VCast – Skinula sam kragnu, pa pravo u kadu

Dobro… znam, trebala sam da se našminkam malo, pa da budem lepa ko slika, da ugasim pljugu, da napravim penu na vreme, da zanemarim sise, da svašta nešto…ali nema veze, važno je da se dobro zezamo.

Skinula sam kragnu, pa pravo u kadu from Ivana Momcilovic on Vimeo.

32 Responses to “VCast – Skinula sam kragnu, pa pravo u kadu”

  1. drveni advokat Says:

    ahahahahahahaha kraljiceeeee😀😀😀

  2. JebenoPametan Says:

    Hehehe nekako ti ne vjerujem da si skinula kragnu – trebala si da makneš ovu pjenu.😉 A muž će kasnije da čisti pepeo.

  3. stevo Says:

    Gospodjo draga, ko Vama pere ledja?🙄

  4. Charolija Says:

    Drvena smej se, kad je baš smešno. :mrgreen:

  5. Charolija Says:

    Jebeno Pametni…u par kadrova se baš lepo vidi da nemam kragnu, onako baš, baš lepo…ali jbga…cenzura.😀 Veruj mi na reč, da sam je skinula.😀

  6. Charolija Says:

    Stevo uglavnom dragi, a kad nema njega onda jadna sama trljam.😀

  7. Deda Says:

    Ti si moj idol !
    Cim pre snimamo nesto zajedno, ludacki i samo za nasu dusu, pa da se smejemo ko ludi na brasno !!!
    Ekstra…

  8. Ivana Says:

    Koji si ti kralj!

    ..i posle 6 piva! 😀

  9. Charolija Says:

    Deda…celo jutro se smejem sama sebi i mnooogo mi je dobro. Blesa, blesava. Jedva čekam naš susret, a najviše bih volela da dođeš da skačemo zajedno. Zamisli Deda i Charolija zajedno u avionu… :mrgreen:

  10. Charolija Says:

    Ivana nije bilo baš šest, ali dok sam gledala Blogowskog u tom delu kao da kaže 6 piva…a on kaže “putešestvija”… 😀

  11. zelenavrata Says:

    Ludajo😆

  12. Dudaelixir Says:

    Bas se lepo vidi da nemas kragnu! Svaka cast! Sad jurni ponovo u vazdusni tunel!🙂

  13. Mahlat Says:

    Super su ti sise od pene, majke mi, samo te ne cuh sta pricas, ljubimac nesto gleda, doci du kasnije😆

  14. Nebeski dijamant Says:

    Zelena….jel vidiš kako je meni super u životu. Hahaha….😀

  15. Charolija Says:

    Dudice malo me ova rebarca zezaju, ali za jedno dve nedelje će sve biti na mestu i eto mene opet u vazdušnom tunelu.😀

  16. Charolija Says:

    Jesi videla Mahlat kako se penica skupila tamo gde treba. :mrgreen:

  17. Buba Says:

    Datum: Februar 2010. godine
    Mjesto: Los Angeles, Kodak theatre
    Dogadjaj: Dodjela Oskara
    Nakon tisine koju paraju nervozni otkucaji srca, strepnja i uzbudjenje u iscekivanju onoga sto tek treba da uslijedi, cuje se: “And the Oscar goes to the movie “Ali mi je dobro… mnooogoo mi je dobrooo!”😆 😆 😉

  18. Charolija Says:

    Hahahahaha…Bubo… ma rođena sam glumica, samo to još niko ne zna. :mrgreen:

  19. IvanB. Says:

    e stvarno si opicena u pozitivnom smislu.
    nasmeja me posteno.

  20. Charolija Says:

    Ivane parodija je parodija.😀

  21. Afroditta Says:

    E jesi se razbaskala,samo ti patkica nedostaje! 😆
    Neka si ti nama skinula kragnu,lako cemo za ostalo!
    Strasna si! 🙂

  22. Charolija Says:

    Tako je Afroditta…samo kad se ja oporavljam, a za ostalo ćemo lako.😀

  23. Dubravka Says:

    ua, buuu!! vraćaj pare!!! ništa se ne vidi!!! 😯

  24. Dudaelixir Says:

    Javices mi kada dolazite, pa da ovaj put dodjem! Cuvaj rebarca!

  25. Charolija Says:

    Ma strašno bre Dubravka, 😀 Blogowski je uvrstio ovaj moj snimak u nagradni konkurs, očekuju ljudi da vide nešto kad ono, cvrc…sad niko neće da glasa za mene. :mrgreen:

  26. Charolija Says:

    Važi Dudo dogovorićemo se unapred sve.😀

  27. Gil-galad Says:

    Prvo sam se smejao za snimak, a onda jer je s josh jednom mojom “zabludom” gotovo! Pa Charolija nema zirafu koja visi naglavachke kao avatar! A bio sam ubedjen, svega mi!😀 Ne bih ni provalio da nemash blogger nalog…😀

  28. Charolija Says:

    Hahahahaha….Gile faco… Nasmeja me slatko.😀 Baš sam bila prava žirafa.😀😀

  29. bubazlatica Says:

    Pljunuta Anita Ekberg, samo sto se ova kupala obucena u Fontani Di Trevi, a ti nirmalno neobucena u kadi.I to bez kragne🙂 Svaka cast, glasam za tebe.

  30. Charolija Says:

    Hvala Bubice, “normalno neobučena”…hahaha…samo što se ovde ne računaju glasovi. Nego kod Blogowski.tv. :mrgreen:

  31. Džejn Says:

    Hahaha, fabulozno! :)))) Mislim da si ovim vcastom zadala težak zadatak onima koji pokušaju da naprave neki svoj…🙂 Ovo svakako ulazi u TheBestOf srpske blogosfere!!!🙂

  32. Charolija Says:

    Hvala Džejn…mada nemam baš sa čim da budem ponosna. :mrgreen:

Leave a Reply

