Boško Buha

bosko-buhaRazmišljam nešto. Juče u Beogradu ludnica. Došao taj neki jebeni Amerikanac i oni ga po njihovom protokolu zaštitili kao belog medveda, a već danas čovek ladnije od leda, ušao u zgradu Predsedništva Srbije sa cele dve bombe. Bar tako kažu.

Dok nisam čula celu vest, prvo mi je palo na pamet da je kidnapovan Tadić. Verovatno sam odgledala mnogo sličnih filmova, pa mi mašta radi u tom pravcu ili mi je proradila podsvest, tj. videla sam stvar onako kako bih volela da je vidim. Sve u nadi da će se nešto promeniti. A neće?

Proglasiće čoveka ludim, možda će ga i ubiti, možda će se ubiti sam.

Dragan Marić je čovek koji je radio sve i svašta, ali po svemu sudeći radio je to pošteno i uspeo da dođe do nekog kapitala. Više puta sam se pitala da li je neko uspeo u ovoj zemlji da stekne neki veći kapital, a da to bude pošteno? Naglašavam ovo, pošteno, jer da nije bilo, opet kažem, pošteno, ne bi on sada morao da preti bombama. Štrajkovao glađu, pretio da će da se spali, sudio se, terao se sa lopovima i prevarantima i izgubio na sudu.

Poslao je mail na 11 000 adresa i niko ga nije ozbiljno shvatio. Najavio je ovo što je danas uradio. Nadam se samo da u 16:00 neće morati i da aktivira bombu, jer verujem da će to i da uradi.

U ovoj zemlji ništa nije u redu. U ovoj zemlji se dešavaju velika sranja. U ovoj zemlji je nemoguće živeti pošteno. U ovoj zemlji… u ovoj zemlji… Jebem mu mater, kakva je ovo zemlja? Koja je ovo zemlja? Gde se ja to nalazim? Pošten narod će da završi u ludnicama i zatvorima, grobljima i u najboljem slučaju u siromaštvu. Najbolja situacija je sačuvati glavu.

Oduvek su me snajperisti oduševljavali, ali i Boško Buha ne zaostaje za njima.

Tags: , , ,

21 Responses to “Boško Buha”

  1. Deda Says:

    …ovo je ovde Balkan, zemlja iz sna…

  2. Charolija Says:

    e moj Deda…muka je ovo ovde…muka, jad, čemer…

  3. Aurora Borealis Says:

    Proslo 16h. Nema BUM. Barem NEMA jos uvek

  4. sara Says:

    oooo boze, jako mi je zao svega i nek ide bre sve u p.m.
    svaki dan citam vesti i ne mogu da verujem….toliki jad i cemer…
    pali te u brazil ne okrecucicse samo ako mozete….tuzno ali istinito

    odo da citam vesti,nisam ovo videla.. 😦

  5. Charolija Says:

    Aurora…definitivno nema BUM.

  6. Charolija Says:

    Saro baš neka ide sve u pičku materinu! Ovde je definitivno ludilo, tako da nam je Brazil jedina šansa da ostanemo normalni i pošteni.

  7. Prokka Says:

    Jeste nasa zemlja luda i jeste da imamo lose zakone i jos losije njihovo sprovodjenje i jeste da moramo da znamo imena brda politicara i jeste da na svakim izborima glasam za po mom misljenju manje zlo ali… ne mislim da bi mi igde bilo dobro kao ovde, ma koliko to paradoksalno zvucalo. nisam jedan od onih koji zamisljaju kako je negde van sve bolje i da je bolje tamo da perem wc nego ovde jer ce me kao tamo vise postovati, jer znam da to tako ne ide. ako zelim da uspem uspecu ovde. zelim da obidjem sto vise zemalja sveta i upoznam sto vise zanimljivih ljudi i da poslujem sa njima, ali moja centrala ce nadam se zauvek Beograd i Srbija ostati🙂

  8. Charolija Says:

    Prokko radujem se kada čujem jedno ovakvo optimistično gledanje na stvari. Kao i ti nikada ne bih mogla da odem bilo gde da radim za nekog naduvenog gazdu. Ja ni u Srbiji tako ne mogu da funkcionišem. Moji planovi za odlazak odavde su sasvim drugačiji i realni i radujem se što mi se ukazala prilika. Nigde nema zemlje kao što je Srbija, nigde nema grada kao što je Beograd. U svakom pogledu.🙂

  9. Zmajcek Says:

    Kazu da u slucaju da se onaj Barake resi da dodje u Srbiju da ce raseliti celu Srbiju na par dana dok on bude boravio ovde.A posle mi seremo o junastvu i Srpstvu.Bas mi se sere vise od ovakve drzave,gde ako neki englez prdne svi skacu da mu uvate miomiris.

  10. Aleksandar Says:

    Srbija: država vlasti i groblje naroda. Ali to je tu, tu smo mi, možda bi i mogli da promenimo na bolje, kad bi menjali složno, kad se ne bi delili po tome ko smo, odakle smo, zašto smo, koliki smo, kakvi smo.

    Meni je i ovakvo govno draže od svih drugih govana koja nisu naša. Jebiga. Idemo dalje.

  11. stevo Says:

    Ja sam dosta vremena proveo tamo negde i znam da mi ovde nije dobro ali mi je lepše nego tamo. Jebiga, ovaj život tu kod nas je kao Slavko i Mirko. “Mirko, pazi leti metak – kaže Slavko. Mirko se sagnu pa kaže – Hvala ti Slavko!”

  12. Duda Says:

    Tesko i posteno = siromah! Posteno-kapital, nemoguce! Znam iz iskustva. Drzava te tera da muvas i muntas, jer ako prijavis sve, nemas nista. To je ziva istina. Zao mi coveka a i bombi, koje nije uspeo da realizuje🙂
    Isto kao i ti, kada bi resilo neke probleme, da!

  13. Sanja Says:

    Jebes ga, sta nam rade cudo da nema vise bombasa. 😦

  14. Gil-galad Says:

    Slažem se da je sve tako kako jeste, ali nisu bombe rešenje. Normalnom čoveku ih dosta bilo ’99. vala… Niti je (samo) jedan čovek odgovoran za stanje u zemlji, bio to makar i predsednik sam… (Nećemo o tome, preopširna tema, bez kraja i konca…) No, ovde je normalno biti lud…😀

    Glede Bajdena, ništa drugo do demonstracija moći i sile. Ameri su jaki i veliki, mi samo slabi i mali i to je to. Što reče koleginica juče – da je prošetao gradom, ko da bi neko znao ko je on.😀 Bezvezurija.

  15. Charolija Says:

    Zmajček, ako nas ne bi raselili, onda bi sigurno svi bili u karantinu. Može im se.

  16. Charolija Says:

    Stevo …. “…hvala ti Slavko, spasao si mi život”:mrgreen:

  17. Charolija Says:

    Dudo, svi znamo da to ne može ništa da reši, čak ni samo njegov problem, izglupirao se samo.

  18. Charolija Says:

    Sanja mislim da se ljudi ne usuđuju ni da govore, a o nekoj drugoj vrsti protesta da i ne govorimo.

  19. Charolija Says:

    Gile ništa normalnije nego biti lud. Ko nije lud, tom nešto fali.😀

  20. Charolija Says:

    Aleksandre, tvoj komentar završio u spamu. Svašta.

    Ljudi na ovom podneblju nikada nisu bili složni i nikada neće ni biti. Tako da smo potpuno bezopasni i bespomoćni.

  21. Dubravka Says:

    dizvinete, uopšte ne treba sloga. upravo obrnuto, treba individualnost.
    za početak, ko može da se odrekne vesti sledećih mesec dana?😉 ja mogu, ne gledam, ne slušam i ne čitam vesti godinama. ne pamtim kad sam kupila magazin, a kamoli novine. kad me je drugarica pitala kako mogu makar jedne vesti da ne odgledam dnevno, ja rekla da me ne zanima. i čini mi se da sam joj se zamerila.😦

    vidite, ako je vest zaista bitna, kao što je cunami, zamljotres u italiji, dolazak američkog whatever, bomba u krilu predsednika, to ćemo svakako čuti. ne moramo da se trudimo. ako vest ne čujemo bez truda, znači da nije bitna. ako sama do nas ne dođe. da li me shvatate? oni nam kroje realnost po principu samo loša vest je dobra vest a mi se trujemo dobrovoljno i i dalje konzumiramo. mi živimo njihove živote umesto sopstvene. šta me briga za svetsku ekonomiju? ako ćemo pravo, zanima me samo MOJA ekonomija. n’est pas?

    dakle, treba samo svako za sebe, da pokaže kako on misli da treba, da bude jednom rečju, primer. puno malih pojedinačnih promena donosi veliku. nimalo nije teško. prima se svuda, čak i u srbiji.

    živi bili!

Leave a Reply

