eR 1 il' nijedan

r1Postoji jedna stvar u našim životima koju mnogo volimo, ali koje smo se odrekli zbog sebe i naše dece. Opasno je, nebezbedno, naročito u saobraćaju u našoj zemlji. Za čas posla može da vas nema. E da bi nas bilo i da ne bismo završili pod nekim kamionom, odrekli smo se motora.

Neću sada da pričam o ružnoj strani svega toga. Pokoj duši našim drugarima koji su otišli, znaju oni da će živeti u našim srcima dok i nas bude bilo. Želim da pokušam da vam približim lepotu brze vožnje na motoru. Kada jednom to osetite, uvek ćete to želeti. Dobro…mora malo i da budete ludi.😀

Nije to vožnja tipa, vetar u kosi, lepi predeli promiču pored vas, totalna kulaža. Jok. To je kada pored vas sve proleće, kada vam se učini kao da jurite kroz vreme, kao da će kaciga da vam spadne sa glave, kada vam se učini da težinu i nemate, da ste laki kao pero. Preznojili su mi se dlanovi od same pomisli, od adrenalina i neke sreće. Neopisivo zaista.

U životu treba da postoje prioriteti, a glavni je sačuvati život i ne izazivati sudbinu. “eR1 il’ nijedan”, je izreka koju je često koristio naš pokojni drug i koja za nas znači, nijedan. Dovoljno je  bezbedno leteti nebom, ali ostaje to nešto što čoveku ne da mira, uvek kada se iz daljine čuje… pa kao na kraju ovog videa. Eh…

Tags: , , ,

9 Responses to “eR 1 il' nijedan”

  1. Dejan Vesić Says:

    Moram da prokomentarišem: za nekog ko se ne otuđuje na ‘nterent😛 pišeš tekst svaka dva dana🙂

    Šta bi bilo da si rešila da se otuđiš …😛

  2. Charolija Says:

    Deki izgleda da bih u tom slučaju štancala post na svaka dva sata.:mrgreen:

  3. Deda Says:

    Prosao, osetio, ne interesuje me vise. Volim zivot a adrenalin pronalazim na drugim mestima i na druge nacine…
    Motor je prebrz za moja shvatanja, ipak se ja drzim u sedlu moje vespe sa vetrom u kosi i razgledanjem okoline.
    Ili drugim recima, plasim se ovakvih motora…
    Ali predivan je…

  4. Charolija Says:

    Deda sve to znači da se razumemo.😀 Iskreno da ti kažem, ne smem više ni na Vespu da sednem, kad pogledam šta se dešava u saobraćaju.

  5. stevo Says:

    Nisam neki znalac za motore, ali rado idem sa burazom na Palić, uživanje je pravo; sa starim MZ 250 kubika, 60 na sat. Planiramo sledeće godine da obidjemo Švaboviju, sva ona mesta gde smo nekada bili. Naravno, nećemo autoputem, najmanje četiri dana do tamo, ostanemo koliko ostanemo, u povratku se vozimo makar nedelju dana, ali lepo, polako, ne žuri nam se! Živeli motori i njihovi vozači koji ne voze “trista” na sat! Kažem – polaganče!

  6. SanjaKokica Says:

    Charolijo, svaka čast hrabrima, ja sam malo ufonjana za tako brzu vožnju motorom. Obožavam kola i uživam u vožnji (ja da vozim). Ono što bih volela da probam je ipak vetar u kosi, laganica vožnja na nekom čoperu…nikad probala, al ne znači da neću😉

  7. malabreskva Says:

    Čarolijo ti baš voliš sve što diže adrenalin. Ja sam kukavica, plašim se i motora i brzine i mnogo čega još…

  8. sara Says:

    Plasim se visine i brzine. Divim se ljudima koji to vole i uzivaju u tome. Uzivam u lepoti motora ali na izlozbama i garazama 😆
    Mada ne bih imala nista protiv da me neko provoza po ovim nasim prelepim predelima i pasovima, ali laganini… :mrgreen:
    … znas sta sam odlucila idem da ucim jahanje, odabrala sam konja😀
    nije da nije visoko al’ prezivecu. Konje obozavam od detinjstva i kao klinka sam bila dedin dzokej, da vidim dal’sam sve zaboravila 😀
    Pozz

  9. zelenavrata Says:

    Eeeeeee, ja cu da ponovim mudros` tvog co`eka-budale😀
    Oboavam vas tako spicene🙂

Leave a Reply

