Transfer domena

Ne mogu mirna, a kad dođe proleće još se više uznemirim. Ako imate običaj da svratite ovde kod mene, primetili ste da u zadnje vreme, malo malo, pa nema bloga. Nisam kriva stvarno, mada je istina da volim da čačkam.

E sad…ovog bloga u narednih nekoliko dana neće biti, ali uopšte. Razlog je selidba, transfer domena negde gde će nam biti mnogo lepše, jer će blog da postoji stalno, jok samo ponekad. Družićemo se mi još. Pozdrav svima.🙂

Tags: , ,

28 Responses to “Transfer domena”

  1. Verkic Says:

    Nemoj dugo da čekamo🙂 znaš koliko nas voli doći kod tebe.

  2. mangup Says:

    Sretno

  3. stevo Says:

    Jesi našla kamione i nosače😉 Onda vidimo se za par dana i nemoj da nešto zaboraviš u staroj kući! pozzzz!

  4. Borsky Says:

    Ha ha ha, ma neće to trajati nekoliko dana nego će se u narednih nekoliko dana desiti … http://www.charolija.com ide u “paketu” sa “dijamantom” koji je istekao pa to malo koči – a da ne pominjem starog hosting partnera, on je več pričla za sebe.

  5. Charolija Says:

    Verkić nemam pojma koliko će trajati, ali tu sam ja negde.🙂

  6. Charolija Says:

    Hvala Mangupe.🙂

  7. Charolija Says:

    Stevo mi se obično selimo za čas posla, pokupimo sve sitnice o čas posla i ćao.🙂

  8. Charolija Says:

    Borsky koliko treba da traje neka traje, stari partner je bio odličan, a onda kada sam ih prvi put javno pohvalila odmah sutradan su počeli problemi. Baš sam baksuz.🙂

  9. Deda Says:

    …mene bole ledja i ne mogu da nosim nista, ali ako ti treba neko da podjebavam sa strane, zovi me da pomognem selidbu…😛

  10. Charolija Says:

    Deda ti da dođeš na useljenje da pijemo pivo.🙂

  11. shaputalica Says:

    ‘oću i ja pivo😆

  12. shaputalica Says:

    e, sad sam lepija.😀

  13. Charolija Says:

    Važi Šaptava, onda pivo i za tebe.😀

  14. Verkic Says:

    Hoću samo da budem prva🙂
    Ljubim te i sretno!

  15. electrasdreams Says:

    Jao Boze, sludeste me s tim brckanjima po blogu.
    Srecno ti bilo, ali ako me nema da znas da se nisam snasla pa dodji u pomoc. Znas?!

  16. Exxx Says:

    traveling without moving:

  17. SanjaKokica Says:

    OOOOdaaaa, razumemo te, mi smo bili u tom sranjcu zajedno sa Hamzjaklom. Pa se preselili, jer ono je bila katastrofa. Želimo ti sretnu selidbu od ovih govanjaca od provajdera:mrgreen:

  18. Poslednji Skaut Says:

    Pažljivo pratimo razvojni put Bore Šnajdera🙂

  19. IvanB. Says:

    Na uni web hosting-u_

  20. Charolija Says:

    Verkić izgleda da je gotovo. Hvala.🙂

  21. Charolija Says:

    Elektra ne daj se.🙂

  22. Charolija Says:

    Exxx odlična stvar za početak dana.😀

  23. Charolija Says:

    Skaute samo ti posmatraj😀

  24. Charolija Says:

    Ivane UniWeb kao da polako puca po šavovima.🙂

  25. Milko Says:

    Sad je izgleda sve ok, tu si opet😉😀

  26. SanjaKokica Says:

    …a Kokici ništa…šmrc, mene ne voliš😉

  27. Charolija Says:

    Ma kako mi se to uopšte dogodilo da Kokici ništa ne kažem?🙄 Zelena je totalno u pravu fijuknula sam načisto, ali imam i razloga, tako da mi nećeš zameriti.🙂

  28. SanjaKokica Says:

    😉 naravno da neću, sigurna sam da si zato štrajkovala protiv sebe same, jer ti se omaklo mene da propustiš😆

Leave a Reply

