Zadržite osmeh zauvek

Nije mi sada do smeha, ali držaću se obećanja. Pre nego da se opet nasmejemo poslaću vas u jednu Malu baru punu Krokodila da poslušate dve pesme koje sam sada slušala, pa mi recite, zar vam je stvarno posle njih do smeha?

Meni ipak jeste. Devedesete su godine moje rane mladosti, a mladost u kojim god godinama da nas zadesi je vesela.  Upisali srednje škole, maturirali, upisivali fakultete, pratili drugare u vojsku, u ratove, čekali ih, neke ispraćali zauvek, smejali se od srca i kada smo hteli da plačemo, plakali kada smo se trebali smejati. Ne dam da nam naša mladost ostane u sećanju po ružnim stvarima koje su nam se dešavale. Ne dam da mi nijedan deo života ispune ružna sećanja. Naša mladost, pa neka bila i u devedesetim je mladost za pamćenje po lepom.

Imam problem u glavi sada. Pomerio me Balašević sa mesta, pa mi kroz glavu prolaze uspomene. Drage, ali sigurno vam ne bi bile smešne. Ostaviću za drugi put. Ideja mi je bila da vam pričam o provalama iz tih dana, ali ne mogu.

Kako god bilo, kad god bili rođeni, šta god nas zadesilo u životu, želim svima da ceo život zadrže detinju naivnost, jednostavnost, radost i smeh. Baš ovako…

Moram da vam ispričam i jedan vic, nasmejah se ko ove bebe. Vic je o diskriminaciji, a to je ovih dana u Srbiji aktuelno.

Dođe Perica kući iz škole sav snužden. Kad ga je ćale video poče da ga ispituje:
– Pa šta je? Jesi dobio jedinicu?
– Nisam.
– Je l’ te neko pretukao?
– Nije.
– Jesi dobio ukor?
– Ma nisam.
– Pa šta je onda… jesi zaljubljen?
– Jesam…
– Pa u koga?
– U Janoša.
– Crni sine, PA ON JE MAĐAR!😀

Evo i dve slike za kraj. Moj drug i ja. Prirodno smo smešni.😀

niski-i-visoki

visoki-i-niski

43 Responses to “Zadržite osmeh zauvek”

  1. Deda Says:

    Jel sve u redu sa ovim tvojim drugarom. Izgleda poveci …😛

  2. Tweets that mention Charolija » Zadržite osmeh zauvek -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Вуле and Dragan Radović. Dragan Radović said: RT Charolija novi post od mene za vas "Zadržite osmeh zauvek" http://bit.ly/yJcr3 […]

  3. Dragan Novinarska Patka Says:

    “Pamtim samo srećne dane…”
    :))

  4. ribaro Says:

    uf… kolku mnogu mi treba[e da me nasmee nekoj vo momentov. Thnx my twiter friend🙂

  5. dezareo Says:

    Cao, lele kol’ki co’ek.

    super ste ispali

  6. Charolija Says:

    Ma jok Deda, ja sam mnogo mala. Fotomontaža bre.😀 heheheh

  7. Charolija Says:

    Dragane kad pamtimo lepe trenutke, ružni kao da se nisu ni desili.😀

  8. Charolija Says:

    Ribaro my friend добродошао…Lele što volim da čujem makedonski jezik.

    Ne znam da pišem na mekedonskom al’ znam da pevam. Teško me je slušati, ali važno je da je razumljivo. 😀

  9. Spartak Says:

    Mozemo i imamo razloge da kukam ALI CEMU SVE TO?
    Zato, smej se smej…

  10. Charolija Says:

    Dezareo kad razmislim sada, na toj slici sam četvrti mesec trudnoće. Jedva sam zakopčala jaknu, a rek’o bi čovek da je pivski stomak.😀

  11. Pedya Says:

    Jes diskriminacija, al tolerantna…😉

  12. dollybel Says:

    Posle tih pjesama mi fakat nije do smijeha, sjetim se svega što se izdešavalo. 4 godine bona… kao vječnost su trajale – ne ponovilo se nikada.

    Al se moram nasmijati tvom jaranu.
    Mašala što je krakat:)

  13. zelenavrata Says:

    Ni meni nije do smeha kada poslusam te pesme…..ali posle se nasmejah vicu i ortaku Banderasu jbt😀

  14. veshtichanstvena Says:

    Carolija,lako je smejati se u sreci…ali imati osmeh i kada smo rastuzeni…to je umetnost zivljenja…
    Ti si draga to shvatila,i to te cini tako divnom osobom.

  15. stevo Says:

    Vidim da ti se kamera (fotoaparat) pokvario!:mrgreen:

  16. stevo Says:

    A fotoaparat (kamera) pokvarila!:mrgreen:

  17. Suske Says:

    Ni meni nekako ne ide to sa smehom. Džaba se trudim, čim mi neko pomene devedesete meni padne MRAK na oči.
    Posle nema pomoći😦

    Je li kol’ko visok jaran?😯

  18. malabreskva Says:

    Gde me nadje sa Djoletovim pesmama, mene on uvek oraspoloži, pa makar pevao i o devedesetim.
    Kad malo razmislim mi Srbi nikad nemamo razloga za pevanje, a uvek pevamo, zato smo i toliko posebni.

    A vic je EKSTRA🙂

  19. Charolija Says:

    Pedya ova diskriminacija je nekako na mestu.😀

  20. Charolija Says:

    Dolly ništa drugo nam nije preostalo nego da se smejemo, pa makar i mom krakatom drugaru i meni.😀

  21. Charolija Says:

    Zelena pored njega sam kao patuljak. Trudni patuljak.😀

  22. Charolija Says:

    Veco verovatno nas je vreme u kom smo odrastali i srazrevali tome naučilo i primoralo nas da se smejemo da ne izludimo. Hvala ti za ovo divna.😀

  23. Charolija Says:

    Vidiš ti to Stevo, kako je zeznuto kada se tehnika pokvari, pa ispadnu neke čudne slike.😀

  24. Charolija Says:

    Spartak uvek se smej.😀

  25. Charolija Says:

    Suske ima sigurno preko dva 15.😀

  26. Charolija Says:

    Breskvice taj naš duh nas je i održao normalnima, koliko toliko, sve ove godine.😀

  27. Mahlat Says:

    Jesi ti sigurna da ti je ovaj drug:mrgreen:

    mislim mnogo ti tamni cvikeri, pa još mrak😆

  28. Dudaelixir Says:

    Klinci me nasmejaše, vic je odličan, bilo bi divno kada bi se smejali svaki dan, onako baš, baš!🙂

  29. SanjaKokica Says:

    Znači Charolijo, ove su bebe ludo zarazne. Zamisli samo taj doživljaj…još se jednako i cerekaju. Super je, zarazno!!!!
    A vi…ma face ste, nema šta😉

  30. Charolija Says:

    Mahlat sve mi se nešto čini da jeste, a možda…?😀

  31. Charolija Says:

    Dudo šta god da gledam na YT uvek završim sa klincima koji se zarazno smeju. Ima ih koliko hoćeš i baš mi poprave raspoloženje svaki put.😀

  32. Charolija Says:

    Kokice da se istopi čovek. Kad se jedno smeje, pa se čovek razneži, a tek četvoro…mogu samo da zamislim.😀

  33. Reminder Says:

    Đole peva o devedesetima a i danas je sve isto. Ali da ne kvarim nedelju smeha, super ti ove fotke a bebe su baš smešne.

  34. rainbowica Says:

    Aaaa mnogo mi se svidja tvoja jakna!

    A smeh je dobar. Mnogo dobar. Cak i kad nam nije do njega.

  35. Charolija Says:

    Reminder…samo se smej, ko jebe devedesete.😀

  36. Charolija Says:

    Rainbowice i meni se sviđa jakna, mada sam ovde smešna ko đavo, trudna sam i jedva sam je zakopčala.😀

  37. rainbowica Says:

    Pazi kad uopste nisam skontala da si trudna! Ovakav si strukic imala u trudnoci???!!! Ti srecna zeno!🙂

  38. Charolija Says:

    Rainbowice ovo je “strukić” sa 3-4 meseca, da vidiš samo kakva sam kasnije bila, meče i po. Postaviću uskoro slike, imam jednu pričicu da ispričam u vezi svega toga.😀

  39. electrasdreams Says:

    Au, sto bi nas dvoje bili par! Ja 150cm.

  40. Charolija Says:

    Elektra mislim da je bolje biti visok 150cm, nego 215-220cm.😀

  41. Plava Baklava Says:

    Da bih mogla da se smejem – ne slusam. Nista iz proslosti ili vrlo retko. A secam se cesto, ali bez te muzicke kulise neke stvari bole manje ili uopste. A drugar i ti me podsecate na jednu cesku bajku: dugi, siroki i bistrooki😆

  42. IvanB. Says:

    hahhah, nasmeja me ovaj vic o diskriminaciji

  43. drveni advokat Says:

    nisam ni ja skontala da si trudna!
    a trudnice su po defaultu preslatke : )))

Leave a Reply

