Komentari i komentatori (prvi deo)

Kada sam počela da pišem ovaj blog, pitala sam se hoće li mi ikada iko ostaviti komentar ili će ovo biti mesto gde ću da pišem sama sa sobom? Sada ima nekoliko hiljada komentara. Stranice i stranice vaših ispisanih misli i utisaka. Trudila sam se da na svaki odgovorim. Ako neko ima volje da pročita moj post, a onda i da se potrudi da ostavi svoje mišljenje o pročitanom, pa zašto bi mene mrzelo da odgovorim. To je isto kao da mi neko nešto priča, a ja ćutim ili gledam u stranu. Ne mogu tako.

11. novembra, 2007. mi je Sara ostavila prvi komentar, na post “Veliki mali ljudi“, sigurno i ne sluteći koliko će me usrećiti. “Prica je luda, a tek slikice, ja ne znam to tako lepo da ubacim,hvala na komentaru koji si ostavila kod mene, i dala ,mi priliku da upoznam tvoj blog…
veliki pozdrav…”

Juhuuu… moj blog je dobio jedan komentar. Ako ne znate ko je Sara treba da je upoznate. Za sada samo preko njenog bloga, ali doćiće ona iz te Austrije i biće prilike. Među njenim komentarima, može se pročitati mnogo lepih reči podške, pohvale…Bilo je dana i kada smo plakali i slavili. Sara je nezamenljiv lik u blogosferi, a i u životu mnogih od nas.

Afroditta je daleko fizički, ali je sveprisutna.Jedna od prvih komentatora na mom blogu. Čitam sada njene komentare i ne mogu se oteti utisku da je u svakom pogledu izuzetna osoba. Ne znam koji bih izdvojila, jer u skoro svakom se očitava pozitivnost i dobrota. S obzirom da je daleko umela sam ponekad i da je rastužim, ali i nasmejem. Radujem se što i dalje dolazi ovde kod mene i nadam se da će tako i ostati. ” Uh Charolijo, udari mi u sentimentalni dio moga Ja. Uvijek sam cijenila tvoje umjece ulaska u srz.I sretno u Subotici ! 😀 ” na Samo za moju južnu prugu.

E ako niste dobili nijedan komentar od Ivana koji svet gleda iz nekog drugog ugla, onda kao da niste dobili nijedan. Kad on složi komentar, morate duboko da se zamislite. Nijedan deo vašeg posta ne ostane zapostavljen. Čovek baš čita ono što ste napisali i ne svraća na vaš blog samo da bi eto tek tako svratio. Nešto najkraće što vam može reći je “cestitam“. 😀 Volim njegove komentare, jer vas uvek natera na dublje razmišljanje.

Onda je na moj blog kao komentator, došla neka Alea. 😉 Kaže ovako: “Što bi rekli ljudi, trudna si, pa kad se ”raskrstiš”, što bi rekli ljudi (budibogsnama od izraza), srećno ti skakanje.” na Padobranac u drugom stanju. Liči li vam ovo na nekog? Ovako nešto može samo Zelena da sastavi, a i Mahlat ponekad, pa vi pogađajte koja je. 😉

Ako ste dobri sa Zelenom, a ne verujem da neko nije, onda možete dobiti i ovakav komentar: “Si se digla buljino, hahahahahahahahahahahahahahaha 😆 ” ili može da vas raspilavi sa ovakvom rođendanskom čestitkom. “Kazi toj Ivani da sreca prati lude 😀  Kazi joj da je otkacena, divna majka, supruga, cerka, prijatelj, bloger, i da joj zelim da ostane takva i da bude zdrava i luda do kraja zivota.I srecan joj rodjendan! Ala sam se ras**njala 😛 ” Zelena je nezamenljiva u svakom pogledu, divno zeleno biće, šta drugo reći o njoj.

Ako imate čast da vaše postove komentariše Mahlat, onda budite sigurni da će vam uvek reći baš ono što misli. Što bi i trebao da bude slučaj sa komentarima. Ako se ne slaže sa vama, ako joj nešto baš “ubode oko”, ako ste nešto lupili, naravno i obrnuto, ako se slaže sa vašim mišljenjem ona će vam reći. Nema podilaženja, kog ne bi trebalo ni da bude. Rekla sam već mnogo puta, ali ću da ponovim opet, jedna je Mahlat. Nasmejaće vas do suza svojim komentarom, ali ume i da vas natera da dobro razmilite. “Kakve si srece rodices se ko ona indijska boginja sto joj izviru ruke gde god da pogledas. Bez kurca :mrgreen:Kako muževi osvajaju pehare

I tako rastao je blog, kao i broj komentara. Moj blogroll je postajao sve duži i duži. “@DedaBor @Charolija imas veci blogroll nego neki agregati, sad videh… :)))” Reče mi Deda sinoć na Twitter-u. Deda ko Deda ima svojih bisera i prilikom komentarisanja “,,Bolje da pusim, nego da abortiram,, Prelepe su vam fotografije…” na “Ja to ne radim, a ti?“. U međuvremenu je Deda prestao da puši, ali to nimalo nije uticalo na njegovu duhovitost. Dedu znate, je’l da?

Zihernadla trenutno pravi pauzu, odmara negde na nekom svetioniku, a kaže na Dovoljan je i pogled “Ponekad deluje čudno ili nerazumljivo vođenje ljubavi bez dodira, ali je vrlo moguće…možda i jedno od najlepših 🙂 ” pa se na nju nadoveže Bubazlatica “Opet da kazem, eeee ljubav…ko carolija “, Šaputalica “Dovoljan je i pogled. I ćutanje. Čarobno, čarolijo 🙂 “, onda Suske kaže “Pogled i ćutanje, što reče shaputalica. Reči su obično prazne bez njih. Odličan post 🙂 “, i tako iz posta u post, komentari nadovezani jedan na drugi, pričaju sami za sebe neku novu priču.

Nezahvalan je ovo posao. Moraću priču o komentarima da napišem iz više delova, tako nikoga neću zaboraviti. Hiljade komentara i ljudi, ja samo jedna, a tek sam počela.

Tags: , , ,

50 Responses to “Komentari i komentatori (prvi deo)”

  1. Deda Says:

    …uh, mora pod hitno da se sastanemo ovako po spisku, kako znamo i umemo, inace ima da vidi ceo svet ako krene “ogovaranje”..
    Ko je sta rekao, ko kako izgledao, ko kome prao gace, ko ovo , ko ono… Zajebi, prejako je ovako, ali se radujem danu kada cemo za kariranim stonjakom da ukrstimo case …
    Ziveli !!!

  2. Charolija Says:

    Doćiće Deda i taj dan, sunce mu poljubim. 😀

  3. Charolija Says:

    Šta li sam sada zeznula, pa ispusuje da sam komentarisala pre godinu dana? 🙄

  4. Verkic Says:

    Retko ostavljam komentare mada znam da to nije nimalo lepo jer i ja ih volim, cenim i sa željom očekujem.
    Razlog je jednostavan. Kad me se nešto jako dojmi obično tada tog momenta nisam baš u stanju svojim mozgom razmišljati , ako mi se pak slučajno nešto ne svidi, imam opet neku vrstu poštovanja prema onom što čovek pokušava raditi , pa …..oćutim. Šta ćeš takva sam ti. Klasična vaga 🙂
    Ali zato ja kad dodjem kod nekog, ispregledam uzduž i popreko ceo blog tako da to ipak ne ostane neprimećemo. 🙂
    Mala šala naravno. 🙂 Znaš da se u potpunosti slažem sa tobom!
    Uglavnom ovi moji razlozi baš i nisu za opravdavanje, jer što volim ja volu i drugi, ali potrudiću se da se i u ovom promenim. Što kaže NikiBGD: – pišite komentare ……… lenju.

  5. zmajcek Says:

    Ah ti komentari,nekad ih ostaljam po stotinu na dan a nekad znam da ne ostavljam nedeljama nijedan.

  6. sara Says:

    Ostavila si me bez reci… kao da je juce bilo, a mi vec u trecoj godini i u vrticu… prelepo je to sto imas i sto je ostalo zapisano, nazalost taj moj pocetak je nestao tamo, znas vec gde smo pocele… 😀
    Jedno HVALA je premalo, ovako da slozim kao ti neumem :D,
    ali sto Deda kaze da ukrstim casu sa vama za kariranim stolom itekako… docekacemo mi i tu festu 😉
    Veliki topli zagrljaj…

  7. spess Says:

    Znaš da mi, kad pročitam ovakav post, nedostaje blogosfera i onaj divan osećaj prisnosti… koji često vara… Ne pišem dugo, možda neću više ni pisati, ali bila su to divna vremena 🙂 Ako ti je ovo neki jubilej, srećan! 😀

  8. dollybel Says:

    Zovite bona i mene na dernek 😉

  9. malabreskva Says:

    Čarolijo, nije te dugo bilo pa sad ovako lep post. Ja uvek volim da čitam utiske o drugim blogerima, mnogo je lepo pomenuti nekoga ko ti je prirastao za srce. Dobro se vratila 😉

  10. Afroditta Says:

    To sto me najvise raduje je cinjenica da pon vo pises ! 🙂
    Sjecam se pocetaka i tadasnje postave ! 🙂
    Eto,skoro ce i 3 godine od tada ! Vrijeme “leti !” 😉
    (i zimi i ljeti )

    Hvala za fantsticne postove,za let i ateriranje,za pogled iz tvog ugla,za mladalacki duh i ljubav ,koja zraci i pokrece te! 🙂

    Ps : I’ll be back !!! 😉 :mrgreen:

  11. zelenavrata Says:

    Jeba ti nama svima sve po spisku 😆

  12. Charolija Says:

    Verkić ti i sa komentarima i bez njih nikako ne možeš ostati ne zapažena. 😉

  13. Charolija Says:

    Zmajček u mojoj arhivi ima i gomila tvojih misli. Sigurno je da i ti zaslužuješ posebno mesto. 🙂

  14. Ivana Says:

    E mene mnogo milo, tj mnogo cenim, jer ti malo po malo pa spominješ blog ljude i to mnogo lepo.
    Baš lepo.

  15. Charolija Says:

    Saro feštu sam već najavila, mislim da sam i tebi pričala o tome. Ima da izukršatmo i čaše i reči. Biće i toga. Hvala tebi. 🙂

  16. Charolija Says:

    Spess nije jubilej, ali u svakom slučaju hvala. Razmišljala sam koliko je samo više ispisano u komentarima nego u mojim postovima. Sviđa mi se taj kontakt koji ostvarujemo na ovakav način i to traje što je još i najlepše.

    Ne znam zašto ne pišeš, ali bilo bi lepo da se vratiš i nastaviš tamo gde si stala. 🙂

  17. Charolija Says:

    Dolly radi tebe i još nekih koji nisu u Srbiji, detaljniji podaci će biti naknadno objavljeni da biste mogli da se organizujete. Želim da napravim, tamo negde na proleće, kad malo upekne zvezda, mali blog open, za sve one ljude koje želim da upoznam. Naravno na aerodromu. Možda ću tamo i kafanče da otvorim. 😀

  18. Charolija Says:

    Breskvice tu sam ja negde, samo nisam pisala. Mislim da je lepo s vremena na vreme napisati po koju lepu reč o ljudima koji su između ostalog jednim dobrim delom i zaslužni za postojanje ovog bloga, ovakvog kakav jeste. Drago mi je da ti se sviđa. 🙂

  19. Charolija Says:

    Afroditta ti me u većini slučajeva ostaviš bez reči i svojim postovima i svojim komentarima. Hvala ti puno. 😀

  20. Charolija Says:

    Eto Zelana baš to ti pričam. 😆

  21. Charolija Says:

    Ivančice to svakako zaslužuju oni koje spominjem. Ne umem se drugačije zahvaliti sem ovako. 🙂

  22. shaputalica Says:

    Pa kad jesi čarobna. 😀

  23. shaputalica Says:

    a i umeš da letiš. 😆

  24. Charolija Says:

    Hvala Šaputava. 🙂

  25. Mahlat Says:

    Eeee, moram i ja jedan ovakav post da napisem, kad se osvrnem… sta je sve bilo po blogovima, citavi životi, neverovatno 🙂

  26. Charolija Says:

    Jedva čekam Mahlat taj tvoj post. Da vidiš samo kako je zanimljivo. Morala sam da prekinem, jer sam ga zbrzala na kraju i malo zalutala, pa ću zato da napišem i drugi deo. 😉

  27. Suske Says:

    Obično komentarišem kad imam šta da dodam, oduzmem, pohvalim, popljujem (bilo i toga) … i samo onda kad sam online.

    E sad desi se da pustim post, pa odem u Tunguziju, pa nema ko da odgovori. Posle prođe vreme, pa bude glupo …

    Hvala ti što me podsećaš, stalno, na neke ljude i na dane, koje smo pa skoro i zaboravili. Da nisu ostali zapisani, ne bi ti mogla da me ubediš da je tako bilo 😉

  28. Suske Says:

    A ovo “about -1 years ago” izgleda kad smo se prvi put logovali, ‘bem li ga. Od kad si na ovom domenu?

  29. Charolija Says:

    Suske drago mi je uvek da se setim i ljudi i onoga što su rekli. Sve piše crno na belo, nema laži, nema prevare. 😀

    Nemam pojma šta je sa ovim datumom, nije kad smo se prvi put logovali, jer je to bilo kasnije. Videću šta sam zabrkljačila.

  30. Charolija Says:

    Suske ipak je nešto do teme. Ma neka ga mrzi me da tražim.

  31. Dnevni vodič kroz blogosferu #pratiblogere Broj 5. « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] novi blog post – Komentari i komentatori (prvi deo) CITAT: Kada sam počela da pišem ovaj blog, pitala sam se hoće li mi ikada iko ostaviti komentar […]

  32. sara Says:

    Draga javi mi o festi, jer ja vec dolazim na par dana druga nedelja aprila, da znam na vreme da mogu da se organizujem…..

  33. SanjaKokica Says:

    Charolijo, ne bih ulazila u detalje, ne pratim sve blogere koje i ti, naravno, ne stižem, a često mi je žao, jer navratim i vidim da ima toliko zanimljivih postova za pročitati. Ali…u jednom se ne slažem sa tobom. Nije čast da ti pojedini, konkretni blogeri ostave komentar. Čime ih to čini vrednijim ljudima od ostalih? Čast je da ti bilo ko svrati na stranu i odvoji vreme za ono što si ti i svi mi na svojim blogovima odlučili podeliti sa svetom. Nisam od onih koji čitaju samo da bi čitali i da bi kasnije neko došao i kod njih. Čitam, jer me zanima….komentarišem ako imam šta. Ako nemam, bolje ćutim. Takodje, komentari su dobro došli, važni u smislu razmene iskrenih mišljenja, po mogućnosti, šale, ali…i post bez komentara može biti jednako vredan, čak i mnogo više…samo možda nije naišao na pravi put na internetu u potrazi za čitaocima. Tako da – broj komentara i komentatora, kao ni blogrolla po mom mišljenju ne uveličava vrednost nečijeg pisanja, mišljenja…Sve ovo ne napisah da bih bilo koga uvredila, nego je to naprosto, moje vidjenje blogovanja…Tvoje pisanje volim, dopada mi se, zanimljivo je i zato te rado čitam 🙂

  34. Charolija Says:

    Kokice u pravu si. Gotovo podjedanako volim sve blogere koje sam navela i koje ću tek da navedem. Čast mi je da bilo ko svrati, a još veća kada recimo pohvali nešto što sam napisala, nije bitno ko je u pitanju.

    Što se tiče mog blogrolla to nisu samo nabacana imena već blogovi koje redovno pratim, prvo ih stavim u google reader, a kasnije kada vidim da mi je zanimljivo u blogroll. Dok sam bila na wordpressu iz blogrolla sam pratila sva dešavanja, uz pomoć “surfera” i tako je vremenaom rastao.

    To nikako ne čini moj blog bojim ili gorim, već je zaista preporuka za sve strastvene “čitače”. 🙂

  35. Charolija Says:

    Saro ako ne uspem do tada da organizujem sve onako kako sam zamislila, onda ćemo se organizovati nas nekoliko koji smo tu u Beogradu za početak i kao zagrevanje. 😀

  36. SanjaKokica Says:

    Zato sam i rekla da ne želim ništa ružno da kažem…naprotiv, volela bih da je i naš blogroll duži jer bi to značilo da stignem čitati 🙂 Sve u svemu, razumemo se 🙂

  37. Charolija Says:

    Uvek Kokice. 😉

  38. IvanB. Says:

    hehhehe, tebi je Sara bila prva, a ja kod Sare ostavio prvi komentar – secam se njenog prvog posta “lopatanje”.
    Ne mogu se pohvaliti kao ti velikim brojem blogova koje citam, jer sam ogranicen vremenski, a ono sto procitam trudim se da ostavim iskren komentar ili nesto saljivo ako tema to dozvoljava. Hvala Carolija.

  39. bubazlatica Says:

    malo nas je razvejao bladifaking facebook, al ja vas i dalje pratim 🙂 sto rece Deda, daj vise da ukrstimo te case…

  40. Dudaelixir Says:

    Lepo je što ti je “kuljnula” ova zamisao da “opleteš” po blogerima i komentatorima! Dopada mi se. Čekam nastavak… 😉

  41. Mišo Says:

    Najoriginalnija ideja na domaćem blog prostoru. Mislim da niko do sad nije pisao o svojim komentarima i ljudima koji su ih ostavili.

    Thumbs UP.

  42. Komentari i komentatori (drugi deo) « Charolija Says:

    […] Da nastavim tamo gde sam stala u prvom delu ovog posta. […]

  43. Charolija Says:

    Ivane ti si komentator koji se samo poželeti može. Volim kada se raspišeš, pa komentar bude ko dva posta. 😀

    Da me ne shvatiš pogrešno, po meni je to super, znači da te post dotakao i pokrenuo. 😉

  44. Charolija Says:

    Bubice izgleda da nas je FB baš razvejao. Samo malo da upekne zvezda, biće ukrštanja i čaša i flaša. 😀

  45. Charolija Says:

    Hvala Mišo. Ne znam da li je neko do sada pisao na ovakav način o komentarima, ali po meni su nepresušna tema i baš sam uživala čitajući ponovo komentare koje dugo nisam.

  46. Poslednji Skaut Says:

    Ti, kad ne znaš šta da radiš, razbiješ ovaj blog 🙂

  47. Charolija Says:

    Skaute koristim svaku priliku da ponešto razbijem. 😀

  48. Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] – Blogeri u mom oku na poseban i zanimljiv način opisuje blogere.  Pre toga na Charolija blogu – Komentari i komentaotri ( I deo) , te nedugo zatim i drugi deo govori  o  blogerima i njihovih […]

  49. Koliko često komentarisati na sopstvenom blogu II | Dragan Varagic Says:

    […] pa opet sačekajte – i ponovo. Takođe, dopada mi se način zahvaljivanja blog-komentatora kako je to priredila Charolija u dva dela, ili Mala breskva… VN:F [1.6.4_902]Ocenite ovaj članak:zapisujem glas…Ocena: […]

  50. #pratipetak #followfriday – Ma eto toliko! « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] pa opet sačekajte – i ponovo. Takođe, dopada mi se način zahvaljivanja blog-komentatora kako je to priredila Charolija u dva dela, ili Mala […]

Leave a Reply

