Četvrta osoba – mala astrološka igra

28. juna je rođen ovaj Rak. Rakovi vole sigurnost i najsrećniji su kući sa porodicom i veoma se trude da obezbede mir i zadovoljstvo familiji. Vrlo često se ova porodična atmosfera prenosi na posao i prijatelje. Obazriva, uviđajna osoba i u ljubavnim i u poslovnim odnosima.

Ima prefinjen ukus, voli dobra jela. Ima sreću u igrama. Opasnost od duvana i alkohola. Brzlo shvata nove situacije i dobro se snalazi. Poseduje veliku želju i snagu da izdrži sve nevolje, čak i ako su nadčovečanske. U jednom periodu života može izraziti poseban interes u duhovnim meditacijama ili istočnim religijama i slično.

Mesec u Strelcu označava osobu visokog stepena idealizma i često može biti privučen intelektualnim vrednostima, zbog toga su ove osobe ponekad i članovi nekih filozofskih grupa. Brzo se ljuti, ali i razljuti, brzo hoda, brzo menja mesto. Obožava decu i male životinje. Pravi je učitelj. Spreman da pomogne drugima. Poseduje neobičan dar ubeđivanja.

Često pribegava preteranom konzumiranju hrane, pića ili čak i seksa da bi se osećao dobro. Teži slobodnijem životu. Retko sluša savete drugih. Može biti nestrpljiv i mrzeti da se bavi sitnim problemima ili detaljima nekog posla. U svemu prvo primeti lošu stranu.

Merkur u Raku daje ovim osobama izvanrednu sposobnost pamćenja ljudi i situacija u okruženju. Potrebna mu je ljubaznost i pohvale od drugih, da se ne bi osetio obeshrabrenim za rad. Taktična, diskretna, dobrodušna osoba.

Ume da proceni psihičko stanje ljudi u svojoj okolini, pa može raditi i kao profesionalni psiholog. Voli poeziju, muziku i ima sposobnost da svoje emocije prikaže kao umetnik na sceni.

Poseduje veliku mentalnu energiju koju ne ume pravilno da kanališe. Dobre naravi, ali ponekad ima i veliko nepoverenje u samog sebe, povlačenje, neuspeh u studiranju ili tako nečemu. Potrebno mu je da ima više poverenja u sebe.

Venera u Blizancima daje ovoj osobi promenljivost u ljubavi, siguran brak, ali ova osoba se teško može zadržati sa jednom osobom, mogući su razvodi i drugi brakovi. Često se može desiti da u isto vreme bude u vezi sa više osoba. Šarmanta, duhovita osoba koja privlači širok krug prijatelja. Novac zarađuje od različitih istovremenih poslova.

Podznak Jarac kao i treća osoba, poseduje praktičan duh, vrlo ambiciozan, principijalan, uporan, izuzetno izdržlji i ekonomičan. Poseduje sjajne organizatorske sposobnosti, “gvozdenu volju” i strogu disciplinovanu narav. Aktivno rešava i najkomplikovanije probleme.

Deluje ozbiljno, strogo i odmereno, čak i kontrolisano tj. suzdržano. Ne zadovoljavaju ga “male stvari” ili prosek, te sebi i svojoj okolini neprekidno zadaje izuzetno visoke ciljeve, kriterijume i standarde.

Mogla bih sve ove horoskope i detaljnije da uradim, ali ovo su samo neke osnovne stvari, jer želim da ispoštujem sve one koji su pristali da si igramo. Volela bih da čujem šta mislite i ima li istine u svemu ovome, da ne čukaram bezveze?🙂

Tags: , , , ,

22 Responses to “Četvrta osoba – mala astrološka igra”

  1. Borislava Says:

    joooJ…! Ćeš-češ🙂.

    Sopran?

    Opet ja, ako se sme:
    u kojoj kući mu je Sunce, a u kojoj Mars? Mene su učili da je Sunce tamo gde (u čemu) želi da zasija, a Mars tamo gde osoba ulaže najviše energije.

    Čarobna,
    ti mene slobodno ispravljaj ako se krupno izbedačim, lol.

  2. Deda Says:

    Verujem da svi mi znamo makar delic svega ovoga sto pises, ali nije poenta da nam potvaras oci, nego da se zabavljamo i igramo. Tako sam ja shvatio.
    Ti si povukla veci deo posla i imas kudi kamo vise obaveza od svih nas ovde koji se samo zabavljamo, ali trebas da znas da nije uzaludno i bez veze…
    Deka…

  3. lana Says:

    ja čitam sve i čekam da stignem na red🙂
    meni je sve nekako jednostavno i lepo opisano, bez mnogo uvijanja, a ostavlja prostor za čitanje između redova🙂
    svaka čast kad te ne mrzi, mada kad pomislim zabavno je to, kao da upoznaješ ljude a u stvari ih ne upoznaješ nego zamišljaš kako izgledaju, čime se bave, šta vole a šta ih plaši. Kao likovi za neku priču…

  4. SanjaKokica Says:

    😦 ja baš i ne mžem da pogodim kanda baš ne pratim dovoljno blogera da bi ih ubola u ovim redovima, al zanimljivo je u svakom slučaju, odlična ideja🙂

  5. Charolija Says:

    Ovo je osoba koja je zanemarila svoj blog zbog Twittera.🙂 Vrlo malo znam o ovoj osobi, gotovo ništa, zato sam i bila malo slobodnija u pisanju. Čekam da se javi, da vidim ima li istine u ovome. Sigurno je da ne znam da li brzo hoda i govori. Mogu samo reći da brzo piše i reaguje.😀

  6. Charolija Says:

    Deda daleko od otvaranja očiju, samo možda opis ličnosti, neke karakteristike i tako to. Drago mi je ako nije uzaludno.😉

  7. Charolija Says:

    Lano drago mi je da si tu, naročito što si ti prva kraljevčanka na mom blogu, posle dve godine, a da ja znam. Dobrodošla i lepo se zabavi.😀

  8. Ivana Says:

    “osoba zanemarila blog zbog twittera”, to onda mora da je Beogradoholik?

  9. Charolija Says:

    Kraljevo rules:mrgreen:

  10. Charolija Says:

    Ivana kada sam došla na twitter, pa me uhvatilo da čukaram tamo ko blesava, tako nešto mi je rekla ova osoba.😉

  11. sopran87 Says:

    @Borislava, niste pogodili, samo to mogu da kazem, a blage veze namam ko je ovo🙂

  12. sopran87 Says:

    Hmmmm, da nije Deda??? Da li sam blizu?🙂

  13. Charolija Says:

    Ovo nije Deda. Deda nije zanemario blog.🙂

  14. Borislava Says:

    @ Sopran,
    hvala, baš sam se bacila u brigu🙂.

    Ako smem da budem slobodna, to malo što sam ja čitala Beogradoholika, ne mogu da procenim da li liči; ovde opisana osoba mi deluje “opasnije” nego što Beogradoholik jeste na blogu, izvinjavam se čoveku🙂.

  15. sopran87 Says:

    E jesam nepazljiv… Ko bi onda mogao da bude… Sasa Kostic nema blog, mozda je on? Mozda si htela da kazes da ga nije ni imao?🙂 Bolje da cutim, jel da…

  16. Charolija Says:

    Pa po meni ova osoba uopšte ne deluje opasno. Neko ko voli decu i životinje ne može da bude opasan.😀 Nije Saša.

  17. malabreskva Says:

    Nemam blage veze🙂

  18. lana Says:

    Hehehehe, i meni je drago što sam našla ovaj blog, hvala twitter-u i zabavljam se već sada mnogo i radujem se i daljem pisanju. Iskreno Charolija, ne što smo sugrađanke🙂, ali davno nisam videla da neka osoba ima toliko energije i što je najbolje, osobu koja očigledno pobuđuje toliko energije u drugima🙂 to je najbolje što čovek može i sebi i drugima da donese. pročitala sam dosta tvojih postova i energija+iskrenost su mi ostavili najveći utisak. veoma inspirativno! @ostali ja ne znam mnogo blogera i twitteraša, tako da mi ostaje samo da zamišljam ko su i šta rade. za sada, već zamišljam u kakvoj bi priči mogli da se nađu!

  19. lana Says:

    p.s. imam ja i blog, nema ga na tvom blogrollu, ali neću da se otkrijem dok ne prođe moj red🙂

  20. Charolija Says:

    Breskvice s obzirom da si retko na Twitteru mislim da ne znaš ovu osobu.🙂

  21. Charolija Says:

    Jao Lano što me nahvali, postideh se. Hvala ti puno na lepim rečima.🙂

    Super je što imaš blog, kad ti uradim horoskop daćeš mi adresu, a nadam se da ćemo se i lično upoznati.😉

  22. #pratipetak #followfriday dugaaaaaaaaaaačak!!!!!!! « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] ali mnogima od nas jeste,  sigurna sam.  Prva osoba devica, druga vaga, treća blizanci, četvrta rak peta škorpija, šesta vodolija, sedma blizanci, osma vodolija Astrologija na moj način – […]

Leave a Reply

