Snimak iz vazdušnog tunela

Nije neki naročito dobar snimak, ali s obzirom da sam sve vreme držala Marka u krilu, da smo sedili na veoma uzanom prostoru i da nisam zbog njega mogla nigde da se pomerim, drugačije nije moglo. Drugi put, obećavam mnogo bolje snimke i zanimljiviji spotić. Neki od đaka su prvi put osetili lepotu “slobodnog pada”. Odlučili smo da od sada redovno posećujemo Novi Sad i ovaj vazdušni tunel.

Nebeski dijamant – Wind Tunnel from Ivana Momcilovic on Vimeo.

Tags: , , ,

10 Responses to “Snimak iz vazdušnog tunela”

  1. Deda Says:

    Da si snimala sa druge strane da ti sunce bude iza tebe, snimak bi bio savrsen… I ovako je super, veruj mi…

    Nego , ovde moz da se usines i od pormaje😛 :D… ne mora da ljosnes sa 5 metra???
    Kako je tebi, jel imas bolove jos???

  2. Charolija Says:

    Deda tu je jedino mesto gde može da se sedi, na toj platformi, a ja nisam smela da ostavim Marka da bih ušla unutra. Drugi put ćemo ići bez dece, pa će snimci biti odlični, a razmišljala sam i da jednu kameru postavim na jedan od ovih stubova. Pošto je širokougaona, samo kliknem dugmence i kuliram. Biće bolje drugi put.😀

    Nastavnici su se doooobro produvali, isčistili su sinuse za celu godinu.😀

    Moj vrat je dosta bolje, ali sam ustanovila da mi je izgleda naprslo jedno rebarce, pa mi je sada to veća muka, ali ne brinem, jer sve će to da proći za nedelju, dve.😀

  3. JebenoPametan Says:

    Hvala, hvala, hvala 1000 puta. Snimak je super, a ova pjesma u pozadini me podsjetila na jedan predivan događaj iz prošlosti.

  4. Deda Says:

    Moras malo da iskuliras da bi sve leglo na svoje mesto… I treba malo vremena…
    Aj sa srecom, uzivajte u danasnjem slavlju !!

  5. Charolija Says:

    Jebeno Pametni bilo mi je zadovoljstvo, nemaš se na čemu zahvaljivati.😀

  6. Charolija Says:

    Hvala Deda još jednom. Oporavljam se lagano, biće sve na mestu za neko vreme.😀

  7. Prokka Says:

    Kako videh vcast, videh i da ti je bolje što mi je vrlo drago🙂 Zanima me ko sve može da dođe do ovog vazdušnog tunela pošto bih ovo vrlo rado probao, jerbo se visine malo plašim te i sama ideja o skoku padobranom mi je još uvek malo zastrašujuća, mada sve više želim to da probam, pa mi nekako vazdušni tunel izgleda kao super početno rešenje🙂

  8. Charolija Says:

    Prokko u pravu si da je ovo odlično za početak i razbijanje straha. Ako hoćeš možeš sa nama u NS kad budemo išli sledeći put, jer ne “pale” mašinu za jednog čoveka. Sledećeg petka smo u Subotici na takmičenju, pa onda verovatno idemo onog tamo petka, pošto subotom i nedeljom skačemo.😀

  9. Flying_man Says:

    Joj, ocu i ja sa vama u NS. KAd idete ponovo?

  10. Zeljko Says:

    extra🙂

Leave a Reply

