Optimizam je način života

Nešto mi se ove nedelje čini da je svaki dan subota. Verovatno zato što mi je mama došla u utorak, pa baš uživamo. Petak je, a meni kao da je subota. Četvrta ove nedelje. 🙂 Baš se dobro osećam ovih dana. (Evo već je i ponedeljak. Imala sam mali zastoj sa blogom.)

Zimus mi je opalo toliko kose, da smo sigurno mogli da napravimo jednu dobru periku da smo je skupljali. Prestala je više da opada, obnavlja se sada lagano, pa me i to čini srećnom. Dugačka je baš, baš…onako kako ja volim, samo malo sada da se oporavi od ove zimčuge i biće super. Ako imate neki dobar savet za neko “prehranjivanje” kose rado ću poslušati. 🙂 Sinoć sam gledajući film isplela oko 30 kikica, kao Pipi Duga Čarapa sam.

Pokvarila mi se jedinica. Moram kod zubara čim pre. Ne volim zubare, ali volim lepe zube. Jebi ga moram da se žrtvujem. Kud baš jedinica? Uh nervira me opasno. Volim i svoje zube i čim pre ću da rešim taj problem.

Koža mi je više nego lepa. Zadovoljna sam. Leti brzo i puno pocrnim tako da mi se još uvek poznaje linija kupaćeg kostima. Nikada nisam totalno bela. Ne idem u solarijum, ali eto tamna sam. Meni je sunce izvor života i energije i ljubavi i lepote i svega lepog. Mene sunce nikada ne peče, miluje me i uživam na suncu. Volim sunce na svojoj koži. Znam da nije zdravo, ali volim.

Nokti. Hm… Oblik mojih noktiju je kockast. Ako bi pogledali prste na ruci mog tate i moje, bili biste sigurni da smo u nekom veeelikom srodstvu. 🙂  Volim da vidim lepe, negovane nokte kod žena, ali nisam taj tip. Nikada nisam imala duge nokte i neću ih imati. Na rukama nikada ne lakiram nokte, ali zato su mi na nogama uvek namackani nekom svetlom, belom, roskastom bojom ili su “nafrenčovani”. 🙂 Važno je da su čisti i uredni, a protiv gena i prirode ne mogu, tako da volim i svoje nokte.

Volite li vi vaša leđa? Ja prosto obožavam svoja leđa. Nekako su pozadi, čudo jedno, pa su i zanemarena samim svojim mestom koje zauzimaju na telu. Sve mi ih nešto žao. 🙂 Volim da im s vremena na vreme priuštim zadovoljstvo masaže. Ponekad me jako bole. Rešenje je u vežbama, tako da u što skorije vreme moram da počnem da vežbam, da ih ojačam.

Kad smo već tu pozadi da ne zanemarimo guzu. Dupe ko dupe, ali ne mogu da se žalim ni na njega. Šta će ono mučeniče? 🙂 Dok sedim trpi težinu celog mog tela i ne buni se. Dobro bi mu došlo malo vežbe kao i leđima. Tu su blizu, pa ću zajedno da ih tretiram i maltretiram vežbama. 🙂

Grudi mi još uvek stoje gde im je mesto, tako da tu ne treba da preduzimam ništa posebno. Možda ih u skorije vreme obradujem nekim lepim čipkastim brusom. Volim lep veš. I ako se ne vidi, volim kada znam da je na meni nešto lepo što mi se sviđa.

Zadovoljna sam i svojom kilažom. Ako i imam koje kilo više, nikada mi nije bio problem da se čas posla toga rešim i nikada nisam imala potrebu da se smaram svojom kilažom. Od 53 – 56 varira i za moju visinu to je super.

Šta sam u stvari htela da vam kažem? Važno je biti zadovoljan sobom. Daleko od toga da sam savršena, ali ako se osećamo lepo i volimo svoje telo, onda budemo i lepi i zadovoljni. Srećna sam u svojoj koži i onim što mi je dato. Ovaj tekst je mogao da bude napisan i u fazonu šta ne volim kod sebe, ali bi bio mnogo kraći i ne bi bio ja.

Imam 35 godina, a osećam se isto kao i sa 25 ili 15, u smislu da i dalje sve mogu i želim. Volim tu mladost u sebi koju nosim. Strašno mi je kada čujem neke svoje vršnjakinje koje kažu da su matore, da se osećaju starim, da je njihovo vreme prošlo… Pa kako će da se osećaju sa 50 godina živo me zanima. Raspašće se od nezadovoljstva.

Smešno mi je kada mi kažu: “Ma lako je tebi.” Što je to meni lako, a njima toliko teško? “Ti sve shvataš olako i svemu se smeješ, a ja toliko brinem zbog….”, pa ovoga, onoga, ko zna čega sve ne. Na to mogu samo da kažem, “E svašta.” Kao da ja ne brinem? Sve zavisi od toga kako na nešto gledamo. Kao na blagoslov ili kao na kaznu.

Biram da budem srećna i da sve ono što me snađe u životu budu stvari koje me jačaju i čine mudrijom i još lepšom i boljom. Ono što njima stvara bore na licu, višak kilograma, nezadovoljstvo sobom, mužem, decom, mene čini srećnom, jer problemi postoje da bi se rešavali i nečemu nas naučili. Optimizam je način života. Sve je to rock & roll. 🙂

Tags: , , , , , , , ,

40 Responses to “Optimizam je način života”

  1. zelenavrata Says:

    Nesto si se raskenjala posteno, ali neka si 😀

  2. Charolija Says:

    Zelena sestro slatka, smučilo mi se više da slušam kako je ko propao zbog ovoga i onoga, e baš neću da propadnem. Lepša sam no ikad. 😆

  3. zelenavrata Says:

    I meni nista ne fali, boli nas paja za propas` 😆

  4. Charolija Says:

    Ko ‘oće nek’ propa’ne… mi nećemo :mrgreen:

  5. zelenavrata Says:

    Jock 😀

  6. zelenavrata Says:

    A gde su nam ostali, samo se ti i ja raskokodakale da smo cupike i poplasismo narod 😆

  7. SanjaKokica Says:

    Fitoval – losion, šampon, kapsule. Veruj mi. Bila mi je providna glava. Al’ s obzirom da je sve drugo ok, manje više za kosu 😉 Možeš biti i ćelava i onda ćeš sebi biti dobra 😆 Odličan stav o životu.

  8. SanjaKokica Says:

    No…nije mi baš bila providna glava (to bi bilo malo nezgodno, videli bi svi kakvih sve gluposti ima u njoj). Više mi se providilo kroz kosu do glave. Valjda je to nekako tačniji opis :mrgreen: 🙂

  9. stevo Says:

    Lepi pozdravi, Čarobna! Vidim par dana na monitoru umesto tebe “godaddi”! Inače, ujutru kada izadjem u kupatilo, uvek gledam ledja; nije da ne volim samoga sebe, katkad i mrzim, ali generalno svi smo mi lepi primerci 😀 I… šta sam još ono ‘teo? Aha, lako je tebi, Čarobna… imaš više dece no ja :mrgreen:

  10. Charolija Says:

    Zelena evo i Kokice, sa sve savetima za kosu, da ne oćelavimo ‘vake lepe. 😀

  11. Charolija Says:

    Kokice nije važno šta je bilo providno, važno je da se mi razumemo. 😉 Probaću to, pa da mi i kosa probuja. 😀

  12. Charolija Says:

    Svi smo Stevo lepi, nego niko neće da prizna. 😉

  13. Sanja Says:

    Uzasno, al’ uzasno mrzim ljude koji stalno kukaju, a posebno one za koje znam da im je sto puta bolje nego meni, al’ mi uvek kazu to cuveno “lako je tebi!”
    Ziva bila za ovo sto rece. Da nisam optimista odavno bih poludela. 😛

  14. Danijela Says:

    Nije mi se još desilo da kod tebe pročitam loš post…budeš ponekad filozofski nastrojena pa me malo boli mozak, ali nema veze, treba i njemu malo vežbe 😀 Ovo što si napisala, vala sestro svaka ti je zlatna. I jeste optimizam način života i srećna sam jer mislim da pripadam toj vrsti ljudi. Ne znam samo da li si primetila da su takvi ljudi lepak za onu drugu sortu koja vazda kukumače i svaki joj klinac fali, i uvek je drugima lakše nego njima…Ne znam kako ti, ali ja ću ubuduće nositi transparent sa natpisom “Mak’ se od mene budalo! ” :mrgreen:

  15. Charolija Says:

    Sanja ti što im je bolje, a misle da im je mnogo gore, kad bi se u pojedinim situacijama našli u našoj koži, poubijali bi se od muke. Još kad mi kažu, “ma ti to tako možeš, ne znaš kako je meni…” dođe mi da ih puknem po nosu.

  16. Charolija Says:

    Hvala Danijela. Volim i da filozofiram, da zakukuljim i zamumuljim, ali to prvo sebi izmučim mozak, pa onda podelim sa vama, što sama da tupim glavu. 😀

    Ti što se lepe, obično žele da ih tešimo. Žive od toga. Napune se pozitivnom energijom, pa onda idu dalje da kukaju. Jebo im ja mater. 😆

  17. electrasdreams Says:

    Dabome!

  18. sara Says:

    Sta samo ti i Zelena ste lepe, e ne moze evo i ja sam 😆
    Meni su pomogle vitaminske kapsule za jacanje korena kose, ili bolje receno masaze 😆

    😆 😀

  19. Charolija Says:

    Elektra nego šta nego tako. 😀

  20. sanjar u prolazu Says:

    cipkasti brus može, al da se raskopčava napred 😆 😆
    ocu da kezem da se malo umesam medju vas lepotice mozda i mene neko primeti :mrgreen:

  21. SanjaKokica Says:

    Da napomenem: losion i šampon koristiti samo na predelima na glavi, ne na licu a ne daj bože malo niže :mrgreen:

  22. Charolija Says:

    Saro taman posla da se lepota meri po meni i Zelenoj. :mrgreen: Ima tu mnogo vas još lepših i boljih. Nas dve smo najlepše kad smo same. 😀

    Ne znam koliko su ovde dostupne te kapsule, probaću ovaj Fitoval što preporučuje Kokica.

  23. Charolija Says:

    Sanjaru samo ti kaži šta valja, džaba nama lepota ako ne može brus lako da se skine. 😉

  24. Charolija Says:

    Dobro je Kokice da si ovo napomenula, samo mi još fali da počne brada da mi raste. 😀 😀 ili neki drugi dŽbun. 😀

  25. SanjaKokica Says:

    …pa još da moraš da ga potkresuješ, ne daj bože, malo jače zakačiš, uffff, auuu…znači, samo KOSA!!!

  26. Charolija Says:

    Kokice potkresivanje je neophodno u svakom slučaju, ali više od ovoga što imam mi tu nikako ne treba. Ju šta bih onda…daleko bilo. 😆 SAMO KOSA! 😀

  27. Dudaelixir Says:

    Lako je tebi, imaš samo 35 godina! 😉 Sa svojih 35 imala sam dvoje dece: stariju od 10 i mladju od 6. A izgledala sam kao avion, isto kao ti.
    Danas, kada me neko pita: Da li si se ti to ugojila?, ja odgovaram: neeee, baš sam omršavila 5 – 6 kg i mogu ti reći da baš dobro sebi izgledam! E, onda, nemaju kud, pa počnu da me hvale! Tako im i treba.
    U principu, zadovoljna sam svojim izgledom, ali godinama nisam! Mnogo mi je kada pomislim da punim 57 u junu! Ju, ju, ju! Ma, godine i nisu važne, već kako se čovek oseća u svojoj koži! 🙂

  28. Charolija Says:

    Dudo izgledaš ko avion i rekla sam ti već, da nam nisi rekla koliko godina imaš, nikada ne bi pogodili. Nek’ puknu dušmani. Kad čovek kaže cifru godina, onako glasno, učini se na trenutak kao mnogo, ali mnogo je samo kad biju. 😀

    Naravno da godine nisu važne, znam devojke od 22-23 koje se osećaju kao babe, a tako i izgledaju kad ih malo bolje zagledaš. Nema živosti u njima. 😉

  29. SanjaKokica Says:

    🙂 znam cega ne bi bilo 😳 nekom bi dosadilo da trazi….e bas sam bezobrazna, necu vise, prebacicu se kasnije na sledeci post, na ovom rekoh sto sam imala 😀

  30. Milko Says:

    Fotka je za desetku 😀

    A za tekst..znaš da podržavam 😉

    pozzz

  31. Charolija Says:

    Kokice…da se zagubi čovek, umori se, a ovde, a onde…hahaha…pa se umrsi, pih belaja 😀 :mrgreen:

  32. Charolija Says:

    Hvala Milko. Znam da podržavaš. 😉

  33. Dudaelixir Says:

    U pravu si, a ti JESI LEPŠA NEGO IKAD! I kosa i ledja i stas i glas i sve, sve, što te čini srećnom, vidi se na tebi! 😉

  34. lost Says:

    lepa si i imaš mnogo razloga da budeš srećna i zadovoljna i sobom i svojim životom. uvek bi nešto moglo da bude bolje, ali i mnogo gore i to se često zaboravi. pravi pogled na život! 🙂

  35. Charolija Says:

    Dudo glas naročito. 😉 Kao da sam se najela šmirgle. 😆 Hvala ti draga.

  36. Charolija Says:

    Lost kako li je samo tvoj komentar zalutao među spam? 🙄 Zamalkice sam obrisala.

    Uvek nam nešto fali, ali meni je čaša uvek polupuna i mislim da je to dobar pristup životu. Hvala ti.

  37. dollybel Says:

    Volim takav pogled na život, uvijek sam bila optimista, ponekad malo potonem, ali se brzo dignem.
    Zadovoljna sam sobom i svojom energijom…
    mi smo bona neuništive 😉

    a zubara ne volim, al mora se.
    I spremam se za teretanu…

  38. Charolija Says:

    Dolly kakve smo lepotice, to nigde nema. 🙂 To što ponekad malo popadamo dole, nije mnogo važno, jer se o čas posla i podignemo gore. Uh…zubar, odmah me muka uvati. 😦

  39. malabreskva Says:

    Lepo je biti optimista, takvi duze zive 🙂
    Ja sam promenljiva kao vreme.
    Najvaznije je da si ti sobom zadovoljna, ja sam pomalo zakeralo 🙂

  40. Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] Optimizam je način života,  Šta bih bila, kad bih bila ….?, Otišao je čiča Boban…. „jebem mu […]

Leave a Reply

