Mamicu ti malu blasavu

Ova Ana je opičena milion posto. Obično ujutru kada tata ode, pre nego da izađe prebaci je kod mene u krevet, da gleda crtani, pije mleko, mazimo se. Tako i jutros. S tim što sam ja ponovo zaspala. Ništa novo, redovno se dešava. Ona obično ustane i igra se po sobi, čeka da se Marko probudi, pa ustanemo svi. Rasanimo se i krećemo u nove akcije. Jovana je u školi.

Međutim mala je Ani soba, mali joj stan, u svet bi ona. Vrata od stana retko zaključavamo, tako da tata nije zaključao kada je izašao. Do sada ništa neuobičajeno, sada ću morati i rajber da udarim, za svaki slučaj. Ona lepo otvorila vrata i bosa u pidžami otišla.

Ne u hodnik, mali joj i on. Sišla lepo tri sprata dole u prizemlje.😯  Srećom je komšinica koja živi u prizemlju videla, uzela je u naručje i unela kod nje u stan, da vidi žena odakle je dete došlo i gde je pošlo. Pitala je gde je pošla, ona rekla “Gde je tata?”  “A gde ti je mama?” “Spava.” A gde su Marko i Jovana, “Ne znam.”

I srećom komšinica nema naš broj telefona inače da me je pozvala iz momenta bih umrla, kada bih videla da nema Ane. Donela je gore i bila pametna da ne zvoni, inače bih i u tom slučaju precrkla.

Zna blesa da to nije smela da uradi. Sagla glavu i gleda me ispod oka. “Gde si pošla Ana?”. “Kupi Ana sadoed.” I šta da joj radim. Evo već sat vremena ne mogu da dođem sebi. Pričala sam sa njom, ona se pokunjila, zna da je kriva i samo me gleda, pa me zagrli. “Izini mama, izini.”

Jebote život, pa nema ona pet godina, nego samo dve i još mi se izvinjava. Odlepila sam totalno, a  sada kada sam se smirila i kada se ništa strašno nije desilo, smešno mi. Da je komšinica nije videla ona bi onako bosa otišla u prodavnicu po sladoled. Šta joj samo to palo na pamet?  Srećom do prodavnice nema da prelazi ulicu. Ne smem ni da mislim šta je sve moglo da se desi.

I tako, trudiću se da ne izlapim dok ne porastu ova naša dečurlija.

Tags: , , , ,

26 Responses to “Mamicu ti malu blasavu”

  1. drveni advokat Says:

    Sunce malo, nije htela . . . ona zna da je vodiš da kupi sladoled, pa je mislila da sada zna sama. Hvala komšinici!

    Mi imamo onu bravu što se iznutra ‘okreće’ a spolja zaključava, otkako znam za sebe. Tako ih možete zaključati, a oni mogu bez ključa otvoriti, za ne daj Bože.

    Ljubimo vas!

  2. Charolija Says:

    Uh Drvena…Ni Marku, ni Jovani nikada nije palo na pamet da diraju vrata. Prosto još ne verujem da je to uradila. Kaže da je negde lupila glavu, nema čvorugu, ali kad pomislim na one strme stepenice, onesvestila bih se najpre.🙂

    Ljubimo i mi vas dve, pozdravi mamu🙂

  3. Marouk Says:

    jojojoj! sunce malo !
    Pa mora da se izvinjava, planira da te danas muva da joj kupiš sladoled😀

    Ćuti, dobro je prošlo sve. Shvatila je koliko si se prepala, zato se i izvinjava. A mislim da se prepala i ona. Stavi rezu pa spavaj mirno.🙂
    Ljubimo vas!

  4. Charolija Says:

    Marouk valjda joj je sve bilo jasno kada je videla moj zaprepašćeni izraz lica. A znaš kako je smešna, bosa u pidžami, čupava… ide ona baš je briga.😀

    Najradije bih je šljapnula po dupetu, ali nije ona ništa kriva. Da smo zaključali vrata, ona nigde ne bi otišla. Samo smo se gledale i pričale. Sve zna koza mala.

    Kad je komšinica uzela, nije se bunila, to je sve za nju samo mala avanturica.:mrgreen:

  5. Milko Says:

    Na mamu je 100%😉

    I zato ćuti, nije curica kriva :p

  6. Ivana Says:

    Sreća mala. Joj. Udri ti taj rajber!

  7. Sanja Says:

    Uh! Da se najezis od same pomisli, al’ kad se sve zavrsilo dobro moz’ da se smejemo? 😛
    Mene jednom vracali sa benzinske pumpe, bila sam pola godine mladja od nje, presla dve uzasne ulice i tamo me slucajno video kucni prijatelj koji je svratio da sipa benzin!? Zamisli tek tu slucajnost. Al’ to ti je ono – bog cuva budalu! :mrgreen:

  8. Charolija Says:

    Milko kad napravi glupost i kad tera po svom kažu da je na mamu.😀 Nije kriva, ali je i malo švrć.😀

  9. Charolija Says:

    Ivana moraću da počnem i sobu da zaključavam.:mrgreen:

  10. Charolija Says:

    Sanja kad samo pomisim da sam mogla da ustanem i da vidim da je nema, smrznem se. Stvarno me je iznenadila, a dobro kažeš – bog cuva budalu!😀

  11. mangup Says:

    Sve je dobro sto se dobro zavrsi. Jos samo malecka da dobije SLADOLED!!

  12. Charolija Says:

    dobila je i sladoled malopre posle ručka …😀

  13. zelenavrata Says:

    Eto ko je sve majka, nume ni dete da sacuva😛
    Rajber podKitno!

  14. SanjaKokica Says:

    Auf, jebote, ja bih otprilike isto se tako ufonjala!!! Jednom smo svi tražili Borisa kada nije došao pravo kući iz škole i bila sam gotova. Mala je otkačena🙂 ali ne daj bože!!!

  15. Charolija Says:

    Zelena eto ima komšiluk o čemu da priča nedelju dana. “Eto kakva je, spava ona, a dete joj otišlo.”:mrgreen:

  16. Charolija Says:

    Kokice srećom me nisu zvali telefonom inače bih crkla na mestu. Dobro je što se ovako završilo.

  17. Deda Says:

    Ko moju zenu da slusam… I opet mislim: ne daj boze sto ti majka misli!!!
    Ajde bre, dete zna sta radi, a onaj odozgo sve vidi,lol😛
    Ljubi je od mene…

  18. ivanb Says:

    sad kad si se smirila
    idi kupi detetu sladoled

  19. Charolija Says:

    Deda sad kada je podne već odavno prošlo, čini mi se kao da se sve ovo nije ni desilo.🙂 U stvari i dalje ne mogu da verujem.

    Da je izašla u hodnik, pa da razumem, ima tu neko cveće, saksije, pa da se zaigrala, ali ladno je ženska krenula u prodavnicu po sladoled. Bože me sačuvaj.😀😀😀

  20. Charolija Says:

    Ivane sladoled je već pojela, moraću da kupim celu kutuju, pa da ne mora da se muči da ide da kupuje.😀

  21. rainbowica Says:

    Joooj, kakva mala carica! Bice ona neustrasiva, vidim ja.😉

  22. electrasdreams Says:

    Sta se prepadas bre? Ih, sta je meni junior priredjivao dok sam tako jutrom spavala. A desavalo se da ga zaboravim na pijaci, u posluzi…pa sta? Gle koliki “konj” od skoro dva metra i sto kila.

  23. Dudaelixir Says:

    Mamicu joj njenu, uspavanu! grrrrr
    NIKADA mi se tako nešto nije desilo, niti sam ikada pogubila decu. Joj, moguće da ja nisam bila normalna, jel?😉

  24. stevo Says:

    Kupi ti bre onaj sladoled od kilogram il’ dva, a i vrata da su zaključana!

  25. dollybel Says:

    šta su sve moji radili kad se samo sjetim dobro je da sam imalo normalna😀

    Svuda imam rajbere. I na vratima i prozorima.

  26. malabreskva Says:

    He,he i ja sam bežala mojoj mami🙂
    Od tog deca rastu, ne brini🙂

Leave a Reply

