Dubai viđen očima padobranca

Do sada nijednom nisam za dan napisala više od jednog posta. Ne zato što nisam imala šta da kažem, već pustim jednu pričicu, pa se lepo ispričamo i onda kada svi sve kažu, ja napišem nešto drugo. Iz istog razloga su mnoge priče ostale ne napisane. Nije ni kvantitet, ni kvalitet u pitanju, nema toga kod mene, već eto tako bezveze.

Rešila sam da malo promenim stvari. Za danas sem kamenja imam i nešto mnogo lepše i bolje za vas. International Parachuting Championship and Gulf Cup, Dubai u slikama. Zahvaljujući drugarima padobrancima koji su učestvovali na ovom takmičenju (Василий Родин, Jonathan Tagle i naš Aleksandar Cvetković Aca i njegova devojka Jelena), imam priliku da vam pokažem nešto mnogo lepo. Nadam se da ću dogodine i lično moći da vas obradujem slikama. Uživajte. 🙂 Dubai malo drugačiji od onoga kako ga vide obični turisti. Raj na zemlji.


Dubai Parachuting Championships 2010 Red Bull Skydive Team

Tags: , , , , , , , , , ,

23 Responses to “Dubai viđen očima padobranca”

  1. Deda Says:

    …bolje da nisam gledao..
    Odoh da placem u nekom cosku…
    Ocu i ja…..

  2. tatjana vukic Says:

    Straaaaavaaaaaaaaa! 😀 Ja bih umrla (bojim se visine!) ,… ili bih dobila kick adrenalina za citav zivot, pa bih samo skakala,… sa stola, ..ormana,… prozora… :)))))

  3. Charolija Says:

    E pa Deda jebi se. 😀 Šta drugo da ti kažem. Dođi na proleće, sunce mu žarko. 😀

  4. Charolija Says:

    Tatjana ne bi umrla sigurno. Razbila bi strah od visine, zauvek. Sledeće što bi te zadesilo je da bi ti samo skakanje bilo u glavi. 😀

    Gde god nađeš dobro mesto, ti ….skoči. 😀

  5. Deda Says:

    ..ce me vodis u Dubai ? 😛

    Slatko me nasmeja.. 😛
    Videcemo se u svakom slucaju !

  6. Charolija Says:

    Deda ako budem išla sledeće godine, ideš i ti. Eto tako da znaš. :)))

  7. Dnevni vodič kroz blogosferu – #pratiblogere Broj 4. « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] nakon ovog još jedan blog post – Dubai viđen očima padobranca – zaista uživanje za oči […]

  8. zelenavrata Says:

    Ma sve je bljakenzi 😛

  9. iz0t0p Says:

    wow…

    aj vodi i mene :)))

    ja cu da skacem bez padobrana ako treba, samo da malo uzivam u ovom pogledu xD

  10. Charolija Says:

    Zelena da znaš da jeste. 😉

  11. Charolija Says:

    Izotop, bez padobrana ne može, sve ostalo je dozvoljeno. 😉

  12. stevo Says:

    Lepo, lepo Čarobna, ali ja čekam sledeću godinu kada ima da odeš u Dubai i da nam doneseš hiljadu i pet stotina sličica! Pozzzz!

  13. Charolija Says:

    Tako je Stevo…sigurno bih ja lepše slike napravila. 😉

  14. Dudaelixir Says:

    E, za ove fotke je vredelo živeti. Predivno je sve, mamicu im njihovu. Vidi ti šta im nafta napravila. A bogami i naši se nauživali što i tebi želim, što pre! ::)

  15. Sanja Says:

    Stvarno raj na zemlji! 😛

  16. Afroditta Says:

    Al’ imje bila gotiva ! 🙂
    Fanasticne fotografije,kao i perspekiva ! 🙂

  17. Charolija Says:

    Neću Dudo skoro da uživam tako, ali ima nade da bude, pa kad tad. 😉

  18. Charolija Says:

    Sanja mesto napravljeno samo za uživanje. 🙂 Baš raj.

  19. Charolija Says:

    Afroditta toliko im je bilo lepo da ne umeju ni da pričaju i prepričavaju, samo se smeškaju. 😀

  20. veshtichanstvena Says:

    Divne fotografije, drago mi je da je neko ovo doziveo,kad vec ja ne mogu ))))))))))))))

  21. Charolija Says:

    To i ja kažem Veco, neka bar nekom bude lepo. 😀

  22. Mišo Says:

    Kakve fascinante fotografije.

    Bilo neki dan na TV da im ova ostrva tonu.

  23. Charolija Says:

    Mišo nisam gledala tu emisiju, ali sam ranije gledala na discovery-u kako su ih pravili. Fascinantno…prava reč. 🙂

Leave a Reply

