Šta sve stignem da uradim dok popijem jednu kafu :)

I tako, ustanem ujutru, operem dupe, dva, obučem jedno, drugo, na brzinu, sredim malo sebe i onda zamiriše kafa…, a ja izađem u baštu.

Čeka me vruća kafica pored jezerceta, ispod tende u hladovini raznog drveća. Dragi donese bokal, zamagljen hladnom vodom sa bunara, a ja iznesem med ili slatko od šljiva. Rodile ove godine kao što odavno nisu. Šareni se voćnjak, a grane drveća se savile od otežalih, zrelih plodova. Ptičice cvrkuću, zuje pčele, dok se sunce lagano uzdiže. Milina od života.

Mora nešto i da se radi danas da bi mogla da nastavim sa uživanjem i sutra. Pogledam preko živice, a ono crveni se paradajz, ucvetale tikve, velike slatke lubenice, paprika babura i šilja,  ima tu i nekih egzotičnih biljaka, šareni se bašta kao nigde i nikom. Sreća me obuzme, puno mi srce. Krenem tako iz reda u red,  dok sve što je zrelo ne oberem. Složim lepo u gajbice, razvrstam. Ovo ću za prodaju, ovo ću za zimnicu, ovo za ručak danas…

Pre nego da sunce ozbiljno pripeče, odem da obiđem moje ljubimce. Nisu baš kućni, ali baš tako ih volim. Istimarim konje, pomuzem krave, koze, pokupim jaja, a ove godine imam i puno ovaca, pa kad dođe vreme za šišanje vune imam pune ruke posla. Nisam još postala stručna, pa ih ošišam najbolje što umem, budu jadne smešne, ali i zadovoljne, jer im odmah bude manje vrućina.

Umorim se od posla, ali rekla sam da traktor i koje kakve mašinske beračice, neću da kupujem. Kosilica za travu mi je sasvim dovoljna, da sredim dvorište kad trava poraste, a u branju voća i povrća volim da uživam, onako ručno.

Kad namirim životinje, odvezem se svojom žutom biciklom nazad u dvorište. Baš veliku baštu imam, pa  mi je bicikla neophodna da sve stignem da obiđem. Spremim nešto lepo, šareno, zdravo za ručak. Pored toliko lepih plodova oko sebe, spremati ručak je pravo uživanje. Uvek ispadne nešto drugo, šareno, ukusno, ma moraćete jednom da svratite na ručak, pa da vidite kakav sam majstor za kuvanje postala. Prste da poližeš.

Posle ručka otvorim hladno pivce, izvalim se u ležaljku, pustim misli da lete, uživam i odmaram. Kad se hrana malo slegne bućnem se u jezerce. Malo je, ali i njega ću da proširim za neki dan kad budem imala vremena, a i istrošila sam se u zadnje vreme, proširila sam imanje, a i planiram da napravim jednu kućicu na drvetu. Neću da zidam kuću, šta će mi? Možda kasnije. Prvo kućica na drvetu, pa ću da vidim za dalje.

Da vam kažem još i to da stalno neko svrati u goste, da ne pomislite da sam se izolovala kao Robin Hud. Imam šarenolik komšiluk, a i sama često njima idem u posetu. Uvek se nađe malo vremena da se pomogne nekom komšiji da počupa korov, pokupi lišće ili otera dosadne vrane, a često se i uveče okupimo, prepričavamo neke stare doživljaje, smejemo se, razmenjujemo iskustva.

Otvorila sam i malu radnjicu, pa tu prodajem svoje proizvode, a i svakakve druge potrepštine. Onako da mi ne bude dosadno, kad nema posla na imanju. Imam i dve radionice pune alata, pa i tu provodim dosta vremena. Obožavam da popravljam sve što se pokvari. Nije retko da mi komšije i traktor doteraju na remont.

Drva za zimu sam spremila, možda ovih dana odem u šumu da raskrčim neko suvo drveće, valjaće za potpalu. Nisam baš sigurna da ću smeti zimu da dočekam na drvetu, pa možda napravim neku brvnaru, da ne spavam u ambaru na senu.  Kad se samo setim kako sam počela sa dva plava patlidžana, budem ponosna na svoje imanje.

Uh…kad pre popih kafu, moram da spremam doručak deci, pa da izvadim veš iz mašine, pa onda da…

Mašta može svašta.🙂

Tags: , , ,

43 Responses to “Šta sve stignem da uradim dok popijem jednu kafu :)”

  1. Gaga Says:

    Da ja tebi preporučim moje malo dete za prijatelja? Ista su vam interesovanja vidim🙂
    Ja sam navučena na jednu drugu, isto tako volim ujutru uz prvu jutarnju da mazim i pazim moje drugare fluffove :)))

  2. Charolija Says:

    Mala deca su moji najbolji drugari.🙂 Svaku igricu koju sam ikada igrala, igram uz pričicu, tako da i meni i deci bude zanimljivo.😉

    Baš dugo se nisam igrala onako za sebe, tako da mi je moja farmica baš dobrodošla.😀 Čude mi se, kažu da je igrica dosadna i za malu decu, a ja se baš radujem što je za decu, znači da je ostalo ono dete u meni da obitava i dalje.😀

  3. Charolija Says:

    Gago, a kad završim ovu pričicu, moraću da probam da se družim i sa Fluffovima.😀

  4. Reminder Says:

    Nije loš taj način života onako kako si ga opisala.😉

    “Idemo na selo, idemo na selo, jer selo je veselo”

  5. Deda Says:

    Meni je ovo sve realno i ni malo plod maste. Veruj mi da ima jos dosta toga, ali je svakako lepse kad se cita nego kad se radi…😛 😀

  6. Charolija Says:

    Reminder nije loš, volela bih da imam tako neko imanjce ovde blizu, pa da mogu da pobegnem da odmorim mozak.😀

  7. Charolija Says:

    Znam Deda da ima još mnogo toga, nego mi nije stalo “u ovu jednu kafu”😀 . Blago tebi ako imaš gde ovako da radiš i uživaš. Jeste teško, ali je zadovoljstvo.

  8. Suske Says:

    Meni uvenule jagode, onolike!
    Srce me boli.
    Ali tikve sam danas obrala, idem da pravim tikvenjak.

    Voćke su mi dobre. Banane samo što nisu:mrgreen:

    Nemam dovoljno para za kućicu imma samo neko mesto za odmor.

    Ma milina, ja kad ti kažem.

    Nego, ne znam kako da odem u košiluk na kaficu:mrgreen:

  9. Gaga Says:

    Pa nije baš na selu sve veselo, muče i oni muku debelu.
    Ja imam selo, u stvari, moji roditelji žive na selu, ja sam živela do kraja 8. razreda. Iskreno, vratila bih se da živim tamo da imam mogućnosti za ovakvom farmom, ali nemam😦
    U svakom slučaju, često idem na selo i mnogo mi je lepo.

    p.s. a kad rešiš da fluffuješ, javi mi se :)))))

  10. Gaga Says:

    Suske!!!!!!! Epa zgranuta sam🙂

  11. Dudaelixir Says:

    Ovo mi se strašno dopalo i ja sam maštala o svemu tome. E, vidiš, tako ja zamišljam i raj. Znam da će mi tamo tako biti! Da li ću u raj? Pa, naravno, zašto ne bih? Nikog ubila, decu odhranila, bila dobra žena, kuvala, “davala mužu”, čistila, prala, pa što ne bih? Tako uživaju i moji, tamo gore. Tačno tako!🙂

  12. zelenavrata Says:

    O maj gadu🙄
    Izgleda da ja jedina ne igram te farme i yovile….i nervira me kada mi salju iste👿
    Necuuuuuuuu😛

  13. Charolija Says:

    Suske i meni silne jagode propale, ali zato tikve mi svaki put uspešno niknu. Možda ću i semenkaru da otvorim.😀

    Oko voćki nema puno posla, ali treba ih redovno brati, jer bolje rađaju.😀 Žao mi samo onih mučenih zečića, šta sa njima da radim nemam pojma. Nemaju “vunice” ni rukavice da ištrikam.😀

    Težak je posao nas zemljoradnika, samo strpljivo, pa će biti i kućica.:mrgreen:

  14. Charolija Says:

    Suske zaboravih da ti kažem za kaficu. Sada ću ja ovih dana da uvedem telefon, ali dok i ti ne uvedeš, zvaću te ja preko plota, uvek si dobrodošla.😀

  15. Charolija Says:

    Gago imam i ja selo, gde je rođen moj ćale, ali mi je sada mnogo daleko. Mnogo mi je žao što ne možemo češće da odemo. Obično samo za Đurđevdan. Prelepo je.😀

    Javljam ti se čim pre, pa da počnem i da fluffujem i ako nemam pojma šta je to. Naučiću.😀

  16. Charolija Says:

    Dudo ti sigurno ideš u raj, a ako ga ovako zamišljaš, tako će i biti.😀

  17. Charolija Says:

    Tih bre Zelena kaka si, nećeš da se igraš ni malo.😀

  18. SanjaKokica Says:

    Kad poče sa onim jednim guzom, dva guza za oprati, pomislih ja…biće ovo jedna dubokoumna priča, više duboka nego umna😉 a za razbibrigu svakako. Onda se zabrinuh…pa nije valjda dotle došlo da toliko ovaca za šišanje ima. Ali traktor, remont…e to ti je vrhunac.
    Onda sam mislila…Charolija u zemlji čuda….
    Kad ono…istina živa, sve do jednog….i zaista…dok popije kafu!!!🙂
    Charolija na FarmWillu😉
    Dobre su ti fotke🙂

  19. malabreskva Says:

    Ha,ha,ha… ne mogu da verujem.
    A ja se primila da imaš baštu sve dok nisam došla do muženja ovaca… Tu mi se već upalila lampica🙂

    Lepa ti farma, ja sam igrala Farm Frezi i Ranch rush ali mi dosadilo🙂

  20. Charolija Says:

    Kokice sve istina kad ti kažem.😀 Pre neko veče bili do grada i kaže moj dragi “`ajmo kući, moram da oberem tikve…” i njega sam zarazila.:mrgreen:

  21. Charolija Says:

    Breskvice bilo bi lepo da imam ovakvu baštu, a i da je imam, teško da bih ovce čuvala.😀

  22. SanjaKokica Says:

    😆 ne mogu da verujem!!! Ja sam se tako navukla na mobsterse na myspaceu…sad ne smem ni da provirim, jer bojim se…opet ću!!! A jedva sam se skinula sa toga!!!

  23. Charolija Says:

    Kokice dok je Ivan bio u bolnici, moj sestrić koji ima 14 godina počeo da igra, pa nešto nije znao, a onda ja da mu pomognem, pa krenem sa njegovim nalogom, falile mu komšije, pa počnem i na svom, onda na Perinom i na kraju sa Ivanovim.

    Tako kad mi je bilo najteže ja sam sadila tikve i brala jagode na četiri naloga. Sada su se svi oni navukli kada su videli da sam im započela igricu.😀

  24. stevo Says:

    Ovu igricu je moja šćera igrala dnevno po nekoliko sati, puno, puno sati… na kraju smo se podžapali oko sedenja po deset sati za kompom i “šljakanja” na farmi; rezultat ove idiolatrije je da se nismo videli preko dva meseca. Ako me neko ume ubediti da je sjajna stvar raditi po desetak sati na dan na nekoj virtualnoj farmi…

  25. Charolija Says:

    Stevo ja ne umem da ti objasnim za deset sati igranja.😀 To ja samo uz jutarnju kafu.:mrgreen:

  26. Dudaelixir Says:

    Znam za tu igricu jer je moja starija ćerka (koja nema dece i a ima dovoljno slobodnog vremena) radila svašta oko te kućice! Ne znam da li još uvek igra, jer ima bebu – kuče, znaš! Ma zaraza je strasna, verujem. Samo mi još to fali!😉 I ovako provodim dosta vremena na compi i uspešno se navlačim na njega!🙂

  27. stevo Says:

    Naravno, Čharobna nisam ni mislio na neko objašnjenje, činjenica je da kojekakve igrice znaju da zarobe čoveka, pola dana ode na glupave, nekorisne stvari. Inače, ja dok pijem kafu, pregledam mejlove, odgovorim, dam komentare na nove postove, pročitam novine i tako dalje, sat vremena traje, taman da se popije i druga kafa, pljugu sam batalio pre mnogo godina. Ivana, ćao!

  28. Charolija Says:

    Dudo pored svega što stignem da uradim tokom dana, ostane mi i slobodnog vremena, pa ubijam dosadu, a i uživam u igrarijama.😀

  29. Dubravka Says:

    čar, drugarice po izlapelosti, zdravo! prijatne ti bile sve jutarnje kafe!
    i ja sam načisto poverovala u sve ovo do ovaca. a onda sam se zamislila…😛 to jest zamislila sam tebe u procesu šišanja pa sam se zacenila od smeha.

    da ti kažem, ne postoji san koji je veći od snevača, zato samo sanjaj i sve će ti se ostvariti.🙂

  30. Charolija Says:

    Dubravka izlapela drugarice moja. :))) Možda bih ja rado i ovce šišala, ali u nekoj Australiji. :)))

  31. bubazlatica Says:

    A ananas sto mi rodioooooo, pa articokaaaa, malo me pamuk zeza, mnogo mu brate treba da porasteeee. Obrala banane i narove, izvezla se cezama do komsija, svrcala do tebe, rasterala ti vrane i korov, da znas da si mirna s te strane🙂

  32. Reminder Says:

    Ja tek sada skontah da na Facebooku postoji neka igrica Village. U al sporo palim😉 Ja ću, za ubuduće da znaš, naj pre da pročitam neki post pa da sačekam jedno 2-3 dana dok dođe iz dupeta u glavu pa tek onda da napišem komentar. Ovako na prvu loptu ispapadm mLLogo glup😉

  33. Afroditta Says:

    Sjajno Charolijo ! 🙂
    ja sam danas dobila sms poruku da me ceka basta puna sljiva ,jabuka i cvijeca. Sutra na biciklo,pa u berbu.
    Boze,kako ovakve stvari covijeka cine sretnim. 🙂
    🙂

  34. Charolija Says:

    Bubice hvala ti puno, te vranetine mi glave dođoše moraću da kupim neko strašilo…A si videla kućicu za ptičice, kupila sam i jednu banderu za telefon, moraću da vidim ovih dana sa ovima iz ptt-a da dođu da mi povežu telefon.😀

  35. Charolija Says:

    Reminder tvoj komentar se odlično uklopio u celu priču. Ceo dan sam pevušila “idemo na selo, na selooo … ”😀

  36. Charolija Says:

    Afroditta blago tebi, beri i uživaj i za nas koji nemamo šta da beremo, sem ovako na netu.😀

  37. lost Says:

    kad stigneš navrati u Jovil, tamo ne mora skoro ništa da se radi, ja čak zabrovaim da nahranim psa, mačku i ribicu, a kuću nisam usisala nikad😀

  38. Charolija Says:

    Lost izbegavam da svraćam bilo gde još, jer me sve strah da su da se navučem i na to.😀 Mada kada budem zadovoljna farmicom, dolazim u komšiluk.:mrgreen:

  39. drveni advokat Says:

    Mislim da ćemo da postanemo komšinice!

  40. IvanB. Says:

    ja bas stao i ne verujem sta citam posto znam da ste ziveli u stanu i otkud sad odjednom imanje, basta, jezerce,😀
    hhehhee, masta je cudo ako je jos uz jutarnju kafu
    mogu ti reci da sve opisano zvuci sjajno. Samo si zaboravila da pokupis orahe, opali su hehehehe

  41. Charolija Says:

    Drvena, pa ajde više dolazi u komšiluk.😀

  42. Charolija Says:

    Ivane orahe još nisam zasadila, mada je ideja odlična. U zadnje vreme su pobegli neki slonovi iz cirkusa, pa sam i njih nastanila, bilo mi ih žao da lutaju po svetu, a kod mene imalo mesta.😀

  43. Goran Says:

    …a blato do kolena?

Leave a Reply

