Ljubičasta

Ukoliko je ljubičasta vaša omiljena boja vi ste malo neobična i mistična osoba. Skloni ste da sudove donositi intuicijom, imate neki specifičan talenat ili se radi o vrlo neobičnom pogledu na život. Ljubičasta boja se povezuje s plemstvom i duhovnošću. Nastaje kombinacijom tople i energične crvene i hladne plave boje, te ima svojstva obe.

Što se tiče sexa, ljubitelji ljubičaste smatraju da su previše pametni za ovakve vrste aktivnosti. Žene su od onih koje mrze da im se mrsi kosa, dok muškarci seksu prilaze na poslovan način. Oba pola, ljubitelji ljubičaste, više se brinu za sopstveno ispunjenje, nego za zadovoljenje nekoga drugog. Soba ljubičaste boje može potaknuti kreativnost kod dece ili umetnika. Ime je dobila po cvetu ljubičici.

Lično nemam nikakvo mišljenje o ljubičastoj boji. Mislim da u stanu nemamo čak ni ljubičastu igračku.

Tags: ,

30 Responses to “Ljubičasta”

  1. Nena Says:

    Kad će nastavak? Strpljivo čekam crvenu!

  2. stevo Says:

    Baš mi se svidja ova ljubičasta, imam dve bele plastične stolice i nameravam da ih prefarbam u ljubičasto; zašto?, pojma nemam, rekoh da mi se svidja ova boja.

  3. Milica Says:

    Ooo, obožavam je!
    Mada, ja i nisam baš aristokratski i intelektualno nastrojena prema životu, posebno seksu.
    U kući od ljubičaste samo detalje. A u ormanu preovlađuje.

  4. jelenaartpoezija Says:

    Uh, ja imam par omiljenih boja, tako da ce biti poprilicna konfuzija, kad sve saberem.
    Zanimljiv teskt.

  5. rainbowica Says:

    Manje-vise volim skoro sve boje… 😉 A igrom slucaja sam ofarbala spavacu sobu u stanu u kome sada boravim u ljubicastu… i onda mi je lepo sestra rekla da je citala o nekoj studiji prema kojoj su ljudi koji krece sobu u ljubicastu pretezno skloni samoubistvu….a vazda obecam sebi da me glupost nece iznenadjivati… :/

  6. magi Says:

    I moja spavaca soba je ljubicasta i par krpica, ali nesto se ne prepoznajem.

  7. stevo Says:

    Šta se ovo dogadja sa tvojim sajtom? Čekam pola sata da se pojave postovi.

  8. Charolija Says:

    Neno crvena je bila prva…kategorija “boje su u nama”, pa pogledaj. 😀

  9. Charolija Says:

    Stevo na aerodrou u kafani imaju ljubičaste stolice, pa ćemo da pozajmimo dve, da se ne maltretiraš sa farbanjem.

    Sedenje u ljubičastim stolicama, dovodi do raznih poboljšanja kod umetničkih duša, tako da mislim da ti je zato došlo da ofarbaš te bele. 😀

  10. Charolija Says:

    Milice ovo što piše o ovim bojama nisam ja izmislila, tako da ne znam koliko je tačno. 🙂

  11. Charolija Says:

    Jelena ovde ima par objašnjenih boja, pa se možda u nekoj i prepoznaš. 🙂

  12. Charolija Says:

    Rainbowice ako je tebi lepo u tvojoj ljubičastoj sobici, baš te briga šta istražuju dokoni ljudi. 😀

  13. Charolija Says:

    Magi nemam pojma koliko ima istine i da li je ima u ovom, ali eto…

  14. Charolija Says:

    Stevo mislim da sam sada rešila problem i da je sve OK. 😀

  15. stevo Says:

    Da, sada ide mnogo brže 😀 ali neće smajlići i ćuj dve stolice obavezno 😉

  16. zelenavrata Says:

    ja bila pa ostale me bas briga 😛

  17. Dudaelixir Says:

    Isto kao i u plavoj! Divna fotke, ali, u svom 56-godisnjem zivotu, nikada nisam imala nista ljubicasto! Ne volim je, baš, baš! Sorry! 🙂

  18. SanjaKokica Says:

    E a ja baš ne volim mnogo ljubičastu, al danas nabacila i kupaći i haljinu i papuče u baš tim tonovima i mnogo sam zadovoljna!!! (hoću reći, još malo pa more!!!) 🙂

  19. Charolija Says:

    Stevo srediću i smajliće, a što se stolica tiče ne brini, nabavićemo. 😀

  20. Charolija Says:

    Zelena jesi bila, ali sam dodala još neku reč, pa možeš da pogledaš. 🙂

  21. Charolija Says:

    Zašto sory Dudo ko voli nek izvoli, ko ne voli ima neku drugu za voljenje. 😀

  22. Charolija Says:

    Kokice samo se ti opremaj, pa makar i u ljubičasto. :mrgreen:

  23. Cyber Bosanka Says:

    ja cekam da mi napises nesto o narandzastoj…

  24. Charolija Says:

    Bosančice narandžasta je već “obrađena”. Možeš da pogledaš ovde http://www.charolija.com/featured/nandzarasta/

  25. lost Says:

    ja volim ljubičastu, ali nisam previše pametna 😯 😎

    elem, blogodruženje planiramo za 11. jul, javi mi se na mail ako možeš pošto nisam sigurna da tvoj sa wp funkcioniše, jer jednom nisi dobila 😀

  26. Charolija Says:

    Lost razmišljam večeras kako da napravim header na blogu i sada sam sigurna da svakako treba da stavim mail adresu između ostalog. 😀 Na žalost nismo u Srbiji za vikend tako da neću moći da dođem. Mnogo mi je žao i tužna sam sada. 😦

  27. dudaelixir Says:

    Zao mi je za ovu poslednju tvoju vest! Uf, baš sam se radovala da cu te videti! 😦

  28. Milana Says:

    Moja soba je tamno crvena. Obožavam je. Ali ljubičasta mi je baš sexy 🙂 Ove sezone sam kupila ljubičasti kupaći 😉

  29. lost Says:

    nema veze, uzivaj, ponovicemo mi to 🙂

  30. Afroditta Says:

    Ljubicasta,to je moja boja ! Na drugom mijestu je narandzasta pa smeda. 🙂

Leave a Reply

