Pa šta, to je samo obican život!!!!!!

hmHMmmmm….istina je, nikog od vas ne poznajem, vi ste moja sveska, koja je progovorila. Od trenutka kada sam se opismenila, imala sam svoju svesku za pisanje. Ćutala je moja sveska. Moja olovka je pisala, ali sveska je ćutala, mutava. Niko mi  u misli nije zalazio tako duboko, kao što sam vama dozvolila. Pročitate neku moju pisanu glupost i možete da komentarišete, mogu da vam odgovorim. To je sve. Zašto biste morali da me poznajte da biste rekli ono što mislite?

Čemu to? Ne poznajete vi mene, ne poznajem ja vas. Kakve to veze ima sa mojim pisanjem?  Loše mi je, imam neodoljivu želju da vam kažem zašto, ali neću. Pičketina sam kao i većina. Velika stvar u mom životu, koju mogu da vam objavim, a ja neću…ne smem. Ne smem, jer nemam snage da se više borim sa vetrenječama.

Da, dobri moji, proćiće i to, pročitaće neko, neko neće, nekom će biti jasno, nekom neće. Uuuu jeeeeeee….mnogo mi je loše! Pa šta?

Proćiće… neću vam reći, možda biste vi zbog toga skočili sa mosta ili se upucali u potiljak? Ne i ja. Ovo je moj blog, moja pozornica, moj život. Svašta smo do sada podelili, ovo nećemo. Ne ljutite se na mene. Moj blog moja stvar, moj život, hmmm…moj život dat celom svetu na uvid, ali moj je…ko jebe svet.  Boli me dupe za svet.

Moj blog je moja sveska, a vi…vama sam bez razmišljanja dozvolila da se umešate, jer vi ste dobri ljudi. Ne može niko da mi naudi, jer dobro želim.  Moje dobre želje će i vama dobro doneti, a ja? Ja sam samo virtualni lik koji ćete možda nekada upoznati.

SVE JE TO SAMO JEDAN OBIČAN ŽIVOT!

26 Responses to “Pa šta, to je samo obican život!!!!!!”

  1. WebTurist | @sivinjski Says:

    Posebno mi se sviđa predzadnja rečenica:
    “Ja sam samo virtualni lik koji ćete možda nekada upoznati.”

    Kako volim kada ljudi opušteno pišu što misle i boli ih uvo.

    Pozdrav od @sivinjski

  2. Deda Says:

    A da si se istresla malo drugacije, mozda bi ti bilo lepse…??
    Mislim, neko nema ni sekund onoga sto ti imas pa da zivi jos trijes zivota, nece ukapirati ni odmah ni izmedju redova…
    Dobro jutro, novi dan donosi novo i lepo, osmeh na lice…

  3. stevo Says:

    Vidim, Charobna prošo odmor a ti odmah u sredinu: udri ga bre! Ako se sada bolje osećaš onda ga udri još jednom😉 I naravno da si virtualna kada nisam stigao na aerodrom dok ste se padobranštili nad mojim gradom, bez obzira što voda nije bila za piće. Pozzzz😀

  4. Dubravka Says:

    sviđa mi se da smo sveska koja je progovorila.🙂

    čar, vreme je loše. pre nedelju dana je nešto udarilo u jupiter, onda je bila aurora, bila su dva pomračenja i dolazi treće za neki dan… sve se namestilo da ne bude dobro. ja sam jednako kao ti, loše, ni ja ne bih o razlozima, a da ti pravo kažem, razlozi nisu ni bitni.
    da se osećamo loše uvek ima razlog, da se osećamo dobro, nikad ne treba razlog, zar ne?

    sad, ja se sa svojim demonima borim tako da bivam nadnaravno ljubazna prema sebi i drugima. znaš ono, kad ti treba kinta, daj nekom. za sve što daš, vratiće ti se desetostruko. tako i za emocije. oslobodi loše, nek idu, aukurac, moraš da napraviš mesta za dobre koje dolaze.

    nijedan život nije običan. nijedan nije uzaludan, pa tako ni tvoj. a problemi su uvek sitnice, small stuff. već sutra su manji, dok načisto ne izlape.

    drž se.🙂

  5. Charolija Says:

    Sivinjski opušteno pišem, opušteno živim.🙂

  6. Charolija Says:

    Dobro jutro Deda, staviću danas osmeh na lice i idemo dalje.🙂

  7. Charolija Says:

    Stevo meni odmor traje ceo život.:mrgreen:

  8. Charolija Says:

    Dubravka koja planeta je u koju udarila pojma nemam, ali ako ti kažeš da je tako, verujem ti. Čudne neke sile su svakako uticale na pojedina dešavanja, tako da je sve moguće.

  9. Dubravka Says:

    ako je za utehu, kad smo već kod nebeskih telesa, ovih dana padaju zvezde, to jest, vide se perseidi, valja pomisliti želju kad god ti padne napamet jer je zaista kiša meteora u pitanju.
    sve je dobro.🙂

  10. dudaelixir Says:

    Znala sam da nesto ne štima, cim je ono o polnim bolestima toliko dugo čučalo na ovoj strani!
    Baš mi je žao što ne možeš da nam kažes koji imaš problem, jer to nije svojstveno blizancima. Medjutim, pretpostavljam da to “nesto”, “neko” ne treba da pročita!
    Znam ja da će ti doći bolje sutra, kao i meni i mojim “rukama”. Evo, šaljem ti jedan VEEEELIKI ZAGRLJAJ, onako majčinski i dajem ti rame za plakanje, ako ti je potrebno! Ne daj se Ines, ne daj se godinama moja Ines…🙂

  11. IvanB. Says:

    Vala bas “Sve je to samo jedan obican zivot”
    a za to sta ce drugi da misle kakva si ti van ovog bloga – sta te briga. vazno je da ti budes uvek ovako pozitivno otkacena i nadrkana kad ti nije sve po volji. Zato i sluzi blog da se malo istresemo.

    Elem, kako si ti? Tvoji? Citao sam pricu o tvom stricu sto se operisao, zao mi je. Nadam se da je bolje.

    Pozdrav

  12. Suske Says:

    Svi su životi obični i svi neobični. Iz mog ugla tvoj je sve samo nije običan i prelep je😉
    glavu gore, imaš moju podršku i pomoć ako ti ikada zatreba🙂

  13. Charolija Says:

    Dudo hvala ti puno, takav majčinski zagrljaj mi baš i treba. Dolazi mi mama za neki dan, pa ću da se mazim sa njom kao klinkica.😀

  14. Charolija Says:

    Ivane hvala na podršci.😀

  15. Charolija Says:

    Suske lepo je znati da poznajem takve ljude kao što si ti, pa makar i na samo ovakav način. Hvala ti.😀

  16. Duda Says:

    Mama je mama, da pruži utehu, podršku, da savet i uvek, uvek, sve razume. Biće ti, sigurno lakse! Ne daj se, sve je to samo zivot!😉

  17. Mahlat Says:

    Ja ne priznajem to ”JA sam samo virtualni lik…” Ipak ovde ostavljamo po deo duse, vremena, snova, svega, kako to moze da bude samo virtualno.

  18. Charolija Says:

    Ne znam Mahlat, tako se kaže. Jebem li ga. Vi koji redovno dolazite i čitate sve ovo što napišem me bolje poznajete nego neki bliski prijatelji, tako da si verovatno u pravu. Oni ne mogu da mi zađu u dušu tako duboko kao što to sama radim i prenosim ovde. U pravu si.

  19. electrasdreams Says:

    Tu sam.

  20. zelenavrata Says:

    “Picketina sam kao i vecina”, potpisujem.
    A tu sam, ako me `oces.

  21. Nena Says:

    Odlično razumem kad je nekome teško. Da bi te neko podržao i ponudio ti pomoć, nekada nije ni potrebno da zna razlog već samo da bude tu kraj tebe i podrži te šta god da je u pitanju.

    Kad je meni bilo jako teško, podržala me je drugarica koju sam baš na ovakav način upoznala. Bezuslovno mi ponudila svaku svoju pomoć, upoznala sa porodicom i primila u svoj dom a bukvalno me nije ni poznavala. Njene reči još odzvanjaju u mojim ušima kada mi je teško.

    Samo napred, sama nisi. Šta god ti zatreba ja ću biti tu!

  22. Charolija Says:

    U bre razbiste me potpuno. Sramota me je da budem loše, kad imam vas. Hvala vam svima neizmerno.😀

  23. drveni advokat Says:

    ne volim kad si tužna . . .
    i ne volim da si tužna . . .
    ide život dalje, ali mu je lakše da ide sa osmehom . . .
    nikako namontiranim, samo onim spontanim.

    ljubim te, ne daj se.

  24. malabreskva Says:

    I ne moraš da kažeš šta te muči, već ti je lakše kad nam i toliko napišeš🙂
    Podelimo tugu i biće je manje. Pozdrav.

  25. Charolija Says:

    Breskvice, bilo mi je lakše kada sam ovo napisala i ako ništa nisam rekla. Nekako čovek zna da je to nekako pročitao i podelio taj trenutak sa njim. Meni blog uvek olakša probleme.😀

  26. Komentatori i komentari (drugi deo) | Charolija Says:

    […] Čitam sada komentare i uživam, ne znam koji bih pre postavila. Duda je neko vreme samo čitala i komentarisala. Prvi komentar je ostavila 25.05.2008., a kao da je juče bilo. Ako neko može da vam pruži reči utehe kada vam je teško onda je to ona. “Mama je mama, da pruži utehu, podršku, da savet i uvek, uvek, sve razume. Biće ti, sigurno lakse! Ne daj se, sve je to samo zivot! ” Pa šta to je samo običan život. […]

Leave a Reply

