Ode još jedan novembar

I šta se dešava u poslednje vreme? Šta je to na mene ostavilo utisak u novembru i ovih dana? Zdravi smo, što je i najvažnije. Duguju nam gomilu para, pa samim tim i mi dugujemo nekom drugom. Jebem li ga za šta? Uzeće vam država i crno ispod nokta, a ako ste uredni i nemate takvog crnila, uzeće vam mogućnost da zaradite i toliko. I sve u svemu za pare me zabole dupe.

Jedan lik je uspeo da me sa svojom nindžicom obori s nogu. Nisam pisala ništa o tome, jer kad svi pišu i svima je zanimljivo ja samo posmatram sa strane i  dajem podršku ako mi se sviđa. Blogovao čovek 24 sata bez prekida. Napisao 50 postova, ispušio 16 pakovanja duvana, pojeo dva sendviča i sve to iz čiste zajebancije. Neki kažu “lud”, neki kažu “bravo care”, a ja kažem, obožavam ljude sa idejom, ma neka je i lud, ma neka je i sam car, meni je super.

Sledeće… jako volim i poštujem to, što mi je jedan čovek, čiji rad i znanje jako poštujem, jako kratkim postom, za tako jako opširnu temu, pokazao da sam u svojim ranijim postovima, jako puno puta, upotrebila reč “jako” bez ikakve potrebe. Mislim da sada svaki put kada krenem da napišem “jako” ima 18 i po puta jako da razmislim.

Sledeće…Pročitala sam sve o jednom čoveku, što može da se nađe na internetu. Tražite sami. Biografije ovakve i onakve, o samo jednom čoveku. E sad ima zlobnog sveta, pa o nekome mogu da pišu svašta i iz čiste mržnje ili zbog neslaganja stavova, ali toliko gadosti o jednom predsedniku nisam nikad pročitala. Nekako bi me i za to bolelo dupe, da nije u pitanju predsednik ove naše države Srbije. Još više mi se zgadila srpska politika, političari, ministri, vlada, vladajući i ovi i oni, sve bre to bolesno. Kažu gde ima dima ima i vatre, e u tom slučaju  u svemu tome sigurno ima bar delić istine. Bljaaaaaaaaak!!! PUČ!!!

Ukinuli nam vize. Ovi naši prodali celu zemlju, sve što je moglo da se proda, pa nema smisla da za svoju zemlju tzv. Evropa, traži vize.  Mislim stvarno nema smisla. Ako se nešto ne preduzme dogodine ćemo biti i članovi NATO-a. To što u sred Beograda u Generalštabu i u zgradi Saveznog MUP-a čame dve neaktivirane pametne rakete Tomahavk još iz ’99.-te nema nikakve veze. Kakve veze ima, to je bilo jedno vreme, ovo je sad neko drugo.

U ovom vremenu se Srbi izvinjavaju i za ono za šta su krivi i za ono za šta nisu. Što dublje ući u dupe Evrope je cilj. Cilj je da granice ne postoje i to ćemo postići, ma to smo postigli. Koji će nam krasni privreda, poljoprivreda, industrija, metalurgija i koje kakve industrijske grane, važno je da možemo da putujemo.

Koji će mi kurac posao i plata, kad mi ne treba viza, pa mogu da putujem u Evropu? Iz sveg srca navijam za srpske lopove. Znate one naše ljude koji su odlazili u Italiju i Nemačku samo da bi krali bogataše. Ne da diluju drogu i te zajebancije, nego lepo, kulturno, na tip, uđu u kuću i pokupe šta im treba.  E ovo ne traženje viza će njima dobro doći. Živeli pošteni srpski lopovi! Taj ti u Srbiji ne bi ni šljivu iz voćnjaka ukrao, ali ume čovek da uđe u kuću nekog italijanskog “boss-a” i uzme 30 000 evrića da čak ni opljačkani ne primeti.

Nego, šta je još dobro u tom ukidanju viza? Sem lopova moći će da putuju i snalažljivi ljudi i oni spremni na avanturu.  Tako da je i ovaj post ostavio poseban utisak na mene. Izvinjavam se poštenim srpskim radnicima, zbog ove priče o lopovima, koji će od svoje plate moći da odvoje određenu sumu i da otputuju negde… nekad. Nadam se da ću i ja biti tu negde među njima ili u onim snalažljivima ili u ovim poštenima, nekako mu to na isto dođe,  jer inače da sam htela da kradem, odavno bih bila u Evropi.

Imaginarni likovi? Dodo je postao moj prijatelj. Bez po’ šale.  Živi “čovek” svoj život kako se njemu hoće. Moraću i sama da izmislim nekog takvog, pa makar samo i u glavi, ne mora na papiru, da mi bude lakše da preživim i pregrmim.

Volela bih da umem da napravim ovakav kolač. Nisam nikad probala, možda i umem, ali Domaći Munchmallow se izgleda sam od sebe  jede. Mljaaac.

Volela bih i da ovako umno i mirno umem da pišem o veri i da izrazim svoje mišljenje o jednoj smrti. Ne umem i mislim da na ovakvom blogu kao što je moj, gde se i po koja psovka, onako od srca omakne, za takvo pisanje nema mesta. Hvala Dragane.

Krugovi? Krug? Odlično viđenje, sa moje tačke gledišta,  života i ljudi u ovom našem okruženju. Ne želim da pripadam ni jednom, a sa druge strane pripadam mnogim krugovima.

Znači li to da nemam svoj stav, svoje mišljenje, gledište, svoj način oblačenja, svoju muziku, svoje filmove, svoje omiljene blogove koje čitam…? Jok!!! To samo znači da sve tuđe stavove poštujem i da nemam nameru da se bilo kome ikada uvlačim u guzicu, a sa druge strane što bih im se i suprostavljala? To samo vodi u raspravku i svađu, a nemam ni jedan jedini živac za to. Ti mene unfollow, ja tebe unfollow, “mirna Bačka” ko te jebe, a ko mene jebe, šta te briga.

Neki ljudi toliko vole sebe da u očima drugih izgledaju narcisoidno. Svako ko ima hrabrosti da javno kaže da sebe voli, poštuje i  ceni svoje mišljenje, rad i dela, meni nikako ne liči na narcisa, već na čoveka vrednog pažnje. Ko nije za sebe, sigurno nije ni za druge. Još više mi je ulepšao novembar svojim postom.

Decembar je počeo. Sigurna sam samo da je poslednji mesec u ovoj godini, a šta će doneti, videćemo. Ko preživi, neka priča.

Tags: , , , ,

25 Responses to “Ode još jedan novembar”

  1. Александар Says:

    Браво. Из целе ове приче издвајам суштину:

    o samo znači da sve tuđe stavove poštujem i da nemam nameru da se bilo kome ikada uvlačim u guzicu, a sa druge strane što bih im se i suprostavljala? To samo vodi u raspravku i svađu, a nemam ni jedan jedini živac za to.

    Хтедох пре пар дана да твитнем статус „Да ли сте се данас увукли у гузицу својим идолима?“, ал’ сам се „угриз’о за прсте“😀 Неко би могао да се препозна а да уопште нисам мислио на њега, па после да навлачим гнев на свој лик&(не)дело, ни крив ни дужан🙂

    Убр, пошто ни ти нећеш 19. да запалиш у Јевропу, светло ће (у инат) ипак бити упаљено😉

  2. dezareo Says:

    Pozdrav Charlie. Odlican blog post!!!

  3. stevo Says:

    Čarlić, očekujem da se javiš sa postom u januaru ne sa onim što je bilo dobro u decembru već za celu ovu godinu. I da ne zaboravim: Pozdrav od Steve i Dodoa!

  4. Charolija Says:

    Uki samo se setim svog drugara Cveleta, “Što da se zameram sa čovekom? Mora da mu nije dobro.” 😀

    A 19. slavimo svetog Nikolu, ima i reflektore da upalimo, z’inat.😉

  5. Charolija Says:

    Hvala Dezareo.😀 Pozdrav i tebi.

  6. Charolija Says:

    Stevo ako budem celu godinu sumirala, biće stvarno svega i svačega. Ma…možda i uradim to.😀 Pamtim k’o slon.

  7. Pedya Says:

    Kad si pomenula neke (ne)postojeće granice, pomislio sam na neke druge, lične. Ono, kad se “povuče crta”. Mnogima za prelazak tih granica vize nikad nisu ni trebale…

  8. Charolija Says:

    Pedya dobro je da nekima nikada nisu ni trebale vize za prelazak tih granica o kojima pričaš, ali je loše što ima mnogo onih koji te granice nikada neće preći.

  9. Gaga Says:

    Pozivam te u goste i na jedan mali kurs. Ali iskreno rečeno, mislim da nekom kao što si ti uopšte ne bi trebao.🙂 Ti si žena zmaj!!

  10. Charolija Says:

    Gago hvala na komplimentima, kurs bi mi svakako dobrodošao, a ovaj munchmallow mi izgleda apsolutno nedostižno. Svaka ti čast, još jednom.😀

  11. malabreskva Says:

    Lepa retrospektiva… Zaista prolete novembar za tili čas…
    Moraću da pogledam te blogove kad budem stigla, zvuči zanimljivo to što si o njima napisala.A Dodo je i moj prijatelj🙂

  12. Gaga Says:

    Za ovo “nedostižno” veruj mi da grešiš. Komplikovanije je na čitanje, nego na pravljenje.

  13. SanjaKokica Says:

    Dakle, Charolijo, novembar beše ispunjen🙂 Ja ponekada olakšam sebi, pa tako velike momente gledam sa tako niskog aspekta, čini li me to slepom…ne znam i baš me briga, konkretno, ukidanju vize se radujem, jer živimo tik uz granicu i navikli smo…nekada davno, pre 99-te…da skoknemo do Segedina na kolače u poslastičarnicu Virag (cvet)…poznavali smo taj grad kao svoju Suboticu. Gledam na to tako, da ćemo lakše odvesti decu da vide zanimljivosti u Budimpešti kao i samu Budimpeštu. Gledam na dešavanja iz nekog svog ugla…a taj je lakši i lepši i ostavlja manje trauma. Da…i koga uopšte briga što u jezeru Palić, nadomak kupača (no dobro, nisu se kupali prošle godine😉 ) leži jedna neaktivirana bomba?!!! I nek mi neko ne kaže da nije ni pala, jer sam ja gledala dok je padala i videla velike pljas u vodi!!!

  14. Charolija Says:

    Breskvice prolete novembar kao i cela godina. Čini mi se da što sam starija vreme sve brže prolazi.

  15. Charolija Says:

    Gago samo da uhvatim malo vremena, moraću da probam.😉

  16. Charolija Says:

    Kokice u Budimpešti nikada nisam bila, tako da verujem da ćemo sada moći i mi da skoknemo i vidimo taj lepi grad. Ja se radujem, jer ćemo sada moći da idemo na Svetski Kup u padobranstvu bez ponižavanja po ambasadama. Najteže je bilo dobiti italijansku vizu i to prvi put. Kada vide da si je jednom dobio, svaki sledeći put bude mnogo lakše, pa smo mogli da je iskoristimo i za Austriju i Švajcarsku.

    Sada će nam biti problem zaraditi pare da bismo mogli ceo Kup da “ispratimo”, videćemo šta će biti.

  17. zelenavrata Says:

    Ma i neka je otisao😀
    Kod mene danas izbori, majku im……da………od jutros zovu telefonom da izadjem na izbore, da…….a niko kerove lutalice da skloni sa ulice……..e…….nek ide i ovaj decembarski u krasni bas!

  18. Charolija Says:

    Zelena vala baš neka ide i decembar i ova godina, sve u krasni baš, baš😉

  19. malabreskva Says:

    Ha,ha, Zelenin komentar sve je rekao.
    nek ide🙂

  20. IvanB. Says:

    Meni dani prolecu k’o sati. Jbt-e ode i novembar, a skoro i pola decembra… aaaaaaaaaa… nista ne stizem
    pozz

  21. electrasdreams Says:

    Ni ja vala nista ne stizem, a stalno sam u galopu. fale mi sati u svakom danu.

  22. Dudaelixir Says:

    Novembar mi je bio onako, osrednji! Bilo je divnih sunčanih dana, prestala sam da radim (ne svojom voljom, ali nisam klonula duhom), ćerka i zet su saopštili da će postati roditelji, mladja ćerka izlazila na kolokvijume ali još uvek ne zna na kom je statusu (samofinansirajući ili na budzetu). Drago mi je zbog ukidanja viza, ali, lično, meni to ništa ne znači, iz razumljivih razloga😕 Decembar je počeo, tmuran, nova godina se približava bez neke naročite pompe, ili mi se samo čini. Uostalom, briga me za nju. Sem bebe, koja će se roditi, ništa naročito od nje ne očekujem! Raspoloženje mi je 3 plus!😕

  23. bubazlatica Says:

    Da kazem, da ovaj prohujali Novembar i nije tako lose prosao. Gomila rodjendana, par lepih trenutaka. Odavno ih ne rekapituliram, mislim na mesece, jer brate mnogo brzo prolaze. Ovaj poslednji u godini je vec zapoceo, i provescu ga, ma, najbolje do sada, tako sam resila🙂

  24. veshtichanstvena Says:

    Ma ljudiiii, kako ne kapirate??
    Neko nam krade vreme.
    A?
    Sto sam pametna…)))))))))))))
    Odlican osvrt na dogadjaje prosle ,a pridruzujem se Stevi u zelji da napises osvrt na celu godinu..))

  25. Komentari i komentatori (drugi deo) « Charolija Says:

    […] Elektra kao i ja stalno negde jurca. Možda je to stvarno jedna od osnovnih osobina blizanaca. “Ni ja vala nista ne stizem, a stalno sam u galopu. fale mi sati u svakom danu.” Ode još jedan novembar […]

Leave a Reply

