Reklamiram se, pa sta

Dragi moji drugari. Predhodni post…tj. vcast je bila parodija na Blogowkog, odnosno na njegov vcast. Nagrada i nije bitna, ali tamo niko nije glasao za mene.  Niste ni imali pojma, većina vas, jer se tamo skupila Twitter ekipa, a većina vas nisu twiterasi. E pa sad, odete lepo tamo i kažete šta mislite o mom vcastu, bar neka me neko pomene, pa neka bude i ružnom kontekstu. Sve me duša boli, jedva sam sise zadržala da mi ne isplivaju, a niko ništa. Ajde neka se bar neko javi, pa makar neka mi se samo ime spomene. :mrgreen:


,,

16 Responses to “Reklamiram se, pa sta”

  1. drveni advokat Says:

    ja sam totalno out! ovo je odlično, da sam znala, i ja bih snimila nešto!😀

  2. Ivana Says:

    Ja ti spomenula sise tamo😉

  3. stevo Says:

    Evo, dao sam ti oma dva glasa! Valjda će jedan da prihvati!:mrgreen:

  4. Charolija Says:

    Baš vam hvala. Prođe i ta zajebancija, sada ću malo da se uozbiljivim, evo obećavam.😀

  5. Mahlat Says:

    Glasala ti za sise

  6. Charolija Says:

    Hahahah…hvala Mahlat.😀

  7. zelenavrata Says:

    Kukuuuuuuu🙄

  8. zelenavrata Says:

    ene ti i moj glas, svasta ima tamo🙂

  9. Sanja Says:

    Ha, ha, ma pusti ih bre, to je iz ciste ljubomore. 😛

  10. Charolija Says:

    Hvala devojke…🙂 Baš svašta ima Zelena.😀

  11. zihernadla Says:

    ja ne znam gde treba da idem😕

  12. Charolija Says:

    Ćao Zihi, klikneš na “Blogowkog” ili “tamo”, reči u tekstu koje su linkovane i plave, i videćeš već.😀

  13. Duda Says:

    Odoh na twiter!

  14. Duda Says:

    Eto, mozes proveriti, javno sam te pohvalila! Zao mi je sto nisam ranije ukapirala da to treba da se prizna na twitteru! Penzoš sam ti ja, pa ne kapiram bas uvek!🙂

  15. Duda Says:

    Glasala sam za tebe i TAMO!🙂 Eto, samo sam trebala to sve da otkrijem, ali bolje IKAD nego NIKAD!🙂

  16. Charolija Says:

    Hvala Dudo i ovde. Ja sam kriva, nisam na vreme obavestila.😀

Leave a Reply

