Komentari i komentatori (drugi deo)

Da nastavim tamo gde sam stala u prvom delu ovog posta.

Kažem Probudi se, a moj drugar Fly “Ptici je i zlatan kavez, samo kavez. Rasiri krila i nastavi da letis. Blue Sky”. Dok Magi na isti post kaže: “Ja cesto mumlam sebi kao podsticaj: “nemam rezervni zivot,nemam rezervni zivot…” ti si vrlo mudra zena. Zaista.”

Zmajče ko Zmajče, voli da se šali, ne retko i na svoj račun. Opletem tako po reklamama i još koje čemu, a on kaže: “Meni kad vide ovo dzinovsko (slonovo) dupe sve se tope oko mene od moje debele lepote a ja ti ich ne marim,samo im slatko namigujem i odem dalje do burekdzinice  🙂 “

Čitam sada komentare i uživam, ne znam koji bih pre postavila. Duda je neko vreme samo čitala i komentarisala. Prvi komentar je ostavila 25.05.2008., a kao da je juče bilo. Ako neko može da vam pruži reči utehe kada vam je teško onda je to ona. “Mama je mama, da pruži utehu, podršku, da savet i uvek, uvek, sve razume. Biće ti, sigurno lakse! Ne daj se, sve je to samo zivot! 😉 ” Pa šta to je samo običan život.

Elektra kao i ja stalno negde jurca. Možda je to stvarno jedna od osnovnih osobina blizanaca. “Ni ja vala nista ne stizem, a stalno sam u galopu. fale mi sati u svakom danu.” Ode još jedan novembar

Kad mi se nekako sve smuči pa napišem nešto ovako, Lost kaže: “ne volim tu reč ali – iskuliraj, to je jedini način. Klincima ne vrede ni oprane guze ni skuvani ručkovi ni sređena kuća ako pukneš. i drugi put s nama u kafanu! 😀 ” Nikako da i ja odem u tu kafanu.

Sanja Kokica će se i više puta vratiti na isti post, da na komentar odgovori komentarom. Sa njom je lako započeti sasvim novu temu, a ume i da me iskreno nasmeje čak i kada mi nije do smeha. “Predivan pozdrav, Charolijo…jes da nije primereno, al moram ovo reći…čovek poželi da te angažuje kad krene na onaj put…Sretna si što imaš tako lepe uspomene, uživaj u sećanjima…”

I tako nam komšija umre pred vratima, zaključimo da je smrt samo još jedan trenutak i za kraj Breskvica napiše “Mogu zamisliti vaš šok. Šta da se tu kaže, svakom dodje crni petak, pa bilo pre ili kasnije. Mi se nikad nećemo naučiti da prihvatimo smrt i uvek će nam biti strašna i neshvatljiva. Ali neizbežna… “

Veshtichanstvena Veca me često ostavi bez teksta na svom blogu, a i često na njene komentare mogu samo da kažem, hvala. Sva srećna što sam uspela da sastavim tri godine braka, objavim na sva zvona i naravno dobijemo  puno čestitki i lepih želja “Ti si toliko svestrana osoba, da si sposobna od braka napraviti nesto uvek zanimljivo,a to je velika stvar…Dok se zajedno smejete….
Zelim vam da dugo dugo budete srecni zajedno)))))))))) “

Često dobijam komplimente, a najdraži su mi ovi ovakvog tipa: Borsky:”Vas dvoje ste nejnenormalniji normalni ljudi na svetu… i taksista” kaže na naše doživljaje sa taksistom 🙂 . Na tom postu tj. VCastu ima još sličnih Aurora kaže: “Luuuuujkooo! Super! Kad “porastem” i budem imala cetvoro dece kao ti hocu da ostanem isto tako blesava! ))”

Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam shvatila da umem da letim i to sam vrlo rado podelila sa vama i sigurna sam da ste se zajedno sa mnom radovali Ivančica: “Nikad nisam ni sumnjala da možeš da letiš!  😉 Drago mi je da si toliko srećna”, Sanja: “Fenomenalno!!!!!!!!! Kome se ovo ne bi svidelo? Slobodan, al opet blizu zemlje i potpuno siguran.” Aleksandar: “Imam utisak da te je adrenalin drmao i dok si pisala ovaj članak! Ovi tuneli su super za one koji imaju fobiju od visine a hteli bi da skaču. Pa da skočiš bez gurtne.”

Dolly ume kratko i jasno da me nasmeje do suza, obožavam njen govor, tekstove, komentare, ne retko  me i rasplače  “Lud malkice? 😀 bona… :)” je njeno mišljenje o ovom pilotu.

Verkić kaže “Ovo je strašnoooooooo! Ne pijem više vodu samo da znaš, ako postanem alkoholičar ti ćeš biti kriva 😀 “, valjda se neće propiti, ali verujem i da neće piti vodu sa česme.

I naravno Džejn :mrgreen: “Uvek sam se pitala zbog čega pouke izvlačimo samo kada se dogodi nešto ružno? Izgleda da mentalno odrastamo upravo zahvaljujući poteškoćama – one su te koje nas guraju napred. Odličan post, Čaro, svaka ti je na mestu.”, kaže na moje Papirče iz džepa.

Nesebično će vam Steva reći šta misli o vašem pisanju i rado će vam dati savet: “Čharobna, svaka priča temelj u detinjstvu ima; svaka knjiga, roman počinje od detinjstva…” kaže Steva kad ja počnem da se sećam.

Za kraj ću vam još reći da sam stekla jednog novog druga. Neki ga poznaju, neki ne. Moj drug se zove Dodo i ovih dana je otvorio svoj blog. Poznavajući njegove spisateljske sposobnosti sigurna sam da će imati šta da nam kaže.

Znam da nisam uspela sve da vas spomenem. To je prosto nemoguće, izvinite, verujem da ćete razumeti, ali se i nadam da ćete bar upola uživati u ovom postu, kao što sam ja uživala dok sam vas “pakovala”. Volim da vas “pakujem” ovako i da na kraju stavim mašnicu, jer ste svi vi meni jedan veliki lep poklon.Hvala vam svima.

Tags: , , ,

28 Responses to “Komentari i komentatori (drugi deo)”

  1. Verkic Says:

    Hvala ti što me strpa u kutijicu sa svim ovim pravim blogerima. Čast mi je. (Nemoj mi samo kukati na ono hvala obećala si mi 🙂 )

  2. stevo Says:

    I kada ne spomeneš, zna se da svraćaš na puno mesta; vidi se po blogrollu” Pozdrav, Čarobna!

  3. Charolija Says:

    Verkić naravno da si i ti pravi bloger. 😉

  4. Charolija Says:

    Stevo baš mi je bilo teško da izaberem komentare. Pozdrav i za tebe. 🙂

  5. stevo Says:

    Ajde da te pozdravim i u ime onog tvog druga 😉

  6. Ivana Says:

    Ne, hvala tebi. U stvari razumem. Blago nama sa nama. Ovo je mnogo lepo od tebe. To ti rekoh već

  7. Charolija Says:

    To čekam Stevo. Odoh da vidim šta je to danas napisao. 🙂

  8. Charolija Says:

    Baš tako Ivančice, blago nama sa nama. 😀

  9. Dudaelixir Says:

    Pročitah i svoje ime u tamo nekim VIP osobama!
    Mislim na tebe, naravno, da neko ne pomisli da sam zaista “umislila” da sam to.
    Hvala ti ako me smatraš takvom osobom. Eto, reče ti, tu sam, kad kod ti trebam. I rame i ruka i zagrljaj i cmokić! 😉

  10. Charolija Says:

    Dudo ovde nema VIP-a. 🙂 Ne znam koliko sam ti puta rekla svoje mišljenje o tebi, ali ti si pre svega divna osoba, pa onda sve ostalo. 😀

  11. dollybel Says:

    Hvala bona 🙂
    Lijepo je biti dio ove fine družine.
    Ko je Pero Kvržica? 😉

  12. Charolija Says:

    Dolly samo nam Pero nedostaje. 😀

  13. SanjaKokica Says:

    Tebi svaka čast, ja ne bih imala strpljenja sve tako naslagati i izlinkovati (al sam ovo kaz’la…) Sve u svemu, hvala što me uglavi 😉 i da…volem da se vraćam inače – čemu mi komentar ako ne čujem šta mi kažeš?! 🙂

  14. Dudaelixir Says:

    Nisam mislila bukvalno na VIP, ali su tebi vrlo važne! Hvala ti što tako misliš o meni! 🙂

  15. zelenavrata Says:

    Ja cu ti kazem kao i Lostovicka, sledeci put s nama u kafanu! 🙂

  16. Charolija Says:

    Kokice meni je jako žao što ne uspevam uvek da se vratim, jer ljudi puno pišu, puno čitam i ne mogu sve da postignem.

    Što se tiče linkovanja, potrajalo je malo, ali sam uživala, jer sam se podsetila starih postova i komentara. 😉

  17. Charolija Says:

    Zelena više ništa ne planiram i neću ni da pričam o tome. Dve godine za redom mi je nešto iskrslo. 🙄

  18. SanjaKokica Says:

    …možda ne možeš sve, ali postižeš mnogo! Pozzz, napuštam ovaj post, više se ne vraćam…do sledećeg 😉

  19. Afroditta Says:

    Sa puno truda,ljubavi i volje si napisala ovaj post. Da se to prepoznati, Char !

    ❤ 🙂

  20. malabreskva Says:

    Ha,ha, umreh od smeha koji si moj komentar izdvojila! Jel zvuči glupavo?
    Ne znam meni je smrt normalna stvar, da objasnim? 🙂
    Živela sam u blizini doma staraca, a mama mi je medicinska sestra koja mi je ceo život pričala “E, umro mi ovaj pacijent, umro onaj” tako da se ja ne plašim smrti i što kaže moja mama “Smrt nije prelazna bolest, nemaš se čega bojati” 🙂

  21. Charolija Says:

    Trudim se Kokice. 😉

  22. Charolija Says:

    Jesam Afroditta, čini mi se da se vidi. 🙂

  23. Charolija Says:

    Breskvice nikako nije glupav. S obzirom šta se tada i kako odigralo sa našim komšijom, ti si dala jedan od najsmislenijih komentara. Svakom dođe crni petak. 🙂

  24. veshtichanstvena Says:

    Carobna Carolijo, cast i zadovoljstvo mi je naci se medju onima koji su ti dragi ,jer to je obostrano ))))))))))
    A tacno je…najvise od svega, divim se onima koji umeju da se vole…Tvoja mala i velika porodica to ume,a ti si pokretac..Radujem se tome i zelim ti mnogo srece i dalje ))))
    PS: i Cesnu ))))))))))

  25. electrasdreams Says:

    Hvala tebi carobna, a ja te drzim za rec za neku carobnu kafanu.

  26. Charolija Says:

    Hvala Veco…daće Bog i tu Cessnu. 😀

  27. Charolija Says:

    Elekrta na kraju ću svoju kafanu da otvorim. 😉

  28. uberVU - social comments Says:

    Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by Charolija: nivi blog post “Komentari i komentatori (drugi deo)” – http://tinyurl.com/ycn2zl4

Leave a Reply

