Malo "ti", malo "ja" – uspećemo opet!

gemini42

Idemo dalje. Kada mi se izdešavaju neke stvari, kao ovih dana, koje čak ne mogu ni na papir da stavim, onda potpuno do izražaja dolazi moja blizanačka priroda. Ivanu koja sve to preživljava sklonim u ćošak, nije za upotrebu, a onu drugu Ivanu kojoj kao da se ništa nije desilo, pustim da funkcioniše dok se ona prva ne oporavi i smogne snage da se potpuno suoči sa problemom i sastavi se sa ovom drugom, nasmejanom i veselom. Neke stvari samo na taj način sam uspela da preživim bez ikakvih posledica po svoje psihičko i fizičko zdravlje.

Šta je tu je, iz ove kože se ne može i tačka. Kad se već ne može, onda prosto i jednostavno idemo dalje. Nas “dve”.

Kupila sam narandžasti kupaći, narandžasto haljinče, “snimila” sam naočare za sunce koje mi se sviđaju, obojiću celu sebe u narandžasto i idem na more.  Baš me briga za katastrofalno stanje u kom je “ona” Ivana. Neka nje, neka iskulira malo. Baš joj je bilo teško ovih dana, nisam joj “ja” kriva što ona ne ume da se isplače ko čovek i da kupi narandžasto haljinče. Pozajmiću joj, kada se bude sredila malo.

Žao mi je nje, rado bih joj pomogla, ali ne umem. Viša neka sila se umešala. Slaba sam kada se ovako upolovačim, ali to niko ne zna, pa ne mogu ni da mi naude. Nemojte nikom da kažete.  Nije isto kada je čovek ceo i kada ga ima samo pola. Na žalost sve je to samo kobajagi, ali deluje. Definitivno pomaže u životu imati moć, isključiti jednog sebe.

blizanciOva vesela i nasmejana se pošteno namuči da iznese sav teret, ali za to vreme ona druga, u problemu, sve više jača i vremenom preuzima na sebe svoje breme. Malo po malo. Kada bude spremna, isplače se ovoj trenutno jačoj na ramenu, sastave se i onda od dve postane jedna IVANA. Don’t give up!!!

Tags: , ,

17 Responses to “Malo "ti", malo "ja" – uspećemo opet!”

  1. IvanB. Says:

    Bas kao sto kazes – zivot ide dalje. Nadam se da ce ona tuzna ivana u skorije vreme se isplakati na ramenu ove druge ivane i ponovo biti jedna. Odmor ce ti svakako prijati.

  2. Deda Says:

    Ponekad pozelim da budem blizanac, tacnije onaj sto zna sta treba da uradi u pravom trenutku…

  3. Dubravka Says:

    xexe, diste blizanci?! znam kako vam je, nas smo dve ribe koje ne zna se kako plivaju zajedno jer plivaju u suprotnim smerovima…. al i nije loše, uvek imaš društvo.😉

    uživaj u svojoj narandžastoj, i ja je volim, obaška onu šafran, ko dalaj lama što nosi. a pravi dobru kombinaciju sa plavim odmora (jedna reč)😀

  4. electrasdreams Says:

    Jel’ ti to mene izogovara?

  5. electrasdreams Says:

    Lepo se provedi u nandzarastom, to je prava boja!

  6. dudaelixir Says:

    Sta da ti kazem, sem potpuno te razumem, mada smo nas dve (ja) malko drugacije, jer nas vadi ona škorpijetina. Ja (nas dve), uglavnom radimo sinhronizovano, tj. obe smo uzasno u autu, ili smo obe uzasno dobro! Narandzastu obozavam i zamišljam tebe u njoj! Biće dobro obema, sigurna sam! Iz svake krize se izlazi jači, ne zaboravi! Bićeš kao PERA ČELIK, kad sve prodje!🙂

  7. stevo Says:

    Oooooo… Čarlić… imaš svo moje razumevanje; no, čim postigneš harmoniju koja jeste potrebna da se sve gleda i vidi s visine ispod plafona, želja da misliš o ovim stvarima postaće izlišna i nepotrebna. Inače, to se zove celovitost. Pozdrav!

  8. Mahlat Says:

    Povedi i nju na more, nemoj da si takva🙂

  9. zelenavrata Says:

    Neka ti ova bude nandzarasta a ivu drugu obuci u zeleno i povedi je😀
    Jebemti…….

  10. zelenavrata Says:

    Mahlat se popravila, ne gresi vise toliko, pu, pu da je ne ureknem, a glde mene0iva, ccc😛

  11. zelenavrata Says:

    hahahahaha, idem kuci, opet sam izgresila😆

  12. sara Says:

    Hajde divan narandzasti odmor i ne odustaj!!!
    Poz😀

  13. Dudaelixir Says:

    Imam ideju: suzi haljince i uguraj i “onu drugu” u nju da bude stalno uz tebe koja je ok, pa će se sigurno “zaraziti” pozitivnom energijom! Izabrala si super boju! Kad krecete i u kom pravcu, ako se zna, ili, kuda vas vetar odnese?🙂

  14. Nena Says:

    Nemoj napuštati onu drugu Ivanu da se ne izgubi negde. Doduše ja sam upoznala samo ovu što ide na more i jako mi se dopada jer je ne ustrašiva, a najveća vrlina joj je što ume da sasluša i razume i udebi čoveka u nemoguće.
    Vadi onu iz ćoška i bojasni joj kako se bori kroz život!

  15. Gil-galad Says:

    “Nije isto kada je čovek ceo i kada ga ima samo pola.” A vas je ionako dve, pa je pola jedna CELA Ivana, kako god da okreneš!😉

    Lepo se provedi na moru!

    P.S. Moja soba je dobrim delom narandžasta. Pročitao sam jednom da ta boja budi optimizam, a to je presudilo prošle godine kada sam odlučio da nečim malo razbijem plavetnilo oko sebe.😉

  16. SanjaKokica Says:

    Nek si ti kupila narandžasto haljinče i kupaći, to će da te razveseli, a more još više😉 Uživaj, opusti se, ti znaš šta onu tužnu Ivanu muči, ne daj joj da je muči, nego je izvedi na sunce, u vodu, hlad…šta bilo…i leči je, zajedno ćete dalje lakše.

  17. bojovic Says:

    Panta rei …

Leave a Reply

