Stoti post

Stoti post. Gledam ovaj blog, prelećem preko postova. Prvi komentar je bio od Sare, pa Ivan, Bubica,  Elektra, Mahlat, Deda, Afroditta, Suske, Šaputava, Punky, Zihernadla… i tako se pokrenulo „kolo“, da ne nabrajam dalje. (nema ljutnje) Drago mi je što ti isti ljudi i danas svrate kod mene na blog. Postali smo „blog“ drugari, a krug se širio svakim novim postom sve više i više. Nikoga nisam lično upoznala, na žalost, ali ima dana. Ne znam kako vi gledate na svoj blogroll, ali moj je baš dugačak iz prostog razloga, što zaista volim da čitam sve “ljude” iz njega i o svakom od vas čiji je nick tu upisan ja imam određenu sliku i baš volim što je tu.

Mora da sam ja stvarno malo budala, ali većinu vaših priča znam i mogla bih o svakom da napišem po post. Žao mi je ako u blogrollu nema nekog koga imam u readeru… ne mogu sve da pohvatam, a i skoro sam se preselila, pa ništa nije još uvek sređeno kako ja hoću.

Što li sam vas uopšte nabrajala, sada moram još neke da navedem, nekako mi bode oči da ne pomenem Zmaja, Drvenu, Sandru, Makar-oneBorskog, Zelenu, Geminu, Gila, Vesića, Dudu, mog najnovijeg drugara Jebeno Pametnog, NeMrešBilivita, pa Blogowski i Aurora, Divlja mačka, Drnch, Walter, Neprilagođena, Fly, Miff, Magi, Lost, Grne, Ivana jedna, druga, Ketchua, Bane, Walker, Dudarim… ma ja sam kreten…što lepo ne prekopiram blogroll i gotovo.  😀

Idemo ponovo. Sad lepo zaboravite sve što ste pročitali u ovom postu. Moje gubljenje vremena na linkovanje ćemo da zanemarimo i idemo iz početka. :mrgreen:

Kao i uvek kada nešto hoću da napišem, a ne bude u dahu onda počnem pre podne, prekinu me, pa nastavim tek uveče. Idemo ponovo.

Stoti post. … Mislim da je pametnije da odmah pređem na 101.

Tags: , ,

37 Responses to “Stoti post”

  1. Deda Says:

    Najmanje je gubljenje vremena to sto si nas nabrojala…Neka ti je sa srecom 100.post i da ih napises jos milion, uvek cu biti tu … I ja ponesto znam iz tvojih postova, ali je sigurno da cemo napraviti druzenje i ludirati se sa zadovoljstvom. I ako, pisi i pre podne i nocu i kad god stignes, ti imas opravdanja napretek…
    Srecno i ziveli !!!!

  2. Ivana Says:

    Čestitam na 100 postu!
    Žao mi je što te nisam našla ranije, ali opet sam te ”celu” pročitala.

    Samo ti nastavi da pišeš, tako kako voliš i znaš.
    Na nama je da uživamo

  3. Charolija Says:

    Eto Deda vidiš kakva sam. Ispade sad da mi bilo teško da vas nabrajam, a nije.😀 Htela ja još da se raspišem o vama, meni dragim ljudima, ali me prekinuli ovi moji “zlotvori” i ispalo tako kako je ispalo.😀 Jedva čekam da se organizujemo, pa da se skupimo i izludujemo malo.😀 Hvala ti puno.

  4. Afroditta Says:

    Cestitke Charolija! 🙂
    Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
    Zelim ti sve najbolje,da tvoji zelje postanu stvarnost,a da ta stvarnost bude kao sto je prizeljkivana.
    Imas odavde zeleno svijetlo za putovanje u Brazil.Jos ces i lambadu da produskas! 😉
    Al’ nemoj da prestanes da pises! Niposto!
    Hocemo i 200. i 300. i 5000. i ………………itd.itd.

    Pozdrav 🙂

  5. mahlat Says:

    Cestitke, tolika deca a stoti post 😀

  6. Charolija Says:

    Ivana ja se tako radujem što sam tebe pronašla na samom tvom početku. Imaš vernog čitaoca, definitivno.😀 Hvala ti puno.

  7. Charolija Says:

    Afroditta…na slikama Floripe sam već pronašla jedno lepo usamljeno mesto, sa koga želim da vam napišem recimo 213. post.😀 To znači da ću morati brže i više da pišem, da bih što pre tamo stigla. :mrgreen: Hvala ti puno.

  8. Charolija Says:

    Mahlat otvorila si mi oči sada. Ceo dan razmišljam “kako bre samo 100 komada?” Sad mi je malo jasnije.😀 Hvala.

  9. Suske Says:

    Čestitam! Od srca!😀

    Samo tako nastavi😀

    Hvala na prozivci – kriva sam😉

  10. Charolija Says:

    Hvala Suske. Moraću da ubrzam ritam inače ću da ostarim dok napišem sve što hoću.😀

  11. Ketchua Says:

    Srecan ti stoti post…🙂 i samo nastavi, zadovoljstvo je citati te.

  12. magi Says:

    Ja nemam pojma kad sam pocela da te pratim,ali isto tako imam vrlo jasnu sliku o svima vama koje redovno pratim. Nazalost,broj tih blogova je,zbog vecitog manjka vremena,jedva dvocifren,ali dobro. Srecan ti stoti post! 🙂

  13. IvanB. Says:

    Cestitam i ja od srca. Drago mi je da sam imao srecu da te “citam” od pocetka. Kao sto se ti secas ko te je prvo komentarisao, tako ja nemam blage veze ciji je prvi komentar bio na blog-u, ali zato znam da sam prvi komentar ostavio kod Sarah😀, ali to u opste nije toliko vazno u blogovanju, vazno je da ti pises odlicne tekstove.

  14. Sanja Says:

    Ja volim tvoju iskrenost, neiscrpnu energiju, obilje ljubavi koja izbija iz tvojih postova… srecan stoti, nek ih bude jos nebrojeno mnogo! 😛

  15. Charolija Says:

    Hvala Ketchua, ja obožavam da ponekad bacim pogled iz konzerve.😀

  16. Charolija Says:

    Hvala Magi, mislim da blogovi koje imamo pretstavljaju nas, bar jednim svojim delom, tako da je nemoguće promašiti bar onu osnovnu crtu svakog od nas.😀

  17. Charolija Says:

    Ivane Sarin komentar je bio prvi, a onda je sledio tvoj “kilometarski”, baš sam bila srećna.😀 U fazonu “joj, pa ovo neko stvarno čita”. :mrgreen:

  18. Charolija Says:

    Hvala Sanja, uvek si dobrodošla. Nadam se da će ih biti još puno.😀

  19. Gemina Says:

    A sada je red da 200. post bude sa brazilskim pečatom.🙂

  20. Charolija Says:

    Gemina baš sam to rekla Afroditti…213 post pišem sa onog brda sa zelenom travicom i pogledom na okean… Moram da pronađem tu sliku.😀

  21. zelenavrata Says:

    Tugreculejsns🙂
    I sto rece, dragrica Gemina, 200-ti iz Brazila🙂

  22. zelenavrata Says:

    Dradrica, pa kako ovo nakucah, ko Mahlat jbt, hahahahaha😆

  23. Charolija Says:

    Dragrice Zelena, hvala puno. Biće iz Brazila, obećavam.😀

  24. Borsky Says:

    sa srećom sestro … napreduješ vrtoglavom brzinom.

  25. sara Says:

    E, nemas pojma koliko mi je drago sto sam bila to bas ja….hihhi, da se malo sepurim…hihi, a drago mi je i sto Ivan zna da je on ostavio prvi komenatr kod mene….
    Nazalost ja bih imala sada vise od sto postova, ali smo morali jednom da se selimo pa se pogubise, nekuda… 😆, bice i kod mene uskoro nesto jubilarno…

    Zelim ti jos puno postova a i ako Bog da srescemo se mi….pa mladi smo…. Boranima sam obecala da cu ih posetiti, a ti si mi jos bliza, mislim ako ne budes u Brazilu… heheh

    Budi mi i dalje vesela i samo napred. Grlim te jako… 😀

  26. JebenoPametan Says:

    Čitao sam ovaj post jutros, ali sam mislio da sanjam pa sam odlučio čekati da se probudim. I tako sam čekao i čekao, ali nisam dočekao.
    Charolija je mene spomenula u jubilarnom postu! :mrgreen: E vidiš, ti si prva koja je kod mene ušla u blogroll jer to do sada kod mene nije postojalo, a Deda je drugi. Svi smo si nešto važni hehhehe. 8)
    Ako ćeš nastaviti dobro da pišeš onda ti želim još barem 100 postova, a ako nećeš onda više nemoj pisati. 😛

  27. Charolija Says:

    Borsky prijatelju…kakva crna vrtoglava brzina…pa kad sam prvi post napisala bila sam još uvek trudna, a još malo pa ćerku za udaju ima da spremam, a tek stoti post.😀 Hvala ti.😀

  28. Charolija Says:

    Dobra moja Saro…ja sam spasila sve te postove od tamo gde smo bili i komentare sa njima, pa mi nije bilo teško da vidim ko je prvi komentar ostavio. Tvoj ovako glasi: ” 2007/11/11 at 2:02pm

    Prica je luda, a tek slikice, ja ne znam to tako lepo da ubacim, hvala na komentaru koji si ostavila kod mene, i dala, mi priliku da upoznam tvoj blog…
    veliki pozdrav.”, na priču “Veliki mali ljudi”
    Nekako smo u isto vreme i krenule da pišemo i mnogo si me usrećila tog dana. Velika trudna žena sedi za kompjuterom, piskara nešto i čeka da se neko javi. :))))))))

    Verujem da ćeš ti dolaziti ovog leta, a ja pre kraja leta neću otići, verovatno. Tako da mislim da je red da se upoznamo i stvarno zagrlimo ko pravi, dobri, stari prijatelji.😀

  29. Charolija Says:

    Jebeno Pametni…ti kao i uvek si jebeno pametan i zato si mi drag od prvog kontakta sa tvojim blogom. Nekako mislim da sam ja tebe prva pronašla. Hehehe… Bilo je tu još mnogo ljudi koji su došli i prošli, ali kontakt je nemoguće ostvariti sa svima. Sa tobom sam ga ostvarila po principu slične talasne dužine, tako da je bilo nemoguće da te ne spomenem, a i nekako se nadam da ćeš kupiti taj Pilatus i doći u jebani Brazil. :mrgreen:

    Nastaviću ja da pišem…ali da li će biti dobro to ne znam. Pokazaće vreme. 😆

  30. Zmajcek Says:

    Srecan okrugo 100 post i sad kreni dalje.Nema stajanja🙂

  31. Charolija Says:

    Hvala Zmajče, nema stajanja naravno.😀

  32. Duda Says:

    Cestitam ti sto si uspela i uspevas, pored cetvoro dece, muza, padobranstva, da uredno odrzavas svoj Blog. Svaka ti cast. Uvek mi je lepo kod tebe! Ujedno ti zelim da nas ne zaboravis u Brazilu. Jedva cekam prve utiske. Dotle, nastavljamo po starom! Srecno!🙂

  33. stevo Says:

    Ejjjjjjjjjj! Ja malo zakasnio ali sam stigao pre dvestotog. Čestitam ti dva puta pedeset!😀

  34. Charolija Says:

    Dudo hvala ti puno. Ti si jedan od mojih omiljenih likova zbog mnogo čega i ovde si uvek dobrodošla. Carica si.😀

  35. Charolija Says:

    Hvala Stevo, mogu ja još 1000 da napišem, ali ni mogu biti dobri kao tvoji.😀

  36. stevo Says:

    Ma dobri su, kad ti kažem, bre! Prvo dete doziva ono drugo, pa treće… Prvih sto doziva onih hiljadupetsto!, a ovi onda još gomilu knjiga!!!

  37. Charolija Says:

    E Stevo mnogo ti hvala, puno mi znači ovaj tvoj komentar.😀

Leave a Reply

