Naše bogatstvo

“Letite, letite!

To je tako otmeno i lepo,

danas toliko retko i neobično.

Letite,

prosto poletite,

kao što se letelo nekad,

pre nego što smo se uplašili.

Duško Radović”

Poletite u život bez straha, bez mnogo kovanja planova, bez čekanja, vreme nemilosrdno prolazi, nemojte zakasniti na let. Ne treba vam novac da biste bili bogati i srećni.

Svi oni oprezni ljudi, koji na sve misle, koji sve predviđaju, obavezno upadaju u neke klopke, jer računati na poteškoče, znači i stvarati ih. Pre braka sam imala četiri teorije o vaspitanju dece, sada imam četvoro dece i nijednu teoriju. Opustite se i uživajte u životu, u svemu, u deci ako ih imate, ako ih nemate uživajte u tuđoj. Družite se sa njima bićete sigurno mnogo bogatiji, pametniji i lepši.

Naše bogatstvo – Our only treasure, anything else we don`t need from Ivana Momcilovic on Vimeo.

Tags: , , , , , ,

31 Responses to “Naše bogatstvo”

  1. SanjaKokica Says:

    Jaooo, kako su medenjaci. Al svi odreda! I kuso i Srećko. Treba uživati u sada, mada ne mogu reći da uvek to radim.😦 izem li ga, ne uspeva uvek…

  2. Charolija Says:

    Kokice uživaj uvek kad pomisliš. Biće dovoljno.😀

  3. ljubbica Says:

    Ti mali andjeli, preslatki su … pojela bi ih. Idem buditi moje cure da ih vide, tako cu im uljepshati ndjeljno jutro. PUSAAA iz Canade (quebeca) .

  4. ljubbica Says:

    charolijaaaa! Zaboravih ti reci da si najbogatija zena na svijetuu.:),

  5. Sanja Says:

    Od vaseg bogatstva veceg nema, nikakve pare to ne mogu da kupe! 😛
    Juce me pita sin: “Mama, sta se ti i tata stalno cerekate kad legnete?” I ja onda shvatim da su to uvek neke gluposti, sitnice, al’ moje, nase. Bogatstvo, u pravu si. 😛

  6. SanjaKokica Says:

    Hoću Charolijo, čim prodje utorak i zasedanje po temi iz plave koverte (fujjjj)…ovo već nije dobar start, pretpostavljam?!!! Ma, razmišljam ja pozitivno, sem kada ne😉

  7. stevo Says:

    He, he… postoje lepe stvari u životu🙂

  8. Exxx Says:

    Imaš najvrednije blago na svetu😀😀😀

  9. malabreskva Says:

    Ja bih citirala Miku Antica “LUDO MOJA ZAR NE ZNAS – DIVNO JE NEMATI PLAN!”

    p.s klinci su preslatki!!!

  10. NeMresBilivit Says:

    jao da se nisam razveo i ja bi sigurno imao cetvero, ovako ostade na tri… al cekaj stignem ja jos, jelda charolija?

  11. Charolija Says:

    Ljubice drago mi je ako smo vam makar nabacili koji smešak više.😀 Pozdrav za tebe i tvoje cure od svih nas.🙂

  12. Charolija Says:

    Sanja da nam nije tog cerekanja zbog sitnica ne bismo ni bili zajedno. Je l’ da? I vas dvoje imate nemerljivo blago. Radujmo se.😀

  13. Charolija Says:

    Kokice plave koverte se napune, pa se isprazne, pa muke oko njih, ali šta ćemo tako je kako je, važno je da umemo da se smejemo i kad je teško. Ljubimo vas.😀 Ko jebe koverte.

  14. Charolija Says:

    Stevo lepih stvari pun svet.😀

  15. Charolija Says:

    Imam Exxx, a znam da imaš i ti. Svaki dan samo pogled na naša blaga, nam ulepšava život, o svemu ostalom što nam daju ne moramo ni da govorimo.😀

  16. Charolija Says:

    Breskvice znaš kako kažu, “prvo da završim fakultet, pa da se zaposlim, pa da nađem stan, pa da nađem nekog sa kim ću, pa ovo, pa ono….” a život prolazi. Jebem li ga…nešto se planira, a nešto dođe samo od sebe. Ja ne umem i nikada nisam, samim tim sam mnogo bogatija i srećnija.😀

  17. Charolija Says:

    NeMrešBilivit nije kasno za tebe, da popuniš brojku😀

  18. Dudaelixir Says:

    Jeste prava uživancija sa klincima. Toliko znaju da te obuzmu da zaboraviš na sve brige i nevolje. Oni su naša jedina sreća, zaista!🙂

    Videla sam ih u Bg, onda kada smo se i upoznali. Preslatki su, kao i vas dvoje. Ona crna lepotica sa albino zmijom je, pretpostvam Janja ili Jana, jel tako? I ona je jako slatka devojčica! Baš ste fina porodica, nema šta!🙂

  19. Afroditta Says:

    Kako vrijeme brzo prolazi !
    Kao da je biio juce ,kad si bila trudna sa vasom najmladom kcerkicom ! Jos se sjecam tog ljeta i naseg nestrpljenja da nam se javis i doneses lijepu vijest.🙂

    Svako dobro mojim ljepotanerima !

    Puni ste zivota i ljubavi ! 🙂

  20. Suske Says:

    Čarobno!😀

  21. Danijela Says:

    Dobra si sa teorijama o vaspitanju😀
    Ja ih za divno čudo nikada nisam imala,ni pre braka, a ni sada.Sve radim u hodu, sva su mi deca priča za sebe…a i nisam tip koji voli preterano da planira, više volim da se opustim i prepustim kad mogu😀
    Deca su ti medenjaci, uživala sam gledajući vas😉

  22. bubazlayica Says:

    Stavarno su nase najvece bogatstvo🙂 divno si ovo smontirala. Fotke nas podsecaju na to koliko su nam deca velika a mi matori🙂

  23. sara Says:

    Nparavila si predivan film… klinci su bas porasli i slatki su kao secer!! Nema veceg bogatstva, niti para koje mogu to da kupe….
    zelim vam sve najbolje i saljem veliki cmok
    poz😀

  24. Charolija Says:

    Dudo da to je Jana, nema životinje na ovom svetu koju ona ne bi u ruku uzela, što se da i primetiti po slikama.🙂 Kad je bila još manja, nije imalo šanse da izađe napolje, a da se ne vrati sa punim džepovima puževa, koje je spretno umela da nađe i po zimi.😀

  25. Charolija Says:

    Afroditta počela sam blog da pišem dok sam bila trudna sa Anom, a evo još koji dan i ona puni dve godine. Leti vreme. Ljubimo te svi.😀

  26. Charolija Says:

    Hvala Suske.🙂

  27. Charolija Says:

    Danijela znaš ono kad nemaš decu, pa vidiš tuđu, pa pomisliš “e ja ću to ovako ili onako…”, nema pravila, svako je svet za sebe.😀

  28. Charolija Says:

    Bubice nakupimo gomilu slika i tako s vremena na vreme napravim neku kombinaciju sa muzikom. Sviđa se i deci, a i ja volim to da radim. Ne može da ispadne loše kad su deca u pitanju.😀

    Leti vreme, deca rastu, mi matorimo, ide život…😀

  29. Charolija Says:

    Saro hvala ti, ljubimo te i pozdravljamo.😀

  30. electrasdreams Says:

    “Pre braka sam imala četiri teorije o vaspitanju dece, sada imam četvoro dece i nijednu teoriju.”

    Apsolutno istinito i bozanstveno!

  31. sanjar u prolazu Says:

    ti si imala 4 a ja 2 teorije😆
    prelepo🙂

Leave a Reply

