Blogovnik

Kad čovek “uđe” u ove vode blogovanja, pa se zaleti, piše, čita, komentariše, uživa… u jednom trenutku dođe u situaciju da nema pojma gde je šta pročitao, kome je šta rekao, ko je šta novo napisao. Onda mu neko pametan predloži neki od agregata, pa to sve kasnije bude mnogo lakše.

Moja deviza je što više to bolje…i  blogova i blogera i agregata. www.blogovnik.com novo mesto okupljanja blogera. Dodajte svoj blog, nije komplikovano, “pišimo se”, “čitajmo se” i uživajmo u tome.

Ako ste novi u svemu ovome onda je to odličan način da se čuje za vas, ako ste stara “kajla” od viška glava ne boli.  😉

Tags: , , ,

18 Responses to “Blogovnik”

  1. Poslednji Skaut Says:

    Vi ka nama, mi ka vama 🙂

  2. zelenavrata Says:

    Cu postanem popularna i izadjem na televizor ako me ima tamo sas moj tandrkanja 🙄

  3. Charolija Says:

    Tako nekako Skaute. Važno je da se umrežavamo. 😀

  4. Charolija Says:

    Zelena ti si već popularna, a sas tvoje tandrkanje će’ postaneš još popularnija, pa će te i intervjuišu, pa naslovne strane, pa TV-e emisije, ma para ćeš da se namlatiš. 😀

  5. mangup Says:

    Hvala na postu. Hvala i svima na ukazanom poverenju i medjusobnom linkovanju. Bice servis unapredjen i ispravljene greske koje se u letu pojavljuju.

  6. Charolija Says:

    Mangupe nema na čemu da se zahvaljuješ. Ne sumnjam da ćeš ti sve to dovesti u red. 😉 Laganica samo.

  7. stevo Says:

    Čarobna, kad gi vidiš ovu Zelenu, ajde da joj kažeš da snimam flim i treba mi jedno petsto glumaca i glumica; plaćam u devizama, austrijski dinari! Stas i glas su nevažni, no važno da se ‘odati zna i može. Popularitet zagarantovan a i uloge u ‘olivudu! Lepi pozdravi sa severa Srbije!

  8. Poslednji Skaut Says:

    Kag ga mi zapletemo, nema niko da ga rasplete…mislim na to umrežavanje 🙂

  9. SanjaKokica Says:

    Charolijo, hvala ti na besplatnoj (nadam se) promociji 🙂 🙂 🙂

  10. Milko Says:

    If you say so.. 😉

  11. Charolija Says:

    Stevo obavezno ću da je obavestim, nema da brineš. 😀

  12. Charolija Says:

    Skaute desi mi se ponekad da stvarno nemam pojma gde sa kim i o čemu pričam, ali na kraju se uvek nekako raspetljam. Igramo se Kolariću Paniću. 😀

  13. Charolija Says:

    Kokice kod mene je sve za dž. 😀

  14. Charolija Says:

    Milko baš se radujem što smo eto i tamo počeli da se okupljamo. 😀

  15. Milko Says:

    Što više to bolje, slažem se 😉

  16. SanjaKokica Says:

    😆 to me uvek podseti na ono da nema za džabe ni kod babe…na šta ona kaže…”…ima sinko, samo treba pitati…” 😆

  17. zelenavrata Says:

    Zelena ode koe pedEkera, manEkera i ostalih stilista da se sprema za `Olivud preko Steve 😀

  18. malabreskva Says:

    Ja sam guska za te stvari

Leave a Reply

