Korak bliže svojim snovima

Dok sam još uvek online…a neću biti jedno dva, tri dana, da vam se svima zahvalim na lepim željama i podršci.😀 Hvala vam puno.

Selimo se u naš stan, koji je to uvek i bio, samo što smo morali da se iselimo iz njega zato što nismo bili sami. Njegova mama je živela tu sa nama, pisala sam već o tome .

U ovom stanu u kome smo do sada živeli, ostali su samo kreveci, krevet, sto, kompjuteri i igračke…sve ostalo je već našlo svoje mesto u NAŠEM stanu. Nemam pojma odakle mi snaga da kuckam ovo.😀 Moja sestra i ja smo sve, apsolutno sve, sredile. “Od igle do lokomotive.” Do 5 ujutru, kao dva ludaka slagale smo stvari i pravile raspored, gde će šta da stoji. Bez i malo skromnosti ću reći, da sam prosto sigurna, da vrlo mali broj ljudi na svetu može sve to da izvede, što smo nas dve.

Tata je prvo sve to prevezao i ubacio u stan, onda se vratio,  morao je da čuva decu, a nas dve smo otišle i sredile. Sutra je samo ostalo da ove veće stvari ubacimo i da nastavimo da živimo kao da se ništa nije desilo.

Prelepi pogled na Beograd menjamo za prelepi pogled na naš aerodrom. Sada nam do posla treba 10 minuta, a do sada nam je trebalo 27km. Znam da zvuči suludo, ali eto tako je bilo iz više razloga. Na kiriju i ostale troškove oko stana smo za dve godine potrošili preko 10 000 evra. I ovo zvuči suludo, ali tako je. Pitam se samo odakle nama tolike pare. Strašno.

Nemam više snage, moram i da spavam ponekad, po malo, pa zato odoh u krevet, a vama svima hvala još jednom. Sledeći post pišem iz svog novog kutka, posle žurke koju ćemo odmah da napravimo. Kao što neko reče u komentarima, na predhodnom postu, korak bliže do hangara snova.

Tags: , ,

11 Responses to “Korak bliže svojim snovima”

  1. drveni advokat Says:

    svaka čast! kažu da je selidba na drugom mestu po količini stresa koju izaziva. na prvom se smrt bliske osobe, a selidba je upola blaža. Mi smo se selili tri puta, pa je moja mama zaključila da je preživela stres kao da joj je umrla jedna i po bliska osoba:mrgreen:

    sve najbolje u novom kutku!

  2. Aurora Borealis Says:

    Zelim ti samo jednu stvar: da sledeca selidba bude sto pre i da bude “pravac-Brazil” ;)Jer, ako ti se ispuni ta zelja, i sve ce ostale, bez problema …

  3. Ivana Says:

    Neću da mudrujem mnogo – HVALA TEBI, BRE😀
    Što si takva!

  4. Afroditta Says:

    Ti si trebala da se zoves VEDRAna.🙂
    Ne,ne,nemam apsolutno nista protiv tvog imena,sta vise!😉

    Dobro je da ste to tako brzo obavile. 🙂

  5. JebenoPametan Says:

    Ako budeš trebala kasnije neku pomoć samo zovi – ima nas blogera koji ćemo za pivo ili dva napraviti bilo što.😉

  6. stevo Says:

    Ipak je malo drugačije. Prvo mesto: Smrt drage osobe, 2: razvod braka, 3. gubitak posla… i 4: tu je negde selidba. Ja sam se selio pedesetak puta, a doživeo sam i sve što je nabrojano. Premda nismo isto… otprilike je na žalost baš ovako. Charobna, dobro se odmori i to je to.😉

  7. zelenavrata Says:

    Ma, ne sumnjam ja u vas. Javni nam se kada se skockate.

  8. Duda Says:

    Svaka cast na vrednoci i uzivajte u VASEM starom stanu! Zasluzili ste, a leto ce brzo proci i eto ga BRAZIL! Srecno!🙂

  9. Dubravka Says:

    znaš šta? kućica, slobodica. nije da volim poslovice, al neka bude da ima smisla. biće vam super. i nije loše da je posao blizu, znaš.🙂

  10. sara Says:

    Falis, bas!
    Hajde samo se vi spremite i raspremite, a ja cekam na jednu novu lepu pricu…
    Drzim palceve.

    Pozz 😀

  11. Duda Says:

    Svaki dan svracam da vidim da li si tu! Znam, docekati kablovsku, bolje se ucmekati! No, salim se, imamo strpljenja. Nadam se da vec uveliko uzivate u pogledu i da ste se vec, po malo i odmorili od selidbe!🙂

Leave a Reply

