Dušo moja, srećan ti rođendan

mama-i-tataO kako mi noćaš nedostaješ. Mislila sam da mi nikada nećeš nedostajati. Uvek si tu, uvek sam ja tu, uvek nas ima. Hvala ti što postojiš, što se brzo oporavljaš, što si živ. Hvala ti što si onog 08. maja došao na stanicu da prevezeš jednu nepoznatu mene, što si me te noći odveo u “Kuću piva”, što smo te noći shvatili mnogo toga, što je jedna pesma postala samo naša…

…što si me posle odveo kući i prisvojio… kao mi pesmu, još te noći za ceo život. Hvala ti dušo moja.

Hvala ti što si me oženio. Da nisi ti, niko drugi nikada i ne bi, jer za nikog drugog nisam ni stvorena. Tvoja sam i tako će biti dok me ima.

Strašno je dušo, što sam te za malo izgubila. Nemoj mi to više raditi. Rekoh ti već jednom, ako bi mi umro mlad, da ti ni na sahranu ne bih došla. Ma razvela bih se posthumno. Ma kakav je to način objasni mi, da mi svake godine zamalo umreš? Nismo se tako dogovorili.  Sreća je da nisi Svetom Iliji poneo hladno pivo, pa te vratio.  Super je lik taj Ilija.

Hoću da živimo zajedno sa svojom decom, zdravi, pa ma kakav život bio, samo da budemo živi… živi i zdravi…nemoj mi ovo više raditi, molim te. Ne želim više da idem u bolnicu, makar još 60 godina. Posle toga kako hoćeš.

Srećan ti rođendan dušo. Brzo mi dođi, mnogo mi nedostaješ. Dođi da mi pevaš i da  zajedno skočimo. Neću ti reći da te volim.

(ovako padobranci slave rođendan kada nisu u bolnici)

Tags: , ,

49 Responses to “Dušo moja, srećan ti rođendan”

  1. Deda Says:

    Srecan rodjendan!
    Ostalo si sve ti lepo rekla…😛

  2. Linga Says:

    Sreca nvam rodjendan!
    Rasplaka me zeno sabajle, a kako je vama znate.
    Bice to dobro, znas!

  3. stevo Says:

    Srećno!

  4. Suske Says:

    Pridružujem se čestitskma kao i željama za brzo ozdravljenje.

    Samo glavu gore, kao i do sada😉

  5. SanjaKokica Says:

    🙂 sve najbolje, naredni da proslavite van bolnice!

  6. Вуле Says:

    Da ti je ziv, zdrav, a za ono prav da se sama pobrines.

    SRECAN RODJENDAN!

  7. Ivana Says:

    Srećan rođendan! Da ti je živ i zdrav, najmanje tih 60 godina!
    Drž’ se!

  8. llevo3 Says:

    “Hoću da živimo zajedno sa svojom decom, zdravi, pa ma kakav život bio, samo da budemo živi… živi i zdravi…” ova rečenica se uvek izgovara u takvim situacijama, ali nažalost brzo je zaboravimo😦

  9. Charolija Says:

    Hvala Deda. Ja rekoh šta imam, a on sada kako hoće.😀

  10. Charolija Says:

    Hvala Linga…već je sve mnogo bolje.😀

  11. Charolija Says:

    Stevo, Suske, Kokice hvala vam puno. ..😀

  12. Charolija Says:

    Hvala Vule…a za to prav…hahaha…ne smem sada ni da ga pogledam.😀

  13. Charolija Says:

    Hvala Ivančice. Možda je na ovih 35 + 60 malo mnogo, ali neka bar bude još 56.😀

  14. Charolija Says:

    Ilevo ja to govorim i kada nam je najlepše. Ne zaboravljam prave vrednosti i važne stvari, naučila sam se do sada.😀

  15. zelenavrata Says:

    Njemu je srecno rodjenje kad ima tebe, kad ti imas njega, kada vas imaju vasa deca.
    Neka vas sve Bog cuva i `ajd Sveti Ilija, dobro je sve.
    Nego razmisljam jos 56 godina s tobom….mnogooo, jadan covek😆
    Sve najbolje mu pozeli od nas i reci mu da nas ne zajebava vise jer cemo ga i mi isutirati🙂

  16. Sanja Says:

    Srecan mu rodjendan, a sve ostale da docekate zdravi i veseli! 😛

  17. Reminder Says:

    Srećan rođendan i dug i srećan život.
    Biće sve OK. Ja sam doživeo sličnu situaciju pa evo tu sam.
    Treba da slavite Svetog Iliju.
    Kao što si i sama rekla Dont give up. Biće sve u redu. Život je to. Bitno je da on ima tebe.

  18. Pedya Says:

    Sve najbolje i njemu i tebi i vama. I popijte jedno hladno pivo u Ilijino zdravlje. A on nek sačeka…

  19. Slavko Ilic Says:

    Srećan rodjendan! I da svaki sledeći slavite onako kako treba!

  20. Dudaelixir Says:

    Rasplaka me prvo, a drugo SREĆAN JABUČILU RODJENDAN I DA SE VIŠE NE ZAJEBAVA, dosta je bilo ove dve godine. Sledeće mora da te ČASTI za dve bolesne!
    Prosle godine si rekla da ćeš ga namlatiti kada se oporavi. Cini mi se da nije dobio dovoljno batina, kada ti je ovo uradio:)
    Zelim vam sve najbolje i mogu da mislim koliko ti nedostaje, kada se ovoliko volite. Povuci mu uši i za mene! Nadam se da je mnogo bolje i da ce kući, uskoro!
    Pozdravi ga puno!😉

  21. drveni advokat Says:

    sve potpisujem što drugari rekoše i dodajem . . .
    jedno bepče dogodine : )))

  22. electrasdreams Says:

    Naravno da cete biti zajedno. Srecno vam bilo!

  23. Dudaelixir Says:

    Kakvo je stanje sa Jabučilom? Jel ustaje polagacko?

  24. lost Says:

    Srećno i od mene!
    Želim da još dugo letite, skačete i da se volite!🙂

  25. Mahlat Says:

    Kasnim, al’ nema veze.
    Jos letova.
    Jos piva.
    Jos ludila.
    Jos zivota.
    Srecno🙂

  26. zelenavrata Says:

    Mahlaaaaaaaaaat, a jos sexa?🙄
    Kako si to mogla da preskocis, ccc😀

  27. Danijela Says:

    Zelim vam sve sto bih i sebi pozelela,a to svakako mora biti najbolje😀
    Jos puno predivnih i vrednih zajednickih trenutaka i puno rodjendana proslavljenih onako kako treba!

  28. Dubravka Says:

    sad sam pročitala što sam ispustila jer sam malo odsustvovala sa neta. jebemti…
    pojma nemam šta da kažem.

    svaka tebi čast. respect.

  29. Charolija Says:

    Zelena šutiranje mu ne gine u svakom slučaju. Mukica moja, sinoć je došao kući, “pobegao”, pa se ujutru vratio da primi terapiju i opet kući. Ovde mu je najbolje i najbrže se oporavlja.🙂

  30. Charolija Says:

    Hvala Sanja, što je bolovao bolovao je, nema više bolovanja za njega, a ni za ostale.🙂

  31. Charolija Says:

    Reminder, hvala ti. Žao mi je što si i ti prošao kroz sličnu situaciju, ali najvažnije je da si sada dobro. Što se tiče Svetog Ilije to je slava vazduhoplovaca, tako da ga svakako slavimo.🙂

  32. Charolija Says:

    Ma za Iliju nema piva još dugo, dugo…za sada samo ja po koje omanem, Ivan je na čajevima i vodi još uvek.🙂

  33. Charolija Says:

    Hvala Slavko, nadam se da će biti tako kako kažeš.🙂

  34. Charolija Says:

    Hvala Dudo, prošle godine je dobio samo par šamara, nije mi ni palo na pamet da to neće biti dovoljno. Juče je došao kući, ludak…sam se odvezao u bolnicu, sam se i dovezao.🙂 Deca su odlepila od sreće, pokazao im je onu gazu na stomaku da ga ne bi dirali i cimali, bili smo i na aerodromu, gledali avione i šetkali malo. Jutros je otišao u bolnicu da ga previju i da se javi, pa se vratio kući. Zvanično će biti otpušten možda sutra, a možda tek u ponedeljak. Svejedno važno je da smo ponovo svi na okupu i da opet spava pored mene.🙂

  35. Charolija Says:

    Drvena hvala ti, ali dosta je više bepčića. Imam i ja dušu…hahaha…😀

  36. Charolija Says:

    Hvala Lost, biće tako.🙂

  37. Charolija Says:

    Hvala Elekra.🙂

  38. Charolija Says:

    Hvala Mahlat, naravno da ne kasniš.🙂

  39. Charolija Says:

    Zelena i to što kažeš, jebeš život bez seksa.😉😀

  40. Charolija Says:

    Hvala Danijela i mi tebi želimo sve najbolje.🙂

  41. Charolija Says:

    Dubravka, ma ne moraš ništa da kažeš. Hvala ti.🙂

  42. Dudaelixir Says:

    Divno, izgleda da se njega ne možeš rešiti ni maljem, ha, ha! Vidiš ti njega kako se brzo oporavlja. A za to si ti NAJZASLUŽNIJA, JER GA MAZIŠ, PAZIŠ, VOLIŠ NAJVIŠE NA SVETU! Da li je svestan koga ima pored sebe? Zenu ZMAJA! Tebi bi trebalo dodeliti tu nagradu za troje (i ponekat četvoro) dece koje gajiš i muža koga paziš kao peto dete! Ehej, nije to malo! Srećno i što pre da imaš koristi od njega😉

  43. veshtichanstvena Says:

    Divno je videti kako se volite…U to ime nek vam je srecan svaki dan u zivotu))))

  44. Jabucilo Says:

    Hvala tebi sto si mi promenila zivot za 359 stepeni,jebi ga jos jednom pobegoh grobaru sa lopate, nadam se da nece biti vise ovakvih situacija ali ko zna da nema nas mozda se ne bih ni borio…. ipak nikome ne zelim da proslavi rodjendan ko ja za to postoje lepsi nacini sledece godine ga slavimo na moj nacin obecavam, jos jednom hvala tebi i svima ostalima.

    Tvoj Ivan

  45. Dudaelixir Says:

    Bravo Jabučilo STO SI JAVNO POHVALIO SVOJU ŽENU, koja to SIGURNO ZASLUŽUJE, a da ti NISI VREDAN PAŽNJE, ne bi se ni trudila. Srećno vam bilo zajedno i puno ljubavi i zdravlja ubuduće! I naravno, sledeće godine, FOTKE SA RODJENDANA IZ BRAZILA!🙂

  46. Cyber Bosanka Says:

    uhhh, kasno sam sve procitala i drago mi je da je sve ok. predivni ste, oboje :))

  47. Charolija Says:

    Hvala vam drage devojke. Nezamenljive ste.😀

  48. Charolija Says:

    Jabucilo dragi, s obzirom koliko ljudi je upoznato sa onim što sam obećala, budi siguran da ću te definitivno išutirati. Voli ja tebe, ali ću te šutiram iz ljubavi.🙄😉😆

  49. SanjaKokica Says:

    Divan je jabucilo😉 lepo je videti da se tako pazite i volite!!! 🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

