Najnovija ideja

oblaci9db

Pišem za svoju dušu i sve što radim, radim od srca. Pitala me Zelena, par puta „šta li je sledeće?“. Uuuuu je, imam novu ideju i sprovešću je u delo, brzom brzinom.

Meni je proleće došlo još pre mesec dana. Sav onaj sneg i mraz nisam ni primetila. Spaljuju se veštice kod Sare, pravo proleće je na pragu. Uskoro počinje sezona. SEZONA SKAKANJA!

www.nebeskidijamant.co.yu …istekao domen. S obzirom da sam lično na taj sajt, išla vrlo retko, ne bih skoro ni primetila da nam je domen istekao. Da nije bilo Dejana koji mi je obratio pažnju na to, ko zna kada bih videla.

Lepo je izgledao taj sajt, ali po mom mišljenju njegovi kapaciteti nisi bili ni minimalno iskorišćeni. Spremala sam se da sve to preuzmem na sebe, ali nije se dalo, napisala sam samo par tekstova. Ivanov kum koji je inače „najpametniji“ je radio sve to, pa nisam imala želju da se teram sa njim. E sad će se teramo.

Prebacićemo sajt na com. Radila sam ranije u Front Page-u. Učestvovala aktivno u pravljenju nekih sajtova, pravila neke strane i tako to, ali jebem mu mater. Bilo je to pre celih 5 godina i morala bih sve iz početka da učim i podsećam se, a FP je verovatno uveliko i prevaziđen.

Šta mi treba sva ta muka i zajebancija kada postoji dobri stari wordpress. Da bih u YUBC-u od co.yu napravila com, treba mi 12 velikih pakovanja Pampersa. E pa nećeš majci. Ja sam inače dobar drugar sa jednim dečakom. Taj dečak ima dobrog tatu i taj tata će da mi pomogne da otvorim com domen za Nebeski dijamant.

Pelene će da ostanu Marku i Ani, moj drugar će za te pare da kupi sebi nešto lepo, a tata će da dobije 25 ćevapa sa roštilja i piva koliko može da popije. Svima lepo, svima dobro, svi srećni i zadovoljni. Nekom suvo dupo, nekom pun stomak i srce, a meni zadovoljstvo do neba i nazad, da napravim taj sajt onako kako sam oduvek i želela da ga vidim, nebeski dobro.

Istina je da će kum malo da se „beči“ i da kaže da je sve to bezveze, ali šta mu ja mogu. Ako mi je muža krstio, nije mu decu rodio. Ja jesam, pa tako se i moja računa kao zadnja.

Dok sam otišla do sobe i vratila se bila sam ubeđena da mi ta misao neće pobeći, al` pobeže mi, mamicu joj jebem misaonu. Šta ono htedoh?

Valjda ću se setiti, a dok se setim, još nešto za već bivšeg „održavaoca“ sajta Nebeski dijamant. Nisam mu ja kriva što ima mašte i ideja ko moj nožni palac. To je uvreda za moj prst. Kreativniji je, ali jebi ga izdržaće moj palac ovu uvredu.

Neverovatno zanimljiv sport, sa bezbroj mogućnosti… a sajt stoji li stoji. 8-9 godina, jebem li ga, sa 5 i po slika koje su morale da imaju 108 000 MB „jer samo velike slike su dobre“. Bože me sačuvaj, ko da nije čuo za Photoshop. Snimak jedan ili dva od 204 000 MB i to moraš da skineš da bi pogledao. Ako ih je 4 čoveka pogledalo, evo gde sam, ne pomerila se s mesta. Statika bato statika! Ako šta mrzim onda je to statičnost, ne mrdanje s mesta i krivljenje drugih zbog koje čega. Ma neću da se nerviram i pričam dalje o tome, šta je bilo bilo je. Iz priloženog teksta se vidi da sam spremna da kritikujem, a bolje mi je da ćutim. Što bih se nervirala?

Ooo…jeeee…setih se. Zadnje mi je na pameti malopre ostao Deda. Mislim, mislim i setih se i zašto.

Deda live show…Kad sam ovo pročitala kod Dede smejala se malo, a onda otišla da vidim šta je to. I BAM! Ideja. Direktan prenos skoka sa 1000 metara. Traba samo još laptop da kupim, kameru za snimanje skokova imamo. Samo unapred najavim, „tad i tad, tu i tu“ i vi koji ne možete da dođete da gledate, live prenos gledate kod kuće na svom kompu. Recimo, dođe neki đak. Mama, tata, devojka, drugari ili jebem li ga ko, nisu u mogućnosti da dođu na aerodrom. Klik na dugme i gledaju uživo. Dok se novi padobranac vrati kući, a oni mu već napravili žurku sa sve snimkom na video bimu. Ovo pričam za one što vole da se pohvale, a većina voli. Šta bih ja dala da su moj prvi skok mogli da gledaju moji? Hehehe…

Može kum da se ljuti koliko god hoće. Za utehu, snimiću i njega. On je pilot inače, pa će još i da postane popularan.

Raspisah se ko i uvek, ali eto. Ja što na papir stavim to i uradim, a ovo baš na papir i pišem. Po „starinski“ sa sve olovkom, pa ću da kucam posle.

Opet će za početak tema da mi bude problem. Imam jednu u glavi, ali malo me zezaju ti komentari na stranama.

Inače, nema smisla ni da se minut i po mučim sa instaliranjem worpressa na domen, jer će to moj drugar Deki da uradi za mene. Od sveg srca ga pozivam da sa svojom dragom dođe na ćevape i pivo, na naš talični splav. Biće ovo leto mnogo lepo i plodonosno u svakom pogledu.😉

Hvala vam momci u napred i obećavam da se više neću zahvaljivati.  :)

Tags: , ,

18 Responses to “Najnovija ideja”

  1. Najnovija ideja « Charolija Says:

    […] Filed under: SVAŠTA NEŠTO — Charolija @ 2:54 am http://www.charolija.com/2009/03/04/najnovija-ideja/ TrackBack […]

  2. Deda Says:

    …pricam vec godinu dana tome ali nikako da krenem, a onda Pedja uzima stvar u svoje ruke i pravi odlicnu stvar…
    Mora se ici u korak sa vremenom i tehnikom, inace smo aut.
    Odlicna ideja, samo napred!!! Podrsku imas…

  3. mahlat Says:

    I nemoj da sve ostan ena ideji, znas koliko ideja nije realizovano🙂

  4. Charolija Says:

    Deda definitivno mora da se poradi na nekim stvarima. Sajt o kom pričam u postu je bio vrh, ali pre 5 godina. Hvala za podršku.😀

  5. Charolija Says:

    Mahlat već sam se bacila na posao. Kažem ti da sve što stavim na papir to u velikoj meri i završim. Napravila sam koncept, kako i odakle krenuti, pa sad u ostvarivanje jednog po jednog.😀 Da su sve ideje i ostvarene, ko zna dokle bi stigao ovaj svet?

  6. Dejan Vesić Says:

    🙂

  7. Charolija Says:

    😉

  8. Borsky Says:

    nemoj vise – dogovorili smo se.🙂🙂

  9. Charolija Says:

    Borsky…Neću obećavam.🙂

  10. sara Says:

    super ideja ja sam live sa vama , kad budete skakali….hihi
    ma, samo ti draga sve na papir i “udri”… 😆

    Pozz

  11. Charolija Says:

    Saro…mila moja drugarice, hoće glava da mi pukne od ideja. Da ne stavim na papir, zaboravila bih šta ono sve hoću.😀

  12. Blogowski Says:

    Jao kako bi ja radio VCast sa padobranom :)) Kakva ideja!!! U nekom si klubu? Da li imate tehnicke mogucnosti za one duo-skokove?🙂

  13. Charolija Says:

    Blogowski mi imamo padobranski klub već 11 godina. Učimo ljude da skaču i lete. Duo-skokovi su tandem skokovi i njih radimo, pored toga što imamo školu. Puknuće mi mozak od ideja. Došlo proleće i uskoro počinje sezona, ne znam gde ću pre.😀

  14. Gil-galad Says:

    Samo jedno po jedno!

    Bash sam danas bio neshto k’o ispljuvak… Poneo me ovaj tvoj entuzijazam i evo samo da prochitam ostatak postova (bio sam u malom zaostatku kod tebe…), pa cu odmah neshto da realizujem! Odoh na pivu!😀

    Zez.😀

    Obozavam ekstremne sportove. Za ovo prolece su bili planirani zmajevi (http://www.airban.net/), ali polako… Nebo je granica, a mozda ne ni ono.😀

  15. Charolija Says:

    Gil…prvi put više od skoka sam se od zemlje odvojila, baš zmajem. Ne bi sada sela u njega bez padobrana da mi neko plati. Ne šalim se, ali to je verovatno samo uobičajeni padobranski strah od male visine i nemogućnosti da se skoči iz prevoznog sredstva.😀 Blue sky u svakom slučaju.😀

  16. zelenavrata Says:

    Kuku majko lude zene🙂
    Aj pici, znam da ces i to da uradis🙂

  17. Charolija Says:

    Zelena samo jos koji dan i gotovo je.😀

  18. drveni advokat Says:

    javi nam, da obiđemo🙂

Leave a Reply

