Hangar u Brazilu

Puno toga sam podelila sa vama. Svega i svačega je tu bilo za godinu i nešto. Želim i ovo da podelimo. Uživajte u mojim snovima, možda se setite i nekih svojih.

Kako nazvati mesto svojih snova? Znate šta je hangar? Mesto gde se smeštaju avioni i prateća oprema. Hangar je objekat koji postoji na svakom aerodromu. A znate li šta je „hangar u Brazilu“? To je mesto mojih snova. Tu je neko napravio neku veliku zgradu, smestio u nju par aviona, zmajeva, sunđera, nekog alata, koje čega. Na običnoj livadi napravio poletno, sletnu stazu. Maštao o ovome i onome. Sigurno je to bilo jako davno. Ne znam istoriju baš te tačke sveta, ali sam sigurna da ću vam je jednom ispričati. Ko se i kada setio, da baš tu u taj hangar, pored svega što tu postoji, uzida i moje snove?

Nisam mogla sa svojih 13. godina da znam da su moji snovi ugrađeni negde čak tamo, jako daleko u jednu običnu zgradu, koja se zove „hangar u Brazilu“. U Brazilu sigurno postiji na stotine hangara, ali samo u ovaj su se smestili moji snovi. Kada je jako toplo, padobranci ponekad pakuju svoje padobrane u takvim hangarima. Prijatno je hladno unutra. Želim da jednog sasvim običnog toplog dana, legnem na padobranski sto, postavljen baš na ovoj, žuto obeleženoj tački i kažem „…baš je danas lep dan, malo sam pospana, ali čeka me nezapakovan padobran i imam 15 minuta do poletanja aviona. Diži se mala, pakuj i opremaj se!“. Zasuziše mi oči.

Jeste li vi sigurni u nešto? Teško je biti siguran u bilo šta, ali eto…ja sam sigurna da svi moji snovi, do sada ne ostvareni, čuče i čekaju me baš tamo. Više mi ovde ništa ne može biti problem, baš me briga za sve gluposti. Život je uživanje, nije muka. Čega se sećate? …Kada pomislite na neke probleme i teške trenutke, kažite sebi „ma ne mogu da mislim o tome, to me smara, umara, rastužuje….“. Mislite na lepe i možda trenutno nedostižne stvari i trenutke. Mislite na sve ono lepo što vam se desilo, mislite na ono lepo što želite da vam se desi.

Zaista želim da recimo sledeće godine, kada padne sneg negde posle Nove Godine, kada stegne mraz i zima, a vama bude više dosta svega, negde na nekom blogu kao komentar ostavite podršku nekome ili kao post, podršku sami sebi… „…ma seti se one blesave Ivane i njenog „hangara u Brazilu“…blesa bila i ostala, ali pogledaj njen poslednji post.“ Koji će biti recimo, baš o ležanju na padobranskom stolu i razmišljanju o ovome što vam sada pišem.

Nemojte da vam bude teško. Pogledajte ovaj snimak. Pojačajte zvuk Uživajmo zajedno. Primetićete da ne postoji ponuda za „skydiving“. Obećavam vam da će je biti i to u mojoj režiji i produkciji, sa mnom u glavnoj ulozi.

Gde je vaš „hangar u Brazilu“?

Tags: , , ,

26 Responses to “Hangar u Brazilu”

  1. JebenoPametan Says:

    Kako je ovo lijepo što si napisala, stvarno je. Ja sam baš danas putovao pomoću Google Earth-a i svašta sam vidio – za sada digitalno, a kasnije će biti uživo. E kada smo već kod snova – možda jednom dođem privatnim avionom kod tebe u Brazil.😉 Ustvari, doći ću sigurno – samo je pitanje vremena.😉

  2. Ivana Says:

    Nekako ja mislim da taj hangar nije dovoljno veliki za sve tvoje snove.
    Kada osvojiš njega, naći ćeš ti još veći!
    I treba!

    Ja moj ”hangar” još uvek gradim. Našla sam mesto, samo ga postavim, ofarbam, ulickam

  3. Charolija Says:

    Pametni druže…ako budeš kupovao avion, kupi Pilatus, pa kad dođeš kod nas u Brazil da skačemo malo iz vrhunskog aviona.😀

  4. Charolija Says:

    Draga Ivana sigurna sam da si u pravu. Moji do sada ne ostvareni snovi su tamo, a kad stignem tamo ko zna šta ću još poželeti.😀

    A ti tvoj “hangar” sagradi na što čvršćem temelju. Temelj je bitan, a farbanje i lickanje,… to usput. Samo napred.😀

  5. Suske Says:

    Ostvarićeš ti svoj san, u to sam uverena!

  6. IvanB. Says:

    Gde je vaš „hangar u Brazilu“?

    Hm… tesko pitanje, jer ne znam ni gde mi je u Srbiji taj hangar… ali znam da bi u Brazilu bio na Kopakabami, uz jedno dve tri – crnke, plave, zute, smedje,… heheheh i pivo.

    Hhehee, kao sto reci Suske, i ja sam uveren da ces ti svoju zelju ostvariti. Ja sam moram ti priznao imao jednu zelju dugu 17 godina – i bas kad sam digao sve ruke od toga, rekao da nece se nikako ostvariti jer je sve na to ukazivalo – ipak se desi cudo! Zato verujem u zelje – ostvare se kad tad.

  7. Sanja Says:

    Mene juce sin pita: “Mama, jel bi volelal da zivimo na Havajima?” 😛
    Moze sine, ideja ti uopste nije losa. 😛

  8. Charolija Says:

    Suske hvala na podršci. Svaka reč mi puno znači, jer ima i onih koji pokušavaju da nas pokolebaju. E neće moći.😀

  9. Charolija Says:

    Ivane ne mora da bude u Brazilu. Neko svoje snove ima tu na dohvat ruke. Naravno da treba verovati u sebe i u svoje želje. Kao i sam što kažeš, kad tad se ostvare.😀

  10. Charolija Says:

    Sanja treba slušati decu, jer deca imaju najlepše snove i želje. Svet je ogroman, zašto bi nam sve bilo blizu? … Ma nisu ni Havaji tako daleko.😀

  11. zelenavrata Says:

    Verujem da cete biti iduce godine u Brazilu !
    A moj “hangar” se jos menja, trazi….ali ne prestajem da ih sanjam, samo da odlucim koji cu i sa kim da ga podelim.

  12. Afroditta Says:

    Go for it Charolija!

    Imas hrabrost,
    imas podrsku!
    Sasvim dovoljno za akciju. 🙂

    A sad ispustaj sve iz ruku i hvataj se plesa.
    Imas i tekst na portugalskom,sto je ujedno i tvoja prva lekcija.
    Izvoli!
    Uzivaj!!!!

  13. magi Says:

    A jel’ mnogo da pitam – kako znas da je bas to – to? Mislim: zasto bas taj hangar,a ne neki drugi? Sta god da je po sredi, radujem se citanju tvog dvestotog posta o hangaru 😉

  14. Charolija Says:

    Zelena bićeš na vreme obaveštena o svim dešavanjima.😀 Dobra stvar sa tim “hangarima” je što postoji mogućnost nadogradnje, uređivanja, farbanja, lickanja, ali nemoj mnogo da čekaš. Kao što rekoh Ivani, temelje je najvažniji.😀

  15. Charolija Says:

    Hvala Afroditta…s obzirom da sam danas poranila, imam vremena da naučim pesmu do noćas, pa kad uspavamo decu, moraću da uhvatim dragog da malo treniramo.😀

  16. Charolija Says:

    Lepo Magi što me baš to pitaš.🙂 Taj hangar se nalazi na dropzone koja je vlasništvo našeg prijatelja Marcela koji nas je pozvao da dođemo. Malo mi je bio problem da ga nađem, jer sam imala samo ime kluba, a ne i mesta gde se sve to nalazi. Na originalnoj guglovoj mapi na tom mestu piše ime kluba, ali sam ga ja prekrstila za svoje potrebe.

  17. Buba Says:

    Kako je divan ovaj tekst… i kako mi se u ovoj godini desavaju sve neke neobicne stvari, dosta nekih slucajnosti…. i opet i ovog dana, jednog od odlucujucih, prelomnih u mom zivotu, ne ocekujuci bas to, naletjeh na ovu pricu o snovima i Brazilu…

    A sto reci tebi Ivana… sve ukazuje da si jedna zaista zanimljiva osoba, i sada mi jako drago sto sam pronasla ovaj kutak! Za kraj jedno podsjecanje – “Buducnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova.” Ne modu se sjetiti ko je to rekao ali mi ova misao u ovom trenutku puno znaci.

    P.S. Da li mogu neke fotografije sa tvog wordpress bloga da “ukradem” i stavim na svoj fb racun… cisto da me podsjecaju da od snova nikada ne treba odustati!

  18. Charolija Says:

    Dobrodošla Bubo…Drago mi je da si ovde i da ti sviđa kod mene.😀 Još mi je draže ako ti je ova pričica bar dala mali podstrek. Nije bitno šta je ko rekao, važno je da to nosimo negde u podsvesti i primenjujemo u svakodnevnom životu. Mislim na sve te divne rečenice nekih pametnih ljudi.

    Predlažem ti da pronađeš slike koje će te asocirati baš na tvoje snove. Neke od njih možeš i da odštampaš i zalepiš na zid. To može pomoći kada dođu neki teški trenuci. Još jednom dobrodošla i hvala ti.😀

  19. Duda Says:

    Divno je Ivana i sigurno je da ce ti se ispuniti snovi. Hangar je ogroman i sigurno ces uzivati u njemu. Jedva cekam da dodje taj dan, da krenete, puni nade u bolje sutra.

    Moj hangar je vec odavno srusen! Ali zato, moja deca grade svoj. Pomoci cu im, naravno, pa ce i valda i meni biti lepse!🙂

  20. Charolija » Blog Archive » Korak bliže svojim snovima Says:

    […] Nemam više snage, moram i da spavam ponekad, po malo, pa zato odoh u krevet, a vama svima hvala još jednom. Sledeći post pišem iz svog novog kutka, posle žurke koju ćemo odmah da napravimo. Kao što neko reče u komentarima, na predhodnom postu, korak bliže do hangara snova. […]

  21. SanjaKokica Says:

    Jeee, što ovaj post stavlja osmeh na lice🙂 Ja sam u nekom vremenu zaboravila da čovek može imati snove, sada, naspram toga, živim u njima. Sada je moj hangar u Brazilu u mom smirenom srcu.

  22. Charolija Says:

    Dudo, opet tebi moram da kažem, nikada nije kasno. Kako bre srušen, šta to pričaš? Ti nikada nećeš ostariti ili izgubiti volju, zato nemoj da me ljutiš. Promisli malo, sigurno ima šta da se uradi po pitanju tvog “hangara”.😀

  23. Charolija Says:

    Divno Kokice, uživaj sa svojim velikim “hangarom”.😀

  24. SanjaKokica Says:

    Uf…sad sam našla vremena i filmčić da pogledam…jaooooo što je lepo…al jako je lepo!!! 😀

  25. Charolija Says:

    Ma čist hedonizam. U jeee jedva čekam. Nisam odustala naravno, mada postoji 6 i po hiljada prepreka i problema, ma ne dam moj “hangar”:mrgreen:

  26. Charolija » A šta je moja Srbija? Says:

    […] Hangar u Brazilu, a gde je moj hangar u Srbiji? Zar moram na kraj sveta da odem da bih ostvarila svoje snove? […]

Leave a Reply

