Video – skokovi iz aviona

Pisala sam već više puta o iskakanju iz aviona, ali nisam nikako imala vremena da napravim filmić, jer snimaka  ima stvarno puno, pa je baš teško uklopiti ih. Danas sam uživala dok sam ovo napravila. Evo nečega što mi podiže raspoloženje i daje mi snagu da se što pre oporavim.  Ovo su đaci padobranskog kluba Nebeski dijamant prilikom svojih prvih skokova na gurtnu, a nešto kasnije i na slobodno. Uživajte i vi.

Tags: , , , ,

32 Responses to “Video – skokovi iz aviona”

  1. Deda Says:

    Joj sto je lepo!!!
    Ako si se mucila da napravis ovaj video, super je.
    Imam osecaj kao da ja iskacem iz aviona, majke mi !!!

  2. Charolija Says:

    Uživala sam Deda u svakoj sceni, a i pesma mi se jako sviđa. Ustaniii kreni sada… Uuuuu jeeee.😀

  3. stevo Says:

    Ja čekam da iskoče i ovi što su svirali – pa ništa, i onda je još prava sreća da je pilot ostao u avionu! Ma zezam se, sjajno! Sjajno! Tri puta sam pogledao. Uuuuu jeeee.😉

  4. Buba Says:

    Odlican video!!! A tekst pjesma…. Ima nekog posebnog sarma u borbi protiv sile gravitacije, ili bolje receno protiv svih onih sila u zivotu koje nas vuku na nize… u svakom smislu! Zar ne?!

  5. Charolija Says:

    Piloti iskaču samo za gajbom piva… Naćiću ti tu reklamu da vidiš.😀

  6. Charolija Says:

    Da draga Bubo…pesma je baš buntovnička i mnogo mi se sviđa. Dok neko sedi kući i mrzi ga i kroz prozor da pogleda…mi skačemo i uživamo u životu.😀

  7. rada_kon Says:

    Sjajno, divno! 😀 … muzika je posebno legla uz scene!

  8. Deda Says:

    Imam kod mene na blogu tu reklamu negde… Ajd kad je nadjem , pustam link…😛

  9. Afroditta Says:

    Koji kick!🙂
    Znas sta me zanima ?Neki od padobranaca idu direktno prema zemlji,dok pojedini dozivljavaju uspon i tu se zadrzavaju neko vrijeme.Je li to stvar tehnike ili je sasma nesto drugo u pitanju?🙄 🙂

  10. Charolija Says:

    Rado dobrodošla😀 Drago mi je da ti se dopalo. Bila sam sada na tvom sajtu, moraću malo bolje da ga pogledam. Sviđa mi se to što radite.😀

  11. Charolija Says:

    Ajde Deda ako nađeš javljaj.🙂

  12. Charolija Says:

    Afroditta to što ti se čini da pojedini padobranci doživljavaju uspon, to je zbog kamermana, koji leti uporedo ili ispod ili iznad padobranca. Svi lete na dole.😀

  13. Buba Says:

    A kako je postavljena ta kamera?

  14. Aleksandar Says:

    Ja sam sa svakim skokom bio u tripu da se padobran neće otvoriti :O Ne bih ja smeo da skočim ovako „na gurtnu“, nikako🙂

    Svaka čast za video prilog! A muzika u potpunosti dočarava adrenalin!

  15. Charolija Says:

    Bubo kamera se obično nosi na kacigi, tj. prikačena je za kacigu, ponekad i na ruci, ali je na kacigi praktičnije. Evo jedna slika, sa jednom od kamera…

  16. Charolija Says:

    Aleksandre uvek se otvori…😀 a ako se pojavi neki problem, ne daj Bože, tu je rezervni padobran, a i na svakom padobranu postoji automat. Mali kompjuter koji na određenoj visini i pri određenoj brzini sam otvara, ako je padobranac sprečen iz bilo kojih razloga. Nema zajebancije.😀

  17. JebenoPametan Says:

    Meni se više sviđa ono skakanje bez te gurtne jer ne znam koliko bi bio sposoban na toj visini da stanem gdje trebam. Vjerojatno bi opalio glavom u neki od dijelova aviona.

  18. Charolija Says:

    Jebeno Pametni, da se ne bi opalio po glavi, mi te obezbedimo tvrdom kacigom, pa lupaj koliko hoces.😀

  19. Gil-galad Says:

    E, da mu j***m mater, ali ovo jednom moram da probam!!! Ne znam kada, možda ti se javim uskoro da bih znao koliko sve to košta…ali jednom svakako da!

    Kako vidim ovo, meni odmah đipa adrenalin!😀

  20. Charolija Says:

    Gile… kad god došo, dobrodošo. Sve što te zanima možeš da pogledaš na našem sajtu http://www.nebeskidijamant.com. Sada kada sam povređena još teže mi je da ovo gledam.🙂

  21. drveni advokat Says:

    ja se bojim dok gledam . . . a ne da skačem . . .

  22. Charolija Says:

    Ih bre Drvena…gde ti je avanturistički duh. :mrgreen:

  23. Slavko Ilic Says:

    Ja ovo moram da probam :)) jooooj kako je dobro!!!

  24. Charolija Says:

    Slavko samo reci kad imaš vremena i završimo to za čas posla.😀

  25. Danijel Pendjer Says:

    Extra.
    Da sam znao u kom si fazonu imala bih moj glas kod Blogowskog.
    Lepa montaža.
    Tejkujem ti feed🙂

  26. Charolija Says:

    Eto Danijele…možda bih imala i više glasova, ali nema veze, najbolji je pobedio. Dobrodošao.😀

  27. Flying_man Says:

    Hvala ti za ovaj klip. Znam da ih ima na hiljade na netu, i da ima i boljih ali nema puno novih klipova mojih prijatelja. Nisam leteo skoro, pa je ovo pravo osvezenje za mene.
    Pogledaj ovo kad imas vremena http://www.extreme-photographer.com/making-of10.html

  28. WebTurist | @sivinjski Says:

    Hoću i jaaaaaaa😦😦

  29. Borsky Says:

    loodo sestro … jel mogu i ja da probam posle toliko godina ponovo. he he he🙂

  30. Zoran Olujić Says:

    Ne bih ja skakao ako ne moram. Verujem ja da je lepo vama koji skačete, ali ja sam sasvim zadovoljan i bez te avanture🙂

  31. Charolija Says:

    Borsky tebe ćemo samo konopcem da spuštamo.😀

  32. Charolija Says:

    Zoki istina je da nije za svakog.😉

Leave a Reply

