno otići, verovatno tek kad za sobom zatvori vrata, biće mi jasno.😉

  15. dollybel Says:

    srećan mu put
    nadam se da će vrijeme brzoooo prolaziti

  16. zelenavrata Says:

    Srecan mu put, a ti, vi, prezivecete, ne ide u rat, Bogu fala, tako da…

  17. Verkic Says:

    Nemoj mi reći da …….. znaj samo jedno da vreme brzo prolazi…..

  18. SanjaKokica Says:

    Znači…ispratiste ga…e pa, srećan mu povratak i da vam što pre prodje vreme bez njega…

  19. electrasdreams Says:

    Srecan put i brz povratak.

  20. ivanb Says:

    brzo će to proći videćeš
    a kad se vrati, seks pada 100% hehehe
    al’ je lako biti vidovit u ovakvim situacijama hehhe

  21. Charolija Says:

    Hvala vam svima. Putuje definitivno sada u sredu. Samo još gaće i čarape da spakujemo i može da krene.😀

  22. shunjalica Says:

    ufff..nek’ vreme proleti i vama i njemu..🙂

  23. Ivana Says:

    Sreeećaaaan puuut!

  24. malabreskva Says:

    Kakva je to ljubav!! Čudna ali jedinstvena🙂
    Neka brzo prođe, a ti se drži.

  25. Exxx Says:

    A gde putuje ?

  26. drveni advokat Says:

    Srećno svima!

  27. Jabucilo Says:

    Draga moja, Nas uvek imam u glavi zato sam i izabrao ovakav potez necu raditi nista sto do sada nisam radio i zbog cega bi se bilo ko stideo.Nadam se da ced me sudbina i sreca sacuvati kao i do sada jer ja zivim zbog vas ali kako god bude bice.Ne moze se pobeci od sudbine kao sto vidis iz najnovijih vesti sudbina nije htela da skoncam negde daleko poput mojih prijatelja.

  28. Charolija Says:

    Dragi moj kada bude došlo vreme da skončaš sigurna sam da ćeš biti jako blizu mene, jer ja ću ti doći glave, sigurno.😀😉

Leave a Reply

