E baš mogu i smem!

Uvek kada su mi rekli:  “…ti to ne možeš, nemoj, ne diraj, ne smeš, luda si ako to uradiš, bićeš kažnjena ako…” ja sam baš to uradila i nikada se nisam pokajala, jer to je bio moj izbor, pa i ako su možda mislili da grešim i da nije dobro za mene…bilo je dobro. Ako su me odbacili zbog toga, to je njihova greška, ne moja. Uskogrudi, uamljeni ljudi. Ako su me prihvatili, shvatili su da nisu pogrešili. Širokogrudi, slobodni ljudi.

Ako su mi rekli:  “…moraš to uradiš, obavezno je, bez toga se ne može, normalno je da, pa svi oko tebe tako rade, to je pravilo, to ne smeš da prekršiš…”, e prekršila sam, nisam uradila, nije bilo obavezno, moglo se bez toga na neki drugačiji način, samo moj i bilo je po meni sasvim normalno i ako sam prekršila pravila.

Imam jednog druga sa neta koji me iz dana u dan inspiriše da nastavim da menjam sve ono što mislim da treba. Kao da mi kaže “nastavi samo tako, razumem te.” Mnogo volim tog mog druga i nadam se da ću ga nekada zagrliti jako i  pogledati u divne plave, duboke oči i reći mu: “…hvala druže za sve, drago mi je što se vidimo.”

Neću mu reći da ga razumem, da je moja inspiracija, da sam mnogo naučila od njega, nećemo otići na pivo, nego na kolače i limunadu. Neću mu reći, ali on će znati da i ja njega razumem.

do-not-touch

Tags: , , ,

52 Responses to “E baš mogu i smem!”

  1. zelenavrata Says:

    Naopaka zeno😀

  2. Charolija Says:

    Zelena bolje naopaka nego opaka.:mrgreen:

  3. Borsky Says:

    … Ma i nemoj da mu kažeš … ha ha ha zna on sto posto.

  4. Charolija Says:

    Borsky još je mali, ali kad poraste nadam se da će znati.🙂

  5. Borsky Says:

    i bre baš si morala odma’ da dešifruješ …

  6. Reminder Says:

    Nemoj da mi odgovoriš na komentar, molim te:mrgreen:

  7. Pedya Says:

    Tako su otkrili i da je Zemlja okrugla – oni što su smeli otišli su tamo i – nisu pali sa ivice…😉

  8. SanjaKokica Says:

    Podsetila si me na onaj crtać gde, čini mi se, Duško Dugouško kaže onom patku (o bože zaboravih mu ime!!!) Do not push the red button, DO NOT PUSH THE RED….BOOOOOOM, e jbg, pritisnuo je😉 E pa sada, ti ga isto stisneš, pa šta bude😉 …

  9. Charolija Says:

    E Borsky baš sam neka.😀

  10. Charolija Says:

    Reminder dobro neću, nego mi reci zašto.:mrgreen:

  11. Ivana Says:

    Ma super si!🙂

  12. Charolija Says:

    Pedya baš tako, ko zna šta bih mogla da otkrijem, samo još da mi neko kaže “NEMOJ”.😀

  13. Charolija Says:

    Kokice gora sam od Patka Dače.😀 Stisnem, pa šta bude.:mrgreen:

  14. stevo Says:

    Čharobna, da znaš da je Patak Dača pritisnuo jer Duško Dugouško je prefarbao crveno dugme u plavo a Dača daltonista, tako da nemaš frke – pritiskaj!, uvek će biti bela!!!

  15. Borsky Says:

    e samo da nisi “prefarbala” dugmiće do jutra bi na ovoj temi imala 250 komantara- minimum ….

  16. SanjaKokica Says:

    No, da…Patak Dača…ko da je bilo komplikovano (grrrr). E vala, ponekada je tako najbolje, ko zna, možda nije uvek booom iza crvenog dugmeta😉

  17. Deda Says:

    Kontras sam i time se dicim. Ne retko imam velikih problema zbog toga, ali su ljudi navikli na mene i na takav odnos, pa neki znaju bas da mi udare kontru i naprave super stvar kad su oni u pitanju…
    U tvom slucaju, verujem da znas sta radis i ne sumnjam u tebe…

  18. Charolija Says:

    Ivana ko i svaka Ivana.🙂

  19. Charolija Says:

    Stevo bela, crvena ili plava, ako kažu nemoj, nema problema stiskam.😀

  20. Charolija Says:

    Borsky šta bih ja sa 250 komentara, znaš da volim svakom da odgovorim?😀

  21. Charolija Says:

    Kokice kaže Stevo da je Duško prefarbao dugmiće, znači svejedno je koje su boje.😀

  22. SanjaKokica Says:

    Duško ko Duško…uvek pravi sranja😉

  23. Charolija Says:

    Deda ima jedan lik na preferansu nick mu je baš Kontraš. Taj kontrira i kad svi misle da sigurno prolaze, ali se zajebu, pa padnu.

    Nisam baš sigurna da uvek znam šta radim, ali šta god da je teram po svom, pa šta ispadne. Moje je i to prihvatam.😀

  24. Dudaelixir Says:

    Ma razumem te potpuno, jer, već sam pisala o samoj sebi, da sam sve radila “uz očin”. Nešto mi došlo glave, a većina nije! Teraj ti po svome a kome se ne svidja, nek ne učestvuje, ko ih j*be!🙂 Ma ne interesuje me više ničije mišljenje, jer, dovoljno sam nabila godina u dupe i briga me za tudja mišljenja! Radim po svojoj intuiciji, pa gde me odvede. Sama sam kriva😕

  25. malabreskva Says:

    Samo ti diraj. Ja baš nisam tako “uz očin” ali znam da budem tvrdoglava i inadžija… kad hoću🙂

  26. Charolija Says:

    Dudo nikada im nisam dala za pravo, da nešto baš mora da se uradi onako kako kažu. Ko je rekao da tako mora? E baš ne mora, pa nek se slikaju.😀

  27. Charolija Says:

    Breskvice kad sam bila mala kažu ne smeš da stavljaš prste u struju, ubiće te. Dobro, ako diram prstima ubiće me, nije za zajebanciju, ali onda šrafcigerom neće. Ipak sam i struju dirala.😀

  28. SanjaKokica Says:

    Ajme Charolija, ne bih te imala za dete😆 !!!

  29. Dudaelixir Says:

    Charolijo, kada sam bila mala, bila sam prilično poslušna, ali, kako sam stasavala, tako sam otkrila čari “inata”. Retke batine sam trpela i mama nikad suzu nije videla iz mog oka, ali zato, čim joj vidim ledja, tiho sam jecala! U struju nisam dirala, ali zato sada… hm, strašno me privlači, ali sam pametna. Prvo pitam, onda radim!🙂

  30. malabreskva Says:

    To zna i da se obije o glavu. Često. Mada se divim nesputanim ljudima.
    Sećam se jednog priloga o Olji Ivanjicki, pričala je da je na nekoj izložbi pisalo “ne diraj eksponate” a ona baš uzela… I ona je bila takva…

  31. Charolija Says:

    Kokice bila sam toliko dobro dete da je to prosto za ne poverovati. Da je moja mama znala šta sam sve radila dok sam bila sama kući, sigurno ne bi preživela. :))))

  32. Charolija Says:

    Dudo ja sam stvarno bila dobro dete. Moraću i neku reč o tome da napišem. Nikada nisu imali potrebe da me vaspitavaju prutem. Nisam terala inat, kažem “dobro”, a radim po svome. Mali manipulator.😀

  33. Charolija Says:

    Breskvice ljudi poput Olje Ivanjicki umru neshvaćeni. Verovatno i neke moje postupke ljudi osuđuju, ali ja uvek pitam “…a ko kaže da tako mora, gde to “piše”…?”😉

  34. Afroditta Says:

    Svijet je sit kopija i onih koji idu vec utabanim stazama.Svoja staza,pa ma kako trnovita bila !
    Go girl ! 🙂

  35. Novinarska Patka » Ponoćno blogovanje – slučajni uzorak Says:

    […] Charolije lepo piše: Baš mogu i smem! Skače žena iz aviona! Bez obzira na taj padobran, ja uglavnom skačem sa prvog stepenika. A i to […]

  36. drveni advokat Says:

    lol😀
    čim sam videla sliku bilo mi je jasno😀

  37. veshtichanstvena Says:

    Ti si super zena)))))Eto…))

  38. Mahlat Says:

    Sve normalno😀

  39. malabreskva Says:

    E, nisam stigla da kažem da je slika fantastična!

  40. Reminder Says:

    vezano za komentar

    Breskvice ljudi poput Olje Ivanjicki umru neshvaćeni

    ja sam sinoć bio na izložbi slika Olje Ivanjički u okviru mahifestacije Mokranjčevi dani i malo je reći da sam se oduševio😉

  41. Borsky ONLINE » Blog Archive » Blogerska Republika Jugoslavija Says:

    […] iz tog vremena  sa izuzetnim uspehom ali i velikom posećenošću, sada u stopu prati preko pedeset sasvim ravnopravnih, ako ne i kvalitetnijih blogera. Odmah da se razumemo. Ne znam kako vi gledate […]

  42. Charolija Says:

    Afroditta kada bismo svi išli nekim svojim stazama, svet bi bio manje dosadan.🙂

  43. Charolija Says:

    Drvena moram makar prstom da taknem.:mrgreen:

  44. Charolija Says:

    Hvala Veco i ti si super žena.😀

  45. Charolija Says:

    Mahlat što jes’ jes’.😀

  46. Charolija Says:

    Hvala Breskvice, slika je inače remek delo moje ćerke.😀

  47. Charolija Says:

    Reminder Olja je bila jedna i jedina. Zaista bih volela da mogu da posetim tu izložbu. Posle njene smrti sam jedne noći odgledala emisiju, “Kao sav normalan svet” sa Oljom i bila sam i više nego oduševljena njenim likom i delom.

  48. Gil-galad Says:

    Moj zivotni moto je (barem jedan od): “IGNORISHI OCHEKIVANJA!”

    Ili – radi stvari na svoj nachin i po cenu neuspeha. (Neki tako otkrili toplu vodu, a i “Ameriku”, ali dobro sad…):mrgreen:

    U tome je lepota ekscentrichnosti!😉

  49. IvanB. Says:

    najbolje se uci istrazivanjem nepoznatog😀
    heheheh, ili istraziti poznato pa nauciti opet hehehe

  50. Charolija Says:

    Gile kad čovek ništa ne očekuje, onda ne može ni da se razočara, što je odlična stvar za laganica život.😀

  51. Charolija Says:

    Ivane jednom sam stavila prst u ono kuvalo na struju, da vidim da li se ugrejala voda.😀

  52. Goran Says:

    Hahaha, i kolega je tako „promešao” kafu. Bilo je kafe po njemu, stolu, podu i zidu do plafona…

Leave a Reply

