Otišla daleko

Ležim tako na plaži i uživam u pogledu. Razmišljam da li da vam se javim ili da vas još malo držim u neizvesnosti?  Čujem da je kod vas preko noći pao veeeeeliki sneg. Žao mi je, a ko voli neka mu se raduje. Radujem se i ja mom pogledu, više mi ne treba.

U toku dana me je dobro opičilo sunce. ‘Vata se na mene, kao da zna da mi je jako nedostajalo. Par puta sam se naježila od njegove vreline, a to je baš ono što mi nedostaje veći deo godine. Srećna sam i smejem se dok gledam šta se po Srbiji dešava. Pao sneg u sred zime i čudom mu se ne mogu načuditi svi oni koji treba da ga očekuju. Šta to mene briga? Opet ću reći, žao mi je što sa mnom nisu svi oni koji vole da sa mnom provode vreme. Jebi ga. Imam pravo i da malo budem sama.

Odoh sada malo da prošetam. Javiću se opet. Koga zanima gde sam, neka ne brine, daleko sam.😉

Tags: , , , ,

17 Responses to “Otišla daleko”

  1. Verkic Says:

    Čekaj mene, stižemmmmmmmm

  2. Charolija Says:

    Verkić, ja već otišla, ti ako hoćeš dođi :)))

  3. Milko Says:

    Charolijo, budi drug, kad si već ti spičila na more, de nam tu curu sa slike šiljni `vamo, da se zgrejemo malko..🙂

  4. Charolija Says:

    Milko sunce ti poljubim žarko, mom dragom već obrisah komentar zbog dotične gospođice. hahahha… tvoj neću, evo čim je uhvatim šaljem ti je nema da brineš.😀

  5. malabreskva Says:

    Hoću i ja !!!!

  6. Milko Says:

    😆

  7. SanjaKokica Says:

    Ajd Charolijo uživaj, gde god da si i na kojem suncu pržila se…Pazi samo da se okrećeš, da ne zagoriš:mrgreen:

  8. Charolija Says:

    Breskvice pozovi Verkić, pa se dogovorite da zajedno krenete, ja vas čekam.😀

  9. Charolija Says:

    Joj Kokice kako volim da zagorim.😆 Nije zdravo, ali s obzirom koliko je retko, neće ništa da mi fali.😀

  10. sara Says:

    Uzivaj…. 😀 odlican post, verovatno sto si vec daleko 😉

  11. stevo Says:

    Jbg. u Sabatkienzisu ne pada sneg, al da je ‘ladno ‘ladno je! Dabogda malčice da izgorella na suncetu! Bre!!!

  12. Danijela Says:

    Baš ti zavidim da znaš jer sneg više volim na razglednici nego uživo😉
    Što reče Sanja,uživaj i obrći se da ne zagoriš,a dragi nek te poliva pivom da dobiješ lepu rumenu boju😆

  13. SanjaKokica Says:

    Ehej, Charolijo, jel počelo guljenje kože? A rupe u ozonu? Ovo – ono, deder, ne preteruj, bre😉

  14. Charolija Says:

    Saro od kada sam otišla na ovo putovanje, život mi je mnogo lepši. Ne znam da’l da se u opšte i vraćam😉

  15. Charolija Says:

    Stevo ma nek’ i mnogo izgorim, ništa protiv nemam.😀

  16. Charolija Says:

    Danijela na kraju će i da me pojede ko pečeno pile.😀

  17. Charolija Says:

    Kokice već sam skinula onaj prvi tanani sloj kože, znaš ono što ne boli, pa sad udaram drugi novi, svež.😀

Leave a Reply

