Tigidigi

Divan dan za početak proleća. Nabacite širok osmeh na lice i pravac u nove prolećne avanture.

“Proleće je otpočelo s čudima…”

“I iznenada nešto nas obuzima
Ko da nije nikada do sad
Razlila se toplina po grudima
A preko Save plovi mjesec mlad
(duša beznadna a srce nema dna)…”

Tags: , , ,

12 Responses to “Tigidigi”

  1. IvanB. Says:

    I ja sam jedva cekao prolece. Napokon!

  2. Charolija Says:

    Dobro nam došlo.😀

  3. Dudaelixir Says:

    Skuvah se danas jer još uvek ne mogu da se odvojim od čizama i kaputa.
    Stvarno, naglo i bez najave, ali neka, samo kad je došlo, drago nam proleće. Srećna sam, još kako!🙂

  4. stevo Says:

    Lepo, lepo… Danas prešao petnaest kilometara biciklom; mačji kašalj, ma kašalj za mačke! Imam upalu mišića i još nekih stvari🙂 Ali nema veze, posle proleća i novih ljubavi stiže kondicija😀

  5. Charolija Says:

    Dudo ja sam odmah poskidala sve što je moglo😀 Radujmo se.😀

  6. Exxx Says:

    jedna pesmica o Suncu:

  7. Dudaelixir Says:

    I ja sam se danas obukla prolećno. Baletanke, farme, majica i mantilić (trenčkot) do kolena. Ma, sve mi je pasovalo. Uživala na keju, dok nije počela vetrina da otkida glavu!🙂

  8. electrasdreams Says:

    Jebote, citava dva sloja skinuh!

  9. Milko Says:

    Lijepo, jako lijepo vrijeme😀

    uživaj Charolijo😉

  10. malabreskva Says:

    He,he i mene je oduševilo to dugo čekano proleće!

  11. Danijela Says:

    Konačno!!!😀
    Uživam u lepom vremenu i proleću, što i tebi od srca želim😉

  12. SanjaKokica Says:

    E nek’ je stiglo i to toliko čekano proleće🙂 Ja baš nešto nisam luda za prolećem, najmanje ga volem😉 al’ vidim…svi uživate, pa hajd’ Mene drma prolećni bedak, skoro uvek u ovo doba…No, će da prodje😉

Leave a Reply

