Proćiće i to… Cvele

zig-provjera-vina-i-novcaniceSigurno bi me se Cvele setio kada bismo se sreli, ali ne verujem da bi mu ikada palo na pamet da ga pamtim i da tamo negde daleko od njega, pišem o njemu. Nismo se videli 5-6 godina.

Što baš Cvele? Eto, pade mi na pamet par njegovih izjava, pa sam ga povezala sa opuštenim razmišljanjem o jebanom životu.

Kada sam ga upoznala imao je oko 42-43 godine. Profesionalni konobar, veseo čovek sa širokim osmehom na licu. Uvek. Izađe Cvele iz kafane u kojoj je radio i u 4 ujutru ugleda dečka koji skače po haubi njegovog auta. Svi ostali potrče da ga oteraju sa haube, psuju ga, viču, a Cvele mrtav hladan kaže „Šta vam je bre ljudi, mora da mu nešto nije dobro, čim u 4 ujutru mora da skače po automobilu. Pustite ga, proćiće i to. Hahaha…“

Dođe klinac kod njega i kaže da želi da ostavi utisak pred devojčicom, kako je opasan lik. Dogovori se sa Cveletom da ga ovaj sve sluša, što mali zatraži kad bude došao. Dođu tako klinac i devojčica, naruče piće, picu, a Cvele trčka oko stola. „Izvolite gospodine, da li je sve u redu, treba li Vam još nešto…“ i sve tako. Onda ga mali pozove, izvadi žvaku iz usta i kaže mu. „Slušaj matori, da mi čuvaš ovu žvaku dok budem večerao, pa da mi je posle vratiš, da te ne bih sredio. Jesi li razumeo?“ „Nema problema gospodine.“ Cvele donese tacnu i sa širokim osmehom prihvati da čuva žvaku. Mala ostane zapanjena i nešto kasnije povaljena, a Cvele i klinac se upišaju od smeha.

Cvele je bio dugo godina u braku, a onda se zaljubio u drugu neku ženu. Odlepio totalno za njom. Kažu mu: „Nemoj Cvele, šta ti je, imaš dobru i lepu ženu. Zajebi tu švaleraciju, ostavićete žena ako te provali.“ On na to kaže: „Volim ja moju bračnu saputnicu, ali šta da radim. Kad spavam sa ženom, ko da spavam sa stricem, ama baš ništa ne osećam. Eeee…a ova je zmaj. Pogleda me samo i ja sam skoro gotov. Jebi ga šta da radim, proćiće i to.“

Nažalost, par godina kasnije Cveletova žena je poginula u saobraćajnoj nesreći. Nije nikada saznala da joj je muž „šarao“. Voleo je Cvele nju, bez obzira na sve. Ostao je sam sa ćerkom, ali Cvele optimista kao i uvek. Preboleo i nastavio dalje. Nije više Cvele konobar, sad je vlasnik jedne od najboljih kafana u Kraljevu. Čim budem ponovo otišla tamo, idem kod Cveleta u kafanu, da popijemo po koju domaću radžu i da još po nešto naučim od njega. Cvele je samo takav lik.

Tags: , , ,

26 Responses to “Proćiće i to… Cvele”

  1. JebenoPametan Says:

    Cvele je kraljina. Joooooj nemam riječi.

  2. Sanja Says:

    Car! Da zateknem nekog kako mi skace po haubi i da se ladno nasmejem… tesko sebe tako zamisljam. 😛

  3. Charolija Says:

    Cvele ima jos nekih bisera, kojih sam se setila, ali i ovo je sasvim dovoljno da se opise takav lik. Glavna mu je fora “Sto da se zameram sa covekom?”

  4. Charolija Says:

    Sanja ja bih na licu mesta infarkt dozivela, ali ne i Cvele. 😀

  5. Dubravka Says:

    cvele budista.🙂

  6. zelenavrata Says:

    Cvele, Cvele……malo ih je takvih.

  7. zelenavrata Says:

    Gde mi je komentar?🙄

  8. Charolija Says:

    Dubravka sigurna sam da bi bio savršen budistički vernik.😀

  9. Charolija Says:

    E Zelana spameru jedan.😆 Nemam pojma što je komentar završio u spamovima. Evo spasila sam ga.😀 Cvele treba da živi 100 godina.😀

  10. Džejn Says:

    Dosta životne mudrosti u tom čoveku, nema šta. Zato će taj da živi 100 godina, a ja ću da bacim kašiku od kakvog čira (koji samo što ne dobijem) i stresa pre 40-te!🙂

  11. stevo Says:

    Moram da budem iskren, čitam poslednji pasus i zvoni telefon, jbg! Moram sad ponovo da čitam, ali čim budem u Valjevu svratiću u kafanu.

  12. Charolija Says:

    Dobrodošao Stevo.😀 Cveletovu kafanu u Valjevu nećeš da nađeš, ali ako budeš išao u Kraljevo idem sa tobom i vodim te na radžu kod Cvela.😀

  13. Duda Says:

    E, retki su takvi ljudi. Svi su nesto nadrndani, vise niko nikog ne razume, nema lepih reci, sve u svemu, tesko je SRANJE!

  14. stevo Says:

    Ih! Mislio sam da nećeš primetiti. Ha Ha! Nema ljutnje, to je zbog prezimena. Pozzzz😀 😀 😀

  15. Charolija Says:

    Dudo Cvele je jedan. Ne verujem stvarno da postoji još takvih ljudi.🙂

  16. Charolija Says:

    Stevo, ma i u Valjevu je lepo, sigurno i tamo ima neka dooobra kafanica.😀

  17. mahlat Says:

    A vala pozdravi Majstora, i poruci da dolazim da mi cuva zvaku cim budem planirala da prevarim ljubimca😆

    a i po haubi da skacem kad me u’vate bele vile:mrgreen:

  18. Punky Says:

    E i deluje kao lik…nego malo je takvih…

  19. Charolija Says:

    Mahlat sa Cveletom nikad, nema, nikakvih problema. Ako budeš htela ima i da ti pomogne da se popneš na haubu.😀 “Što da se zameram sa ženom, kad joj došlo da skače?” :mrgreen:

  20. Charolija Says:

    Punky ne da je malo, nego razmišljam nešto ovih dana…ja više nijednog ne poznajem. 🙄

  21. drveni advokat Says:

    svi se mi vežemo za nekog Cveleta . . .
    sreća pa ih ima.

  22. Charolija Says:

    Drvena žalosno je što ih ima tako malo.

  23. Charolija » Blog Archive » Samo za “moju” južnu prugu Says:

    […] ne želim da bilo čiji muzički ukus dovedem u pitanje i da bilo koga uvredim na bilo koji način. Neću da se zameram sa čovekom. Moj blog, moja muzika, moj život… moja mladost na hiljadu načina. Žao mi onih koji mladost […]

  24. electrasdreams Says:

    Ej, aj’ me upoznaj sa Cveletom.

  25. pričalica Says:

    Ju, Cvele je moj idol!!!😀

  26. Samo za "moju" južnu prugu | Charolija Says:

    […] ne želim da bilo čiji muzički ukus dovedem u pitanje i da bilo koga uvredim na bilo koji način. Neću da se zameram sa čovekom. Moj blog, moja muzika, moj život… moja mladost na hiljadu načina. Žao mi onih koji mladost […]

Leave a Reply

