Srećna vam svima Nova 2010.

Dragi moji,

Početak godine je, pa da vam svima poželim srećnu Novu Godinu, da je provedete u zdravlju i sreći, ljubavi i poštovanju, uspesima i radosti i da vam svima donese napredak i ostvarenje želja.

Želim vam da u Novu godinu uđete sa dobrim mislima i pozitivnom energijom i da zaboravite sve loše stvari koje su za nama.

Želim da vam pošaljem najiskrenije želje da se vaše nade pretvore u vašu radost.

Čuvajte se i Bog neka vas čuva.

Srećna Vam Nova godina.

Voli vas vaša  Charolija

39 Responses to “Srećna vam svima Nova 2010.”

  1. Deda Says:

    Srecna nova godina tebi i tvojoj predivnoj porodici. !
    Ziveli i srecno !!!

  2. stevo Says:

    Srečna Nova, Čarobna i nemoj iskakati iz aviona bez padobrana!

  3. Mahlat Says:

    Srecno Carobna, tebi sa tvojima i njima sa tobom. Sve ostalo je nevazno.

  4. Milko Says:

    Srećna Nova i tebi Čarolijice,sve najbolje tebi i tvojima 😉

    pozz

  5. Charolija Says:

    Hvala vam drugari, nadam se da će nam ova nova, biti bar malkice bolja od prošle. 🙂

  6. Zmajcek Says:

    Sretna Nova Godina!

  7. Marjan - Paradoksija Says:

    Srećna Nova tebi i svima koji čitaju i bloguju i s moje strane!
    Da imamo što više lepih povoda za pisanje!

  8. Afroditta Says:

    Odlicne su ti tapete Charolijo ! 🙂

    Tebi i tvojoj porodici zelim od srca SRETNU NOVU 2010.
    Budite zdravi,sretni,optimisticni i zaovoljni kao i do sada !
    🙂
    Poz

  9. dollybel Says:

    Da vam se ispune sve želje.
    Srećna vam Nova, da bude bolja!
    od srca
    sjećaš li se dollybel?;)

  10. Dudaelixir Says:

    Hvala ti Charolijo, i zaista, to isto želim tebi i celoj tvojoj familiji! Živeli! 🙂

  11. Exxx Says:

    Volim i ja vas :mrgreen:

    Sve najbolje tebi i tvojoj porodici 😉

  12. Suske Says:

    Hvala Čarobna. 😀

    Budite mi vedri i nasmejani, zaslužili ste to.
    Sve najbolje!

  13. zelenavrata Says:

    Mislim, hvala na zeljama i ja tebi to isto 😀

  14. malabreskva Says:

    Srećno tebi i tvojoj porodici!!!

  15. SanjaKokica Says:

    Hvala ti Charolijo, nadamo se da će nam svima ova, 2010-ta godinica doneti ponešto lepo a što manje ružnog. Isto i tebi i tvojima želimo sve najbolje, ono što i vi sebi želite 🙂

  16. electrasdreams Says:

    Srecno vam i radosno bilo!

  17. lost Says:

    srećno i vama, drugari 😀

  18. Dubravka Says:

    srećna ti nova godinica čar. i tebi i tvojima, želim ti da mnogo, čak prekomerno uživaš.

    vidiš, sretosmo se lane, pa i ostadosmo. to je super. 🙂

    živa bila!

  19. Slavko Says:

    Srećno, srećno, srećno i uzbrdo brzo… 😆

  20. Milica Says:

    Sve najlepše vam želimo! 😀

  21. Charolija Says:

    Hvala vam puno svima i neka vam se sve lepo što ste mi poželeli vrati bar duplo više. 🙂

  22. NeMresBilivit Says:

    ja ne znam kako se ovde ostavljaju komentari. nesto tu meni ne radi. ali svejedno, valjda ces ti ovo da vidis. svako dobro draga charolijo!

  23. Staša Says:

    Ćao Čarolija, recimo da sam u velikoj nedoumici oko računanja nedelja trudnoće. Naime, zbog mojih prethodnih problema sa neredovnim ciklusima doktori ne mogu tačno da mi utvrde termin porodjaja. Sve se svodi na tome šta pokaže Uz. Po Uz meni je termin 02.02.2010. Zadnji put kad sam bila na Uz,a to je bilo 24.11. pokazalo je da sam u 31 nedelji trudnoće. Medjutim, kada sam bila na redovnoj kontroli kod svoje doktorice 25.12. ona mi je rekla da je sad 34 nedelje i dva dana. Ipak ja sam malo nesigurna i bojim se da je pogriješila i da je možda u pitanju 36ned. Ako možeš molim te pomozi. Staša

  24. bubazlatica Says:

    Srecna Nova i Bozic draga tebi i tvojoj porodici, neka ti se ostvari, sve ono sto si nama pozelela 🙂

  25. Charolija Says:

    NeMresBilivit priznajem kriva sam za malu zbrku na blogu. 🙄 Izvini.

    Hvala ti puno na lepim željama, drago mi je da si svratio, dugo se nismo “videli”. Sve najbolje i tebi, bolje da nam bude nego prošle godine. 😀

  26. Charolija Says:

    Staša verovatno se ni ti nisi snašla sa ovim mojim komentarima, ali svakako ću ti odgovoriti.

    Pre svega sve najlepše ti želim u ovoj najnovijoj godini. 😀

    Svašta se meni izdešavalo tokom mojih trudnoća, tako da su mi za prvu trudnoću doktori promašili termin cele dve nedelje. Moj odgovor na sve njihove priče je bio “…ja najbolje znam kada sam i šta radila.” :mrgreen:

    Nemoj da se brineš, beba neće u stomaku duže da ostane nego što treba. U devetom mesecu svakako čekamo i čekamo i čekamo…čini mi se da se taj deveti oduži ko dva meseca.

    Meni su doktori rekli da mi je termin 15. oktobra, a ja se porodila 26., pa sad ti vidi koliko sam se načekala. Opusti se, beba najbolje zna kada je pravo vreme. 😉

  27. Charolija Says:

    Hvala Bubice i svi ostali. 😀

  28. veshtichanstvena Says:

    Srećno i tebi draga i celoj porodici,a hvala na lepim željama i čestitkama ))))))))))))))

  29. sanjar u prolazu Says:

    Srećna i tebi takodje! Zivela!

  30. casper Says:

    Srecni i tebi i celoj tvojoj porodici svi praznici.

  31. sara Says:

    Hvala ti na lepim zeljama i vama puno zdravlja i radosti.
    Ziveli!

  32. sara Says:

    Kako si ovo izvela sa zastavama, super je 😀

  33. Charolija Says:

    Još jednom hvala svima na lepim željama. 🙂

    U zadnje vreme ne pišem, ali radim na blogu što se da i videti iz priloženog. 😉 Ima dana za pisanje.

    Saro ako mi veruješ pojma više nemam šta radim, ali nije loše. 😉

  34. Charolija Says:

    Primećujem da neki imaju staru zastavu naše zemlje samo bez petokrake. Što, pojma nemam. 🙄

  35. SanjaKokica Says:

    Charolijo, mnogo ti je lepo odelo 🙂 Zastava ko zastava, negde nas još vode kao Yugoslavia pa ti to dodje to. A to ni ne smeta, bila je naša, zar ne?

  36. Charolija Says:

    Hvala Kokice, eto presvukla sam se napokon kako sam htela. 😀 Skoro dve godine sam se presvlačila bez uspeha, stalno mi nešto smeta, “…ovo mi se ne slaže sa ovim, ova boja sa ovom, e da mi je da je ovo malo levo, a ono desno…” ma znaš i sama kako je.

  37. SanjaKokica Says:

    Hehe, zna Kokica, jedino mi se čini da ima jedna greškica, povuče ti i thumbnail kada otvoriš post pa ima dve fotke 🙂 Super je inače, mnogo lepo i zanimljivo 🙂

  38. IvanB. Says:

    Char, na vecoj rezoluciji header img se vidi da je centriran. I ja sam malo menjao boju kod mene, cisto krecenja radi hehehe :D.

  39. sanjar u prolazu Says:

    Srećna i tebi, sve najbolje želim! (ps. jesam li zakasnio? 🙂 )

Leave a Reply

