Mala informacija II

Prošle godine negde u ovo vreme sam napisala post Mala informacija sa ciljem da vas obavestim da će jedna moja pričica Charolija života biti objavljena u Blogopediji 2008. Ovog puta pišem novu malu informaciju i baš sam se obradovala, jer će moja pričica Kako sam zavolela sebe biti objavljena u Blogopediji 2009. Kako je i red, ponovo častim, pa izvolite ko šta pije  da nazdravimo.

knjige

Naknadno sam linkovala sve ostale priče koje su uvrštene u ovogodišnju Blogopediju, pogledajte, pročitajte ima dosta dobrih tekstova koji zaslužuju pažnju. Čestitam svima.

Blogopedija 2009:

Aleksandar Ilić – Pronađena grobnica Aleksandra Makedonskog
Jelena Jovanović – SUDAR SVETOVA: off-line i on-line industrije
Zlatko Šćepanović – Jezero Vrutci – stvarno mesto gde Sveti Georgije ubiva aždahu
Nenad Obradović – Maloj M
Angelina Radulović – Devojka koja nikada nije volela
Nebojša Radović – Deca i računari
Zoran Tomić – Arhimedov blistavi um
Miljana Mladenović – Život na Web-u u crticama
Marija Spasojević – Bez emocije
Ivana Stoisavljević – Inkluzija
Sladjana Marjanović – Savremena bajka iliti jedan ponovljeni od poodavno
Milan Jakovcevski – Ljubov e…
Milan Milošević – Deset godina kasnije još uvek smo živi i zdravi
Dimitrovska Vasilka – Arheologijata na tvojata familija
Ivana Križanović – Snopić svetle mudrosti
Magdalena Arnaudova – Vraќanje vo realnosta
Filip Mladenović – Vrhunac Pink kulture
Milica Lazarević-Jekić – Da te grlim
Ogi Sinko – Eden ubav den, može i porano
Miloš Petrović – Zašto je važno da jedna kompanija vodi svoj blog
Ivana Momčilović – Kako sam zavolela sebe
Elena Apostoloska – Matovska – Životot e fer
Leonida Penka Bassa – Ahroma
Milica Vučković – Bolesna bajka
Miloje Sekulić – Bloggers Relations u praksi [post I] [post II]
Larisa Ranković – Mediji na oštroj nizbrdici
Dejan Pejčić – Sanjam
Saša Radojčić – Srpska književna blogosfera
Miloš Krneta – Dan kada ćemo se osloboditi papira
Slobodanka Boba Đuderija – Majkuim
Ristić Miljan – Ljubavnik
Dragana Đermanović – Carpe Diem
Sanja Rastovac – Priča o gospođi Marini
Suzana Janačković Živković – Zamisli
Marija Đokić – Sve njihove ljubavi
Dragana Pušica – Voćna torta sa višnjama i ribizlama
Zoran Trklja – Nisam dovoljno bogat da kupujem skupo
Marica Blečić – Vinski Raj
Emina Krstić – Mali ničega i mnogo svačega
Saša Stamenković – Autentični su u manjini
Etarget – Zašto se oglašavati na internetu 2. Kontekstualna PPC reklama
Vladimir Mirosavljević – Coolares, bend koji zaslužuje šansu
Meri Filipovska – Vek Od Denovi.
Nadica Trenceva – Karantin
Tatjana Kozica – Ti si birao
Gorjana Jordanovska – What am I to you?
Višnja Dimić – Muškarci i gubitak kose – strašna stvar!
Darjan Radenković – Kafanski bluz
Tanja Stanić – Otkucaji

Uredili i sakupili za Blogopediju 2009
Slavko i Srđan

48 Responses to “Mala informacija II”

  1. stevo Says:

    Čarlić, čestitam! I… ajd duplo pivo naiskap 😉

  2. Gaga Says:

    Može kafica 🙂 bez šećera, turska 🙂
    Ovog puta ima i mene i baš sam happy. Doduše ja do sada i nisam slala ništa za Blogopediju, sve sam ono bila u fazonu… ma gde će neki recept da prođe pored onako jake konkurencije. Ali eto… prođe 🙂

  3. Sanja Says:

    Cestitam Char, a taj post ti je stvarno dobar. 😛

  4. Ivana Says:

    Špricer, može!
    Sjajna si. Čestitam!

  5. Charolija Says:

    Stevo ma cela gajba, pa da zapevamo. 😀

  6. Charolija Says:

    Gago za dobro jutro, jedna bez šećera, takvu i ja pijem, da se malo rasanimo. Ako je ko zaslužio da bude u Blogopediji, onda si to ti, definitivno. Torta je super, taman da pojedemo po jedno parčence, da se i zasladimo. 😀

  7. Charolija Says:

    Hvala Ivančice, izvol’te Ivančice špricer, živeli Ivančice. 😀

  8. Charolija Says:

    Hvala Sanja. U ovoj protekloj godini i nisam imala nekih naročito dobrih postova, ali ovaj i nije tako loš. 😀

  9. Milica Says:

    A ja se baš ovog teksta dobro sećam i drago mi je što je među izabranima. Čestitamo! Za mene limunada, ako može. 😉

  10. Charolija Says:

    Hvala Milice, evo samo da iscedim limun, može naravno. 😀

  11. SanjaKokica Says:

    Hmmm, malo ako to nije prvi post koji čitah od tebe 🙂 Sve pohvale, ja bih pivce, ako može 🙂

  12. Mahlat Says:

    Ziveli, daj sta bilo, ne biram 🙂

  13. Charolija Says:

    Kokice, pa nekako kada sam birala koji tekst da pošaljem i nisam imala neki širok izbor. Ne znam. Pivce uvek može, ako je Steva već popio gajbicu, sad ću drugu da donesem. 😀

  14. Charolija Says:

    Mahlat ‘ajde ko i prošle godine da ti dam jednu duplu viljamovku. Živeli. 😀

  15. Dejan Vesić Says:

    Alal ti ćufte, svaka čast 🙂

    (meni jednu čašu crnog, polu-suvog, sa notom slatkoće 😛 )

  16. Reminder Says:

    Super 😉 I mene će biti u Blogopediji 😀

  17. dollybel Says:

    Bravo!
    Čestitam, daj neko vino da nazdravimo

  18. Charolija Says:

    Hvala Deki, zahvaljujući ovakvim postovima saznala sam ko šta voli da pije. 😆 Izvoli vince, pa živi bili. 😀

  19. Charolija Says:

    Reminder čestitam ti, videla sam, Ljubavnik je super. 😆 Nego ne reče šta piješ. 😀

  20. Charolija Says:

    Vino i za Dolly, živeli draga. 😀

  21. dollybel Says:

    Živjela ti meni.
    Priču sam upravo pročitala i odlična je.
    Voljeti sebe je najvažnije.
    Malo voli i nas:))

  22. Borsky Says:

    Pa me posle opet pitaj zašto ja uvek preterujem komentaišući tvoje tekstove? Bravo sestro.

  23. Spartak Says:

    Cestitam 🙂

  24. zelenavrata Says:

    Cestitam, ja pelin kao i prosle godine 😀

  25. malabreskva Says:

    Bravo Čar, čestitam ti. Baš ću da pogledam šta tu svega ima 🙂 Hvala!

  26. Dudaelixir Says:

    O, bože, divno. Čestitam ti od srca. Ti i Reminder ste slavljenici. Evo, ja usula domaću od kruške i nazdravljam i tebi Char i Reminderu! ZIVELIIIIIIII! :d :d: 😉

  27. zmajcek Says:

    Aj kad izadjem da popijemo jednu gajbu 🙂

  28. Afroditta Says:

    Sjajno Charolija ! 🙂

  29. Charolija Says:

    Dolly volim ja vas puno. 😀 Živa bila ti meni. 🙂

  30. Charolija Says:

    Hvala Borsky. Nađe se i ponešto dobro u svim tim tekstovima 🙄

  31. Charolija Says:

    Hvala Spartače. 😀

  32. Charolija Says:

    Zelena znači isto. Može draga, samo izvoli. 😀

  33. Charolija Says:

    Ima Breskvice lepih tekstova. Nadam se da će momci uspeti da odštamapaju knjigu kao i prošle godine, zaista je lepo imati je. 🙂

  34. Charolija Says:

    Živeli Dudo. Pogledaj na ovim linkovima ima sigurno još blogera koje znaš, a ako ih i ne znaš zanimljivo je pročitati. Hvala ti. 😀

  35. Charolija Says:

    Zmajče ovo “kad izađem” mi se ne sviđa, jesi li ti to u bolnici? Znam da ti nije bilo baš najbolje, 240/170 nije za zezanje. Miruj, izleči se, pa da pijemo to pivo već jednom. Želim ti brz oporavak. 😀

  36. Charolija Says:

    Hvala Afroditta. 😀

  37. Reminder Says:

    Za mene jedna viljamovka hladna kao zmijino srce i kisela 😉

  38. Charolija Says:

    Reminder da nisi hteo da kažeš “ko taštino srce”? :mrgreen: Može prijatelu, živi bili. 😀

  39. veshtichanstvena Says:

    Draga moja,radujem se od srca))))))
    Živela ti nama 😆

  40. Dubravka Says:

    si vidla. 🙂
    brava!

  41. Charolija Says:

    Hvala Veco znam da se iskreno raduješ. 😀

  42. Charolija Says:

    Dubravka, a si vidla…? 😀 Fala ti!

  43. electrasdreams Says:

    Crno vino, molim.

  44. IvanB. Says:

    cestitam.

  45. Charolija Says:

    Elektra pije vince, još samo i da zapevamo na kraju. 😀

  46. Charolija Says:

    Hvala Ivane. 😀

  47. Nena Says:

    Cestitam!
    Uzivam citajuci, i placem…
    Hvala!

  48. Komentari i komentatori (prvi deo) « Charolija Says:

    […] na vaš blog samo da bi eto tek tako svratio. Nešto najkraće što vam može reći je ”cestitam“. Volim njegove komentare, jer vas uvek natera na dublje […]

Leave a Reply

