Dosta je više

Ja Ivana Momčilović rođena Nešović javno izjavljujem da se serem u ovakvu vlast, u sve političke stranke, političare i njihove dupelisce u sva ministarstva i ministre i da su svi oni do jednog lopovi i prevaranti i da je ova država propala ne zbog naroda, već zbog vladara. Neko će reći narod je birao, jeste, ali koga god da je narod izabrao isto bi nam bilo, jer svi su oni povezani kao creva i samo im je ime drugačije.

Lično i persenalno kažem da su upropastili sve što devedesetih nisu upropastili. Sve su to ista govna i onda i danas, tako da “demokratija” u kojoj živimo nije ni D od onoga što treba da bude. Samo nam je država u međuvremenu jedno 65 puta promenila ime, sve ostalo je isto.

Psujem i pljujem, ljuta sam i imam pravo na to. Ne bavim se politikom i nikada nisam. Ne pripadam nijednoj partiji, ne pripadam nijednom predsedniku stranke, direktoru, šefu ili nekom njihovom potrčku, ne pripadam kao radnik ni jednom preduzeću, sindikatu, ne pripadam ni jednoj nevladinoj organizaciji, novinarskoj redakciji, nisam ni u jednoj sekti i baš niko ne može da mi zabrani da kažem ono što hoću, kad hoću i na koji način hoću.

Pripadnik sam jadnog, bednog, očajnog, iskorišćenog, tužnog, prognanog, izmučenog, izrabljenog, ismejanog, ma ne znam šta sve nisu od nas napravili gore navedeni, SRPSKOG NARODA.

Hoće da se stidim što živim u Srbiji, hoće na mene, vas, da svale krivicu za svoje greške. Da budem postiđena i očajna, da nemam izlaz, da ne vidim nadu.

E pa neće moći smrdljivi govnari. Neće moći, svega mi.  Dok bude ovakvih kao ja, kao mnogi koji pišu, govore, misle svojom glavom, neće moći. Vi ste veliki i jaki, organizovani, imate vlast, pare, mi to nemamo, ali imamo snagu. Neslućenu snagu. Da nećete i sada da nas bijete kada izađemo na ulice? Da nas zatvarate i sudite nam što želimo da vas ne gledamo više, ako ništa drugo?

Nemam pojma ko bi mogao da zauzme vaše mesto, jer sve ste ogadili, crvljive su te vaše fotelje. Pustili ste duboko korenje. Raširili se kao epidemija, prikriveni virusi, koji čekaju da nam kao, donesu nešto novo. Hoće li se ikada pojaviti neko ko će sve to moći da raspetlja, a da ostane ne zaražen?

Dosta je više !!!

41 Responses to “Dosta je više”

  1. Jelena Says:

    Draga Ivana
    Ne treba da se stidis jer nisi bila u lancu odlucivanja, nisi finansirala vodje navijaca i nisi imala prilike da promenis tok istorije. Ja odgovorno tvrdim da je ovaj narod ok ali se to zbog nekompetencije drzavnog vrha jednostavno ne vidi.
    Ne govorim o nekom posebnom drzavnom vrhu, govorim generalno – evo pogledaj oko sebe, retko ko od normalnih prilazi strankama…znaci nisu ni u igri, right? Uvek tako bilo. Kapu nam kroje tamo neki…
    Ne znam da li ce se pojaviti neko. Mozda cemo se pre mi odjaviti od tog programa i prestati da se sekiramo oko koncepcije …tog vasara.

  2. dollybel Says:

    Dobro jutro ti iz devet zora:)
    Ne živim u Srbiji i ne mogu ništa komentarisati, mogu reći samo da mi je žao što se nerviraš.

  3. Александар Says:

    Леле, леле, леле, леле! Па због чега се ти нервираш? Зар мислиш да их заболе и једна једина стидна длачица за све слободне речи које свуда редом мисле, пишу и говоре људи отвореног ума?

    Ветрењаче су то Чаролијо, штеди снагу за ношење копља.

    Кад следећи пут кренеш на изборе да “паметно изабереш”, и ти, и ја, и сви ми, треба да станемо на прагу своје куће и схватимо да су све то иста говна само у другачијем целофану. Кад их одмоташ, смрде. А проблем гована се решава усраним моткама. Само је проблем што та говна нема ко да замени, јер и сва друга говна смрде.

    Овој дакле усраној држави фале неки нови људи који нису узгајани на гнојиву.

  4. Predrag Supurović Says:

    Dobrodošla u klub.

    Dobro je što se sve više ljudi osvešćuje i uviđa da su ovom društvu potrebne ozbiljnije promene od onih koje se postižu na izborima.

    Ipak, ljuta si na pogrešne ljude. Nisu oni krivi sto su ih izabrali. Ljuti se na one koji su glasali na izborima i dali im vlast u ruke.

  5. Charolija Says:

    Jelena izgleda da ćemo se svi mi najpre odjaviti i jedan po jedan otići odavde, ali u tom slučaju oni će pobediti.

  6. Charolija Says:

    Dolly iznerviram se tako, zbog mnogo čega što se dešava oko mene. Gde god pogledaš, sve ima veze sa politikom. Dobro jutro i tebi. 🙂 Ispraznila sam se, danas je već mnogo bolje.

  7. Charolija Says:

    Uki iznervirala sam se što ovo što sam ja napisala, ne mogu svi koji žele da napišu, jer su ucenjeni. To me je jako pogodilo. “Slušaj, ako hoćeš da zadržiš svoje radno mesto, moraćeš da prestaneš da pišeš.” S tim što ta osoba ništa slično ovome nikada nije ni napisala. Ni približno.

    Uvukli su se u sve sfere ljudskih života…umešali su se u sve, pa čak i u naše blogove. Jedino mesto koje je preostalo ljudima poput nas da iskažu svoje mišljenje i stavove. To je bre gore od komunizma.

  8. Charolija Says:

    Što moraju svaku rečenicu koju napišu, po tri puta da pročitaju, jer ako to pročita neko mogu i otkaz da dobiju, da ostanu na ulici sa porodicom.

  9. Charolija Says:

    Peđa rekoh već sve su to ista govna. Koga god da je narod izabrao isto bi nam bilo.

    Citiraću Aleksandra iz predhodnog komentara:
    “Овој дакле усраној држави фале неки нови људи који нису узгајани на гнојиву.”

  10. Dubravka Says:

    čar, i ja se stidim. svi treba da se stide. kategorija tipa ”nisam ja odlučivao” ne postoji. svi smo dozvolili da se to desi.
    sve stvari su povezane.

  11. malabreskva Says:

    Razumem tvoju ogorčenost i nezadovoljstvo, svima nam je isto, navikli smo mi da gutamo sve dok se ne digne “kuka i motika” a posle “Jovo nanovo”.
    Politika je umeće vladanja i manipulacije ovcama i tu se nikad ništa neće promeniti…
    Pogotovo ne ovde.

  12. zelenavrata Says:

    Smrdi, mnogo sve smrdi.
    Nisam isla na izbore, necu ni da idem, cemu?!

  13. Charolija Says:

    Dubravka naravno da smo svi krivi, jer smo poverovali u njihove laži.

  14. Charolija Says:

    Zelena za koga u opšte glasati?

  15. Charolija Says:

    Na žalost Breskvice baš je tako.

  16. Rober Says:

    – Vec neko vreme citam Tvoj blog. Svidja mi se … Naisao sam na njega “negde sa strane” … Eto, do sada nisam imao potrebu da nesto komentarisem ili napisem. Sad imam. Apsolutno se slazem sa Tvojim recima koje si napisala za ove idiote. Stojim iza svake Tvoje reci. Osecamo i mislimo isto … Ja nemam svoj blog. Za sada. Bojim se. Znam kakav sam. Kad mi pukne film, pricam svasta. A vec sam bio par puta “opomenut” u javnosti. .. Inace sam ne-glasac, jer sam za totalnu promenu, istinu i pravdu. Utopija. Ne, nisam za Evropu i za Uniju. Oni mi isto “smrde”. Samo drugi miris … Pa eto, samo toliko, da znas da “nas” ima jos 🙂 …

    – Pozdrav iz Zrenjanina …

  17. SanjaKokica Says:

    Ne kažem da ne treba pokušati izmeniti što se izmeniti može, ali mislim da narod i snagu za promene gubi, jer…kada god dodju novi na vlast, oni nanovo kradu. Pa, pošto su se već prethodni nakrali, onda ovi novi smišljaju nove poreze, dažbine i ostala sr….. tako da, možda nam na kraju ispadne bolje da ništa ne diramo, da još više ne pokvarimo 😉

  18. Reminder Says:

    Baš si se naljutila 😉 A znam i zašto. Za sve si u pravu. A na poslednje pitanje koje si postavila u postu mislim da je odgovor NE ! Žalosno, ali istinito.

  19. Dragana Djermanovic Says:

    Draga magic lady, hvala ti!

    U ovim si redovima pokazala koliko si snažna, odlučna, realna i nadasve hrabra!

    A zahvaljujem ti se jer si javno došla u klub nas koji nikada nećemo pristati na jeftine scenarije politike apsurda! Ovakvim se stvarima, ko god da sumnja da mu kažem, stvari menjaju nabolje!
    U najmanju ruku, znamo da nismo sami, da nas ima i da mnogo možemo.

    Potpisujem svako tvoje hrabro slovo.

    Dragana Đermanović

  20. Charolija Says:

    Rober dobrodošao na moj blog, u moj mali svet. 😀 Hvala na podršci, lepo je znati da nas ima i da nećemo da ćutimo. 😉

  21. Charolija Says:

    Kokice nema gore od najgoreg, nema više šta ni da ukradu, nemamo više šta da izgubimo, sve smo izgubili, ostalo je samo časno i pošteno da kažemo šta mislimo i da se borimo na neke nove načine.

    Ne smemo se povući i reći “bolje da ćutimo, doćiće gori”, gore od ovoga je samo fašizam, a to nećemo dozvoliti.

  22. Charolija Says:

    Reminder, ljuta sam ja već dugo. Neke stvari su me samo još više pokrenule. Razumemo se. 😉

  23. Charolija Says:

    Hvala ti Gago. Puno mi znači tvoja podrška i podrška ljudi koji slično misle kao ja. Neko reče da ih ovakve stvari i tekstovi ne mogu dotaći, smatram da bar mogu da pokažu drugima da nas ima, kao što ti kažeš, da nećemo da ćutimo pognute glave i da se povučemo i trpimo.

  24. Borsky Says:

    Sestro smao napred, znaš da sam ja igrač pozadine ali pratim uredno.

  25. Momcilo Says:

    Ivana Momcilovic, rodjena Nesovic,

    Srbija je onakva kakvom je ti (mi) napravis (napravimo).
    Da bi neko dosao na vlast, prvo mora biti izglasan od strane naroda.

  26. lost Says:

    Od juče razmišljam da li, pored toga što tugujemo, treba i da se stidimo zbog ubistva Francuza u Beogradu. Šta smo propustili, čime smo doprineli da se takav užas dešava na našim ulicama? Nije to ni samo stid, već je i poraz jer su se povampirile sile mraka za koje smo mislili da smo ih pobedili.
    Napisala sam šta mislim o tome na mom blogu. Jedino rešenje je da se od vrha do dna imenuju i kazne političari koji su naredili, platili, podržali, ohrabrili ili makar sasvim neprimetno dali klimoglav za nasilje.
    U suprotnom, nasilje će se ponoviti.

  27. Charolija Says:

    Borsky razumemo se. 😉

  28. Basta Balkana Says:

    Pozdrav sa Baste Balkana, i nasi citaoci imaju priliku da dodju do vaseg teksta. Iskreno i strastveno, nema sta.

    Strast je inace jaka osobina kod naseg naroda, pa moze da nam donese lose posledice kao sto je ovo tuzno i besmisleno dogadjanje nasilja, a opet pak moze da nas baci u velike duhovne i ljudske visine stvaralastva.

    Na zalost, slazem se sa vecinom napisanog, sve je to posledica niskih strasti koje kod nas u drustvu caruju decenijama.

  29. SanjaKokica Says:

    Charolija – i od goreg ima lošije. Ali to nije stav koji nas tera u bolje sutra. Takodje, samo od besa takodje nema ništa, a šta nam je upomoć? Nemam pojma!!!

  30. electrasdreams Says:

    Hajde da prestanemo da se stidimo, besnimo, gadimo, lajemo…prihvatimo se grabulja.
    Ima nas naravno, ali da li je dovoljno samo stideti se? I kajati?
    Pameti nemam za- ko bi rukom tresnuo i glasom arlauknuo -a da mu se na prvu poveruje?

  31. Charolija Says:

    Slažem se Momčilo, ali brinem se da su svi već “zaraženi” i da nemamo nekog naročitog izbora. Moja Srbija je lepa, ono što sam ja lično od nje napravila, ali ne može se od skotova živeti.

  32. Charolija Says:

    Bašto Balkana dobrodošla… ovo što ja osećam i što sam napisala je trenutak koji kada bi se desio u isto vreme svuda gde ima ovakvih kao ja, mogao bi da donese mnogo dobrog ovoj zemlji i narodu.

  33. Charolija Says:

    Da Kokice od ljutnje i besa ništa, ali ni od ćutanja ništa. E onda ću makar da pričam i vičem na sav glas. 🙂

  34. Charolija Says:

    Elektra izgleda da se svi ovde u jednom slažemo, nema ko da preuzme ovu zemlju, da lupi rukom i kaže “dosta je više od danas ćemo drugačije.”

  35. Slavko Says:

    Eh…

    “ZAR SE PROTIV ZLA MORA UPOTRIJEBITI ZLO? I KO ĆE TO DRUGO ZLO ISKORIJENITI?” (M.Selimović, “Tvrđava”)

    Ili ako su nekome miliji pjesnici: “Na barikadama su uvek najbrži, a nikad i najpametniji…” (Đ. Balašević)

    A sad i malo mojih mudrosti 🙂 : moraš da budeš govno ako želiš da se bakćeš sa govnima. Pošten svijet u to kolo ne ulazi, ili se makar dugo ne zadržava. To je tako, i ostaće još dugo, dugo vremena. Ali to ne znači da treba da ćutimo, pa čak i ako nam je većina suprotstavljena. Ili, naročito ako nam je većina suprotstavljena.

  36. Charolija Says:

    Slavko uvek si dobrodošao sa svojim mudrostima. 🙂 Vidiš, to što si rekao je i glavni problem, ko će se sa tim govnima terati?

  37. malabreskva Says:

    Slavko sve više zadivljuje pametnim citatima, svaka čast Slavko, sve si rekao 🙂

  38. IvanB. Says:

    kod nas: “ne moze to bez kabla!”

  39. Charolija Says:

    Ivane kod nas izgleda nikako ne može.

  40. Goran Says:

    Uh, sve nežne reči otela mi… ako je ovo peticija, mogu da priložim i potpis.

  41. Charolija Says:

    Gorane imam ja još nežnih reči da izbacim iz rukava, a stvarno možemo i peticiju da napravimo, pa da im se najebemo keve, onako muški. 😀

Leave a Reply

