Kamen za pod glavu

Možete da završite u bolnici kao Vule, sa nesanicom kao Danijela ili u hitnoj pomoći kao Duda. Ne daj Bože nikom takvih bolova i muka, kao što je kamen u bubregu. Pita se čovek odakle se to čudo stvori u čoveku?

Već neko vreme nas zeza bojler u kupatilu. Hoće, pa neće, greje, pa ne greje, sija lampica, pa ne sija. Znači nešto mu fali, šrafciger u ruke, pa da vidimo šta je. Najverovatnije samo grejač treba da se zameni. Dohvatio se moj dragi posla.

Da bi izvadili grejač, treba da se skine onaj donji poklopac i to je to. Grejač je tu na dohvat ruke, odšrafi se, pogura malo na gore, pa u stranu izvadite ga i obrnutim postupkom stavite novi. Međutim, neće ni da mrdne. Dobro možda se samo malo zaglavio. Ahaaa…

Mukotrpnim radom je iz bojlera izvađeno oko 25-30kg kamenja i peska.😯 Nismo mogli da verujemo. Kadica kojom je taj teret iznešen iz stana je pukla od težine nad samim kontejnerom. To nije kamenac koji se skupljao 20 godina, već možda dve. Kad je situacija već takva, onda ne postoji nijedan drugi razlog za kamen u bubregu. Čovek nije mašina za preradu kamena.

Ako slučajno pijete vodu sa česme, posle ovih slika se bar zapitajte da li je to pametno? Ako vam ni slike nisu dovoljne, onda pitajte nekoga ko je neki od tih kamičaka morao da izbaci iz sebe. Takve muke ne biste poželeli ni najgorem neprijatelju. Pijte samo flaširanu vodu ili u nedostatku iste se radije odlučite za pivo, preporučuju i doktori.😉

Unutrašnjost bojlera

Ovo nije čvarak

Stari grejač

Kamen za pod glavu

Sadržaj bojlera

Al'a ga je opravio...

Natradala kadica

Neophodan alat

"Kamičak"

"Kamenčić"

Tags: , , , , , , ,

26 Responses to “Kamen za pod glavu”

  1. Verkic Says:

    Ovo je strašnoooooooo! Ne pijem više vodu samo da znaš, ako postanem alkoholičar ti ćeš biti kriva🙂

  2. Charolija Says:

    Verkić ako postaneš alkoholičar preuzimam odgovornost na sebe. Bolje i to nego ovo čudo u bubregu.😀

  3. Suske Says:

    “Oba slučaja” sa kamenjem su mi doooobro poznata.
    Kud me podseti🙄 uff 😥

  4. Charolija Says:

    Čuvaj se Suske, ako uopšte možemo nekako da se čuvamo od ovoga. Znala sam da ima kamenca, ali da ima ovakvih gromada nisam ni sanjala.😯

  5. zelenavrata Says:

    Auuuuu ne mogu da verujem😯
    Sto ti kazes, znala sam da ima kamenca ali ovo kamenolom!
    Ne znam sta da recem, odoh da razmisljavam o pivu😀

  6. Deda Says:

    Moja zena se iscudjava evo par sati, jedva cekala da dodjem kuci da mi pokaze. A ja umirem od smeha jer znam kako je bilo sa bojlerom kod nas u kupatilu.
    Ma kaze, jebes bojelr, pogledaj koliko kamenca ima i sta mi pijemo.Nije ni cudo sto deca mala imaju kamenac, probleme sa bubrezima…
    Eno je jos se iscudjava.
    A ja se smejem zabog sledeceg: s proleca odem na jezero da pustim vodu, montiram bojler, i do jeseni kasne nista ne diram. A onda zatvaram vodu i obavezno otvorim bojler da ga iscedim i ocistim. Za nekoliko meseci koriscenja, izbacim najmanje dva tri kila kamenca, pa racunajete kad 10 godina ne diramo bojelr, kao kod mene u stanu recimo.
    Meni je bila puna kada jednom prilikom, uplasio sam se da mi ne rokne odvod…
    Sta li su sve videli iskusni vodoinstalateri i majstori, a mi se ovde iscudjavamo…
    Kamencic, moze da se kuca gradi, samo kad bi bio cvrstijeg karaktera… Kloca bre…😛 😀

  7. SanjaKokica Says:

    Jeeeee, za nepoverovati!!!! Dobro se taj bojler još i držao!!! Pa ono – nemam baš ni šta pametno reći…još da niste u stanu, pa da napravite kamenu bašticu (baštu) od toga…A bubrezi naši…ajoj, jadna im majka…mi još na česmovači…ne znam samo dokle?!!!

  8. Afroditta Says:

    Strava zeno !🙄
    Nevjerovatno,kako je potrebno malo vremena za ovu masu !
    Skoro da ste mogli nadozidati stagod i dobiti par kvadrata ekstra ! 😆 😉

  9. Charolija Says:

    Zelena ne bih se ja toliko čudila da je u pitanju period, od recimo 15-tak, 20 godina, ali ovo je bojler koji je čišćen pre dve godine i kada sam videla šta je izašlo, odlepila sam.😯

    Mi srećom volimo da pijemo pivo.😆 Kažu da je pivo dobro za bubrege.

  10. Dudaelixir Says:

    Svi bismo trebali svoje bojlere bar jedanput godišnje da čistimo od kamenca, da li si to znala?

    Ali, to košta, naravno!

    Pravo da ti kažem, ne verujem da se kamen u bubregu pravi od ovog” kamena”, jer, da je od njega, svi bi imali kamenje, što u bubregu što u žuči! A da kupujem vodu, jok, meni je ova česmuša najlepša! Tu sam malo uvrnuta jer ne priznajem te flaširane. Em, koštaju! Vidiš kako stoje stvari sa plastičnim beby flašicama (otrovne a i dalje se prodaju), tako će za dan, dva, otkriti da su otrovne i ove vodene!😉

  11. Charolija Says:

    Deda ostala sam bez reči. Pola šlepera dunavskog peska završilo kod nas u bojleru.😀 Čudila se ranije, kako pun bojler tople vode, a jedva jedno dobro tuširanje da izdrži. Dobro je samo što je dobro prikačen, pa nije pao mučenik. Inače bi ne daj Bože mogao da nas poubija.

    Na Jarku, na aerodromu, gde bojler koristimo tokom sezone, ne smem ni da pomislim šta sve ima.

  12. Charolija Says:

    Kokice, rekoh sad Dedi, srećom je bojler dobro pričvršćen inače… ma ne smem ni da mislim.🙄

    Sad mu mučeniku svanulo. Olakšan jedno 20-30 kila, nov grejač, ma milina, nema šanse da ga ispraznimo. Tople vode koliko hoćeš.😉

    To šta pijemo je stvarno pitanje za razmatranje.

  13. Charolija Says:

    Afroditta definitivno smo mogli da napravimo kamenu baštu, što kaže Kokica, samo još da je ovaj kamen čvršći.😀

  14. Charolija Says:

    Dudo ništa baš ne košta, sem malo vremena. Bar nas. Ovo što je Ivan uradio mogla sam i ja. Znači ne zahteva puno fizičke snage, u slučaju da se čisti redovno. Malo poznavanja struje i to je to. Niko nije lud da ubaci ruku u uključen bojler. Znači malo znanja i padne čišćenje. U našem slučaju je to dve godine, pa ti vidi.🙄

    Ako se kamen u bubregu ne pravi od ove sile, volela bih da mi kažeš šta ti misliš od čega je onda?

    Česmuša da je najlepša, nije. Sve je stvar navike, a kada naviknemo onda nam verovatno sledi bar pesak u bubregu, ako ništa više.

    Što se tiče flaširane vode i toga koliko košta to je još posebno pitanje. Verujem da će vremenom zbog zagađenosti ova naša česmuša, postati tehnička voda i da ćemo morati da kupujemo flaširanu.

    Baby flašice su tek posebna priča, koja ima veze sa tim, da ono što nigde ne može da se proda i gde je zabranjeno za prodaju kod nas se prodaje, zato što je kao neki brend. Proizvođač prekinuo proizvodnju, povukao proizvode iz prodaje, a oni svi završili u Srbiji i kojekakvim zaostalim zemljama.

    Ma nerviram se.

  15. Dnevni vodič kroz blogosferu – #pratiblogere Broj 4. « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] Kamen za pod glavu od Charolija – CITAT: ……Ako slučajno pijete vodu sa česme, posle ovih slika se bar zapitajte da li je to pametno? Ako vam ni slike nisu dovoljne, onda pitajte nekoga ko je neki od tih kamičaka morao da izbaci iz sebe. Takve muke ne biste poželeli ni najgorem neprijatelju. Pijte samo flaširanu vodu ili u nedostatku iste se radije odlučite za pivo, preporučuju i doktori. ….. […]

  16. zelenavrata Says:

    A jel` to ne vazi za one koje nemaju bojlere, mis`im meni je sigurno cistije, imam toplovod😛

  17. stevo Says:

    Draga moja, bolje kamen u bojleru no u bubregu:mrgreen:

  18. Charolija Says:

    Verovatno jeste Zelena.😀

  19. Charolija Says:

    Stevo neka ga u bojleru, koliko mu volja, samo nemoj bubrege da nam dira.😀

  20. Dudaelixir Says:

    Draga Charolijo! Ne kažem da je voda idealna iz česme, ali, meni je super. A kamenje naš organizam pravi kao reakciju na raznorazne stresne situacije. Čim se poremeti hemija, to je onda kamen, tumor ili kancer. Naravno, nasledni faktor ima presudnu ulogu.
    Naravno da ne bih gurala ruku u struju. Mnoge popravke odradjujem sama, ali ovo zaista ne bih.

    I jebo kamenje, neću zbog njega da se svadjam s tobom!😉

  21. Milko Says:

    Ja volem vino, pivo Charolija podmeće sa mračnom namjerom da nam narod ima stomake velike, i da onda ona otvori salon estetske provenijencije koji će kolektivno da nas liposukcuje😛

  22. Charolija Says:

    Ama Dudo. Samo sam objasnila proces čišćenja i da ne košta ništa. Daleko od svađe, jebo kamenje.😀

  23. Charolija Says:

    Milko kao da sam plaćena da reklamiram pivo,😆 … pij šta hoćeš samo nemoj vodu sa česme, a liposukcija hm…možda nije loše uložiti u takav biznis.😀

  24. Danijela Says:

    Auuu sestro koliko kamenca…Voda nam je blagi uzas,to znam,ali mi se nesto nece da dajem pare za flasiranu,zato vrlo rado pijem pivo😀 Presla sam na cajeve,a umesto lekova za bolove konzumiram iskljucivo pelindzer😆 Ne moze da omane😉
    Necemo da pricamo o razlozima nastajanja kamena u bubregu jer to nije za raspravu ovde,mnogo je bre komplikovano i ne zelim da se upustam u to…
    Ponekad ljudi svesno rade nesto za sta znaju da mozda ne bi trebalo raditi…eto,kao pusac koji procita na kutiji da pusenje ubija a i dalje cucla😀
    U danasnje vreme,toliko **vana unesemo u sebe da nam je cesmusa najmanji problem🙂

  25. Charolija Says:

    Tako je Danijela, ti si moj čovek. Udri samo po pivu.😆 Kad već dajemo pare za napitke, neka bar bude kvalitetno.😀

  26. Komentatori i komentari (drugi deo) | Charolija Says:

    […] Verkić kaže “Ovo je strašnoooooooo! Ne pijem više vodu samo da znaš, ako postanem alkoholičar ti ćeš biti kriva “, valjda se neće propiti, ali verujem i da neće piti vodu sa česme. […]

Leave a Reply

