Potpuno svoja – spremna za novu avanturu – juuhuuu

Uuu sunce ti poljubim, šta su ti godine, iskustvo, zrelost…Za ovako nešto, što mi se izdešavalo, ranije bi mi  trebalo bar mesec dana da obe Ivane spojim u jednu, a godinu da prebolim. Fraza: “Ono što me ne ubije, ojača me.”… se potpuno potvrdila u mom slučaju. Jaka sam ko crna zemlja.

Nemam vremena u životu da se bavim stvarima koje su se desile nekom višom silom. Ne znam kako bih ih drugačije nazvala.  Važno je da smo zdravi, da se fizički dobro osećam i da mi fizička snaga dopunjuje psihičku.

kampOdlučili smo da kampujemo. Idemo u Crnu Goru, pa gde se zaustavimo. Prvo idemo u Kraljevo, pa kod kume u Budvu na kafu, onda Jaz, gde su već neki naši prijatelji, tu ćemo ostati nekoliko dana, a onda Žanjice, Njivice i ostale …ce gde možemo da ronimo, a u povratku ćemo verovatno svratiti na Žabljak.

Kupili smo veliki dvosobni šator, prava  kućica. Sastavljali smo ga na aerodromu i stvarno je super. U svaku “sobu” staje po jedan veliki krevet na naduvavanje, ima predsoblje za stvari i malu “terasu”. Sto i stolice na rasklapanje, vreće za spavanje, sve neophodne sitnice koje i te kako mogu da zatrebaju, sve je spremno.

Moj najveći problem je bio spakovati decu, Ivana i sebe. Majstor sam da natrpam svašta nešto nepotrebno, a da potrebno zaboravim. Povadim dečije stvari iz ormana, stavim ih na krevet i biram, ovo hoću, ovo neću, joj što je ovo slatko… i na kraju skontam da nisam normalna…kao da ih selim, pa ponovo i onda još jednom… na kraju odlučim da ću sve da ih spakujem u jednu torbu, tako i uradim. Ostatak vratim u orman i eto gotovo. Spakovani su.  Sebe spakujem za 15 minuta, dragog isto tako. Ostalo je da popakujem peškire, sredstva za ličnu higijenu i igračke.

Kamera, foto-aparat i kartice su spremni. Od ostale tehnike ne nosim ni mobilni telefon. Ništa mi ne treba. Eto kakva sam, punjače bih zaboravila.😆

Želim da prvu jutarnju kaficu pijem na našoj “terasici” sa pogledom na more. Onda tuširanje, skokom u vodu. Želim da plivam, plivam, plivam…plivam, dok mi se koža ne smežura i dok na usnama ne osetim…hm… kako bih to objasnila… kao kada pojedete 200 grama slanih semenki.

Kako se koje dete budi tako dobija svoju koficu, lopaticu, mišiće i slične zajebancije. Doručak tu na licu mesta iz našeg frižidera, a onda celodnevno ludiranje na plaži. Želim da se igramo u pesku, da pravimo dvorce i gradove, da skačemo i da se prskamo i da vrištimo od sreće.

Ručak u nekom restoranu ili u domaćoj radinosti. Koliko inače “mnogo” jedemo, hrana nam uopšte nije problem. Sigurna sam da ćemo se najesti voća, povrća, sladoleda i ribe. Uveče malo šetnje po civilizaciji, a onda vatrica na plaži. Nekako sam sigurna da će se i neka gitara pojaviti. Roštiljanje, hladno pivo ili dobro crno vino…  neizbežno.

Posle tako ispunjenog dana, klinci spavaju ko mačići, dragi i ja sedimo pored vatrice pijuckamo pivce ili vince, uživamo i planiramo život.  :lol:

ronioc Radujem se više nego klinci. Oni samo zbunjeno gledaju šta se dešava po kući i nemaju pojma kakva ih avantura očekuje.  O ronjenju ću vam pričati kada se vratimo. Svog nastavnika padobranstva i ronjenja vodim svuda sa sobom.😉 Kada ćemo da se vratimo nemam pojma, ali sam sigurna da ću imati šta i da vam pričam i da vam pokažem kada se budemo vratili. Do tada budite mi pozdravljeni i svima vam hvala, znate na čemu.

Ako mi neki internet kafe, dok se budemo švrćkali, bude “isterao” oči, javiću se, neću ga tražiti.😉

Tags: , , , ,

25 Responses to “Potpuno svoja – spremna za novu avanturu – juuhuuu”

  1. Džejn Says:

    S obzirom da plivam “k’o sekira”, logično je da izuzetno cenim ronjenje.🙂 Nadam se da ćete se super provesti, kao i da će vam vreme ići na ruku.
    Odmori, zaslužila si!😉

  2. Charolija Says:

    Hvala draga na lepim željama, odmoriću mozak, telo i dušu…ronjenje…hm…imam par zarona, ali na Savi, želim da “osvojim” podvodni morski svet.😀 Juhuu…

  3. Deda Says:

    ajd sa srecom, uzivajte i odmorite malo… Lep provod vam zelim !!!

  4. Charolija Says:

    Hvala Deda.😀

  5. IvanB. Says:

    zelim vam lep i nezaboravan provod.

  6. SanjaKokica Says:

    Pa Charolija, ipak ne stade sve u jedan ranac😉 Nemojte se lepo provesti, provedite se najbolje što možete, deca će se brzo odzbuniti, čim ugledaju plažu, znaće šta im je raditi🙂 Sve u svemu, sve najbolje!!!! Pozdravite nam slanu vodu!!!

  7. Flying_man Says:

    Pune srece i dobrog provoda vam zelim. Nemojte da radite nista sto ja ne bih radio…

  8. Cyber Bosanka Says:

    lijep provod i uzivajte :)))

  9. Charolija Says:

    Hvala Ivane.😀 Sigurna sam da će biti nezaboravno.😀

  10. Charolija Says:

    Kokice, sebe jesam spakovala u jedan ranac, od toga ne odustajem, ali s obzirom da idemo kolektivno, pa još i na kampovanje nakupilo se tu svega i svačega.😀 Biće nam super.

  11. Charolija Says:

    Fly sigurna sam da bi ti se svidelo sve što ćemo da radimo.😀

  12. Charolija Says:

    Hvala Bosančice.😀

  13. stevo Says:

    Ajde da vam ovo sada bude najbolji godišnji odmor u ovoj godini. Ma želim vam bogovski provod!

  14. Gil-galad Says:

    Meni ovo deluje fenomenalno i pre nego shto je uopshte i pochelo! Lep provod i dobro zezanje zelim!

    A ronjenje je keva!!! Jedna od najlepshih stvari u zivotu. Samo ti i gomila plavog oko tebe.😀

  15. Ivana Says:

    Jaaaaooo ja se vama divim!! Do imbecilnosti!! Provedi se najlepše na svetu i zajebi internet kafe. Uživajte u svojoj kućici! Kad se vratiš, onda polako!!!
    UŽIVAJTE!!

  16. Dudaelixir Says:

    S obzirom da odlazite za Brazil na jesen, dugo nećete provoditi letnje raspuste na ovim prostorima. Divno si sve zamislila, a želim da ti se to sve i ispuni. Cuvajte se samo vode. Samo flaširanu koristite i voće perite njim. To je osnovno u CG. Da svi budete zdravi i veseli i nakupate se i nauzivate! Srecam put i toplo more, naravno bez kiše!🙂

  17. zihernadla Says:

    Čar, uživajte, plivajte, ronite, jedite, šetajte…divno!😀

  18. Suske Says:

    Želim vam lep odmor ! Zaslužili ste … uživajte😀

  19. zelenavrata Says:

    E, toliko si puna optimizma da se i ja kezim pored monitora, zarazni ste zeno🙂
    Srecan put i ludo zezanje vam zelim😀

  20. Dubravka Says:

    ih divota. uživajte!

  21. mackomali Says:

    Svaka čast na spajanju dve Ivane tolikom brzinom, divim ti se i bićeš moj uzor!
    Letovanje će vam biti divno, a kllinci imati šta da pamte. Ne verujem da ću se ja nekad usuditi na takav vid letovanja🙂

    Uživajte, želim vam srećan put, sunce i toplo more!

  22. Afroditta Says:

    Dobar provod Charolijo ! 🙂

  23. sara Says:

    Srecan put i uzivajte, ljudi tako veseli i avanturisticki rapolozeni … 😀

  24. drveni advokat Says:

    lepo se provedite, uživajte i iskupajte i za mene!

  25. Dudaelixir Says:

    Otiiiiiiisli!🙂😦

Leave a Reply

