Rodila se Ana pre godinu dana

ana-markoDanas nam je divan dan, divan dan, divan dan….

Našoj Ani je prvi rođendan. Posebno sam raspoložena i srećna. Godina je proletela toliko brzo, da mi se čini da se juče rodila. Već je prava cura. Ima celih osam zuba i još neke koji se spremaju da izađu. Porasla joj kosica i već možemo da stavimo šnalu, dve. Prohodala je sa nepunih 9 meseci, tako da sada već može i da potrči za ovim većima. Bori se kao lavica i verovatno zato što žuri da ih stigne, a i da nametne svoju volju, voli da viče. Sva je na mamu. 😀 Napravili smo tortu i imaćemo goste. Pravimo žurkicu, mada je kod nas žurka svaki dan. Hvala vam svima na lepim željama. 🙂

Sva deca su fotogenična, ali da njih četvoro uhvatite u jednom kadru… to je prosto nemoguće. Bilo je lepo i veselo. Post sam počela pre žurke, a završavam ga posle žurke. Imamo i slike i snimke. Oni sada polako jedno po jedno padaju u san, a tati i meni preostaje da malo predahnemo i nazdravimo za sve njih. Živeli. 😀

Tags: ,

24 Responses to “Rodila se Ana pre godinu dana”

  1. Deda Says:

    Srecan rodjendan Ani !!!
    Mnogo ste bre slatki. Jes mi malo neobicno kad vidim cetvoro iste dece kad pomislim da su od istih roditelja, bozanstveno… I kod mene stalno ima cetvoro, petoro, sestoro, ali zajedno sa komsijskom decom, pa mi lako,lol…
    Ziveli !!!

  2. Charolija Says:

    Hvala dobri moj Deda… Ovo su sve naša deca, ko je rađao, ko je pravio nema veze….NAŠA SU! Nešto Ivan napravio, nešto ja rodila…ali kad izmešamo, svi su bre na isti kalup. 😀

  3. Pedja Puselja Says:

    Srecan rodjendan Ani, a to sve na slikama sto imate je pravo jedno bogatstvo, ali to vec znas 😉

  4. Charolija Says:

    Hvala Peđa…znaš i sam koliko su vredni u jednom običnom životu. 😉

  5. Ketchua Says:

    E, pa, da pozivi jos sto godina… Nek vam je uzdravlje… 🙂

  6. Suske Says:

    Srećan rođendan Ani!
    I svi živi i zdravi bili. 😀

    Auu ala se nešto bila naljutila … 😉

  7. Charolija Says:

    Hvala Ketchua…živ bio 😀

  8. Charolija Says:

    Hvala Suske…nisam stigla da kažem da je blic izuzetno nervira, pa je retko uhvatim da se smeje. Postaviću snimak sutra, preksutra, nema blica, pa se opusti. 😀

  9. Gaga Says:

    Srećan rođendan maloj-velikoj devojčici!!!
    Dečica su vam divna 🙂

  10. Walker Says:

    Srećan rođendan Ani i puno zdravlja 🙂

  11. Charolija Says:

    Hvala Gago, živa bila i ti nama. 😀

  12. Charolija Says:

    Hvala Walker i ti nama da si živ i zdrav. 😀

  13. IvanB. Says:

    Mali slatkisi.
    Srecan rodjedan Ani i zelim joj sve najbolje, kao i svima vama.

  14. Charolija Says:

    Hvala prijatelju i mi tebi želimo sve najbolje. 😀

  15. magi Says:

    E,pa srecan vam divan dan! Zelim joj da oduva jos puuuno svecica!

  16. Ivana Says:

    Srećan vam rođendan sa malim zakašnjenjem.
    Da budete živi, zdravi, srećni, lepi i puni snova!

  17. Charolija Says:

    Hvala vam devojke. 😀

  18. JebenoPametan Says:

    Kasnim. Ma zapravo, za dobre želje nikada nije kasno.
    Svima sretan rođendan jučer, danas i sutra. 😀
    Nadam se da ću i ja ovako jednoga dana uživati sa ženom i 4-5 klinaca.

  19. Charolija Says:

    Hvala Pametni druže…nego šta, uživaćeš možda i lepše i bolje. To mi tebi želimo. 😀

  20. sara Says:

    ja cestitala na twitteru….a ovde nisam ni videla do sada….
    zelim vam jos, puno,puno rodjendana i veselja…
    veliki cmokic!!
    sarah

  21. Sanja Says:

    I ja kasnim, al sto rece Pametni, za dobre zelje nikad nije kasno. Ti vec znas sta vam svima kompletno zelim, a Ancici da bude zdrava, srecna i vesela sto godina! 😛

  22. Gemina Says:

    Sa VELIKIM zakašnjenjem: SREĆAN RODJUS, ANA!
    Sigurna sam da ste vi njoj najlepši poklon, kao i ona vama…

  23. Duda Says:

    I meni je jako zao sto sam profulala Anin rodjendan. U svakom slucaju, zelim joj da bude zdrava, vesela a srecna je sa tako divnim roditeljima i sestrama i bratom! Zivela! 🙂

  24. malabreskva Says:

    Obožavam ovakve dečje rodjendane, mora da je bilo zabavno!

Leave a Reply

